Kibas Geplaatst: 12 februari 2015 Geplaatst: 12 februari 2015 Ooooh...zou ik een stekelige chayote mogen? Daar ben ik al een paar jaar naar op zoek via een ruil. Nooit gedacht dat ik die zou kunnen krijgen. Hier vind je mijn ruillijst: post258677.html#p258677 Quote
appelvrouw Geplaatst: 12 februari 2015 Auteur Geplaatst: 12 februari 2015 Jawel je mag een Chayote..ik kijk bij jouw lijst. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 12 februari 2015 Auteur Geplaatst: 12 februari 2015 Is er iemand die interesse heeft in boeken van o.a. Ruth Rendell, Jan Willem van de Wetering, John Irving en Meave Binchy? Zelf zoek ik nog boeken voor mijn Jan Wolkers collectie dus als je een boek van hem hebt dat je kwijt wilt laat dan weten welke dan kan ik die titel checken met mijn boeken.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Estemy Geplaatst: 13 februari 2015 Geplaatst: 13 februari 2015 Ja, graag, doe maar wat walnoten voor me aub. En een frambozenjam zou ook lekker zijn. Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
appelvrouw Geplaatst: 13 februari 2015 Auteur Geplaatst: 13 februari 2015 Prima. Een zakje walnoten voor jou en frambozenjam maak ik in april. Je kunt ook nog kiezen voor frambozen gelei. . Oftewel jam zonder pitjes Mag ik dan aan jou nog wat van die leuke uien bollen vragen? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 14 februari 2015 Auteur Geplaatst: 14 februari 2015 De boeken gaan van t lijstje af, daar hebben we een andere bestemming voor gevonden! Ik heb een wierooktic plotseling die zet ik bij "gevraagd".. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Kim Geplaatst: 14 februari 2015 Geplaatst: 14 februari 2015 Ik heb nog een doos wierook van toen ik mijn wierooktic had . Heb je een voorkeur voor bepaalde geurtjes? Dan snuffel ik even in mijn doos of ik wat heb voor je... (wel, niet al te diep snuffel lijkt me verstandig maar je snapt wat ik bedoel ) Quote
appelvrouw Geplaatst: 15 februari 2015 Auteur Geplaatst: 15 februari 2015 Geen speciale voorkeur..ik vind geloof ik alles lekker, maar ben niet zo bekend met veel geuren..verras me maar! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 23 februari 2015 Auteur Geplaatst: 23 februari 2015 Toch nog boeken: ook een stapel oude, ouderwetse en zelfs antiquarische moestuinboeken..te ruilen voor jamsuiker of voor iets anders van mijn lijst..Zie: moestuinboeken-te-ruil-op-mtfd-t16461.html Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 24 februari 2015 Auteur Geplaatst: 24 februari 2015 Zojuist een enorme tak van de treurwilg van de buren zowat op mijn kop gekregen. Wind! Ik heb er 7 stekken afgebroken en samen in een pot gezet..Jorieke was jij dat die treurwilg wilde? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Indy Geplaatst: 24 februari 2015 Geplaatst: 24 februari 2015 Ik neem alle wierrook mee die nog in mijn huis te vinden is.Mijn man wordt er benauwd en naar van.Nu hebben we een diffuserer dat werkt wel Quote
appelvrouw Geplaatst: 24 februari 2015 Auteur Geplaatst: 24 februari 2015 O fijn Indy Wat wil jij? Ik heb nog frambozenjam te maken als je dat wilt.."vers"..met frambozen uit de vriezer..of mirabellenjam.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Kibas Geplaatst: 24 februari 2015 Geplaatst: 24 februari 2015 Jorieke was jij dat die treurwilg wilde? Ik weet dat Weknow er om gevraagd heeft. Quote
appelvrouw Geplaatst: 24 februari 2015 Auteur Geplaatst: 24 februari 2015 O die zie ik hier dan wel langskomen Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 O sorry, nee ik hoef geen treurwilg. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
sugarlevi Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 Hey Jorieke, wat late reactie, maar even weinig toegang tot internet. Het lijkt mij wel leuk om een paar kastanjebonen uit te proberen in ruil voor de cayenne pepers. Quote "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
appelvrouw Geplaatst: 25 februari 2015 Auteur Geplaatst: 25 februari 2015 Dit is Jet hoor maar jij mag me ook Jorieke noemen . Kastanjebonen voor jou..zeg maar hoeveel je er wilt, ik heb genoeg. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Indy Geplaatst: 25 februari 2015 Geplaatst: 25 februari 2015 O,Jet,dat hoeft niet hoor,ik ben blij dat ik je er een plezier mee kan doen. Quote
appelvrouw Geplaatst: 25 februari 2015 Auteur Geplaatst: 25 februari 2015 Ik neem alle wierrook mee die nog in mijn huis te vinden is.Mijn man wordt er benauwd en naar van..Nu hebben we een diffuserer dat werkt wel Dank je dan Het is natuurlijk niet grappig maar mijn moeder werd ook heel benauwd van wierook ze viel er zelfs flauw van. .Ook een buurvrouw kan er helemaal niet tegen. . Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
sugarlevi Geplaatst: 26 februari 2015 Geplaatst: 26 februari 2015 Haha, ik ben er zo lekker bij de laatste tijd. Ik denk dat we net ruimte hebben voor een enkele tipi, vijf per stok las ik, 20 stuks. Quote "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
appelvrouw Geplaatst: 27 februari 2015 Auteur Geplaatst: 27 februari 2015 Ok dan doe ik 40 stuks..voor de backup. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Indy Geplaatst: 27 februari 2015 Geplaatst: 27 februari 2015 Ach ,het is niet een onoverkomelijk probleem,etherische olie gaat wel,en dat vind ik ook heerlijk. Het is meer vervelend voor hem. Quote
Kibas Geplaatst: 2 maart 2015 Geplaatst: 2 maart 2015 Ik heb je een tijdje terug een berichtje gestuurd ivm je adres om de zaden alvast te sturen. Ze liggen voor je klaar. Misschien is er iets mis gegaan met het berichtje, daarom bij deze: zou je me je adres kunnen geven? En wil je nog steeds een postzegel? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 2 maart 2015 Geplaatst: 2 maart 2015 Haar internet ligt er uit, ze kon nog wel bij haar buren internetten. Dus het kan misschien even duren voor je antwoord krijgt Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Kibas Geplaatst: 2 maart 2015 Geplaatst: 2 maart 2015 Oh, dat heb ik dan gemist. Dank je Jorieke!Ze heeft mijn bericht 2 weken geleden wel gelezen zie ik nu, maar ja, als je je heel erg moet beperken omdat je je buren niet teveel tot last wilt zijn, dan kan ik het me voorstellen. Lastig hoor, als je al 2 weken of langer niet kunt internetten. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.