Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Hoi Angela,

Graag zou ik ook iets uit jouw aanbod kiezen. Is er nog iets te geef van een van de volgende plantjes/zaadjes:

Paarse eendagsbloem, Amarantblad , Ipomea purpurea, Mirabilis jalapa Limelight of de

Weet zo de naam niet- bloemen?

Bouwvrouwe welke wil je hebben???

Wat je kwijt kunt, verras me maar

Geplaatst:

Tja, ik heb gister een verbod op (reguliere) fruitstruiken gekregen. Al ons fruit is meegegaan met verhuizen en stond vanaf de herfst t/m begin april onder water wegens problemen met de waterhuishouding in de tuin, dus ik dacht dat er wel wat betere planten bij konden. Vriendlief denkt dat het wel goed komt en we volgend jaar bijvoorbeeld weer een groot frambozenbos hebben, 3 van de 4 zielige staakjes hebben nu blaadjes.. Maar daglelies zijn ook mooi

Geplaatst:

Mocht niemand anders die met je willen ruilen... en je die wel kwijt wilt... ben wel benieuwd naar:

Geneeskrachtige en giftige planten van uitgeverij Thieme

Zou je die, ter inzage, mee willen nemen?

Als ie dan bevalt verzinnen we wel een vergoeding.

Geplaatst:

puntpaprika wordt hem helaas echt niet. hopelijk heeft iemand anders nog iets voor je?

ook de poging om nog zaadjes op de deno wijze te laten kiemen zijn helemaal beschimmeld... geen goed zaad blijkbaar.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...