Esthe76r Geplaatst: 30 januari 2015 Geplaatst: 30 januari 2015 (aangepast) Wil evt indien er vraag naar is langs Vreeken. Maar met een iets andere aanpak waarschijnlijk. Ik heb niet van iedereen mijn geld terug gehad en vind meerdere malen soebatten erg vervelend. Lijstje volgt zo snel mogelijk... uitgebreider..-Rode melde-Melkkefir starter-Artisjok-Wilde marjolijn-Goudsbloem zaad-Zaad aspergette-Canton dwarf, pak soi-Palmkool, jagallo nero -Bladbrocoli-Pepersoort, weet niet meer welke.-Pompoen, galeux d'eysines, maar vier zaadjes-Boontjes, garden pea, prelude, bruine boon-Snijsla-Ronde courgette-Beetroot, bietjes-Radijs de dix huit jours Rest volgt Geef:weknow: Hoor ik nogGemma:rabarberGoldfish: Hoor ik nogSuusp: grondbemester, gele mosterdEstemy: hoor ik nogKibas:aspergette en daslook wanneer goed opgekomenKim: prelude boontjes en bladbrocoliBerijl: hoor ik nog Overige dingen.Weckpotten ciska, vijf euroJet boeken tegen suiker ? Krijg:Angela meloen pepinoJorieke: venkelYuras: fruitboompje, walnoot, aardbeitjesBerijl: 3 liter geitenmelk, aardbeienplantjesweknow: perkelKim: plantje tomatillo, golden pearls, ananaskersKibas: bietjes geel en wit, romasla, aardaker, wilde nepal spinazie, aardkastagne, goudsbloem twee soorten, winterwortel geel en wit. Goldfish: cranberrieSuusp: muntsoortjes, palmkoolEstemy: tomatillo soortenGemma: weckpotjes en zaaitray 25 maart 2015 aangepast door Gast Quote
Jorieke123 Geplaatst: 31 januari 2015 Geplaatst: 31 januari 2015 Ik vind het jammer om te lezen dat je niet van iedereen je geld hebt terug gehad! Ik ga er voor zorgen dat dat met deze actie beter gaat: cadeautjes-voor-de-feestdagen-2015-t15943.html Ik hoor namelijk vaker dat er zaken mis gaan op gebied van ruilen en geld. Erg erg jammer. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Esthe76r Geplaatst: 31 januari 2015 Auteur Geplaatst: 31 januari 2015 Ach, je word weer wakker... wil het wel blijven doen. Het is een kleine moeite. Maar op een andere manier. Leuk trouwens je idee. Ga brainstormen. Quote
loes Geplaatst: 31 januari 2015 Geplaatst: 31 januari 2015 laat dit voor die mensen dan een vriendelijk verzoek zijn om alsnog te betalen.anders aan de publiekelijke schandpaal. Ik vind het jammer om te lezen dat je niet van iedereen je geld hebt terug gehad! Ik ga er voor zorgen dat dat met deze actie beter gaat: cadeautjes-voor-de-feestdagen-2015-t15943.html Ik hoor namelijk vaker dat er zaken mis gaan op gebied van ruilen en geld. Erg erg jammer. daar heb ik wel vertrouwen in. de makers ontvangen eerst het geld dus daar kan al niets mis gaan.en de organisatie krijgt de persoonsgegevens van de makers dus dat komt ook wel goed. Quote
Kibas Geplaatst: 12 februari 2015 Geplaatst: 12 februari 2015 Wat vervelend dat je je geld niet hebt gekregen. Voor zover ik weet heb ik jou betaald en ik heb in ieder geval ook geen herinnering van je gehad. Het laatste nog bewaarde bericht is van 15 augustus en toen heb ik om je rekeningnummer gevraagd. Het staat me echter bij dat je zei dat ik het maar op de MTFD moest betalen en dat ik dat toen in een envelope voor je heb gedaan. Mocht ik me vergissen en mocht ik niet betaald hebben, laat dan even weten. Ik zou graag zaad van de aspergette hebben. Hier vind je mijn ruillijst: post258677.html#p258677 Quote
appelvrouw Geplaatst: 12 februari 2015 Geplaatst: 12 februari 2015 Hoi Esther is de artisjok een plantje of heb je zaadjes? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 12 februari 2015 Geplaatst: 12 februari 2015 Ok dank je wel, nee dat vind ik te laat..verder zit er niets voor mij bij Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
kenbeimer Geplaatst: 16 februari 2015 Geplaatst: 16 februari 2015 Mocht ik komen, vind ik de pompoen wel interessant. Mooi voor de te oprichten moestuin, mits deze doorgaat natuurlijk. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
Kim Geplaatst: 20 februari 2015 Geplaatst: 20 februari 2015 Hoihoi Ester, zou je toevallig nog wat zaadjes van de bladbroccoli en boontjes prelude voor me kunnen missen? Quote
Estemy Geplaatst: 14 maart 2015 Geplaatst: 14 maart 2015 Even een vraagje heb je misschien een van de volgende: oregano, physalis/kaapse goudbes (kleine variant, groot heb ik zelf) of venkel? Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
Esthe76r Geplaatst: 18 maart 2015 Auteur Geplaatst: 18 maart 2015 Nee daar heb ik zelf niks van Quote
kenbeimer Geplaatst: 13 april 2015 Geplaatst: 13 april 2015 Ik laat pas vrij laat weten of ik daadwerkelijk kom, maar ik heb op zich belang bij de pompoen zaadjes. Je hoeft ze niet voor me te reserveren, maar mocht er verder geen interesse komen en ik kom, dan hou ik mezelf zeker aanbevolen. Ik laat nog weten of het doorgaat. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
Bouwvrouwe Geplaatst: 19 april 2015 Geplaatst: 19 april 2015 aspergettezaad klinkt erg leuk. Zou ik er een paar mogen? Ik ben zelf nog bezig met mn lijstje, vooral historische bonenzaadjes, maar ook andere zaken: mtfd-zaterdag-2-mei-2015-wie-zijn-erbij-t16189-80.html Quote
Goldfish Geplaatst: 27 april 2015 Geplaatst: 27 april 2015 Hoi Esthe76R Ik zit te turen in je lijstje om onze ruil (2x Cranberry) rond te maken. Je schrijft dat je het lijst je nog gaat aanvullen, gaat je dat nog lukken deze week? Zo niet, dan kies ik wel iets uit het huidige aanbod. groetGoldfish Quote
Bouwvrouwe Geplaatst: 27 april 2015 Geplaatst: 27 april 2015 He, Es, vergeet je me niet te zoeken in die menigte straks, ik neem de beloofde boontjes voor je mee, maar zie die niet op je ruillijst staan nog. Quote
kenbeimer Geplaatst: 28 april 2015 Geplaatst: 28 april 2015 Ben er jammer genoeg niet bij. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
Salamandertje Geplaatst: 28 april 2015 Geplaatst: 28 april 2015 Reageer je nog even bij mij Esther? Quote Bzzzz...
Cupcakeje Geplaatst: 28 april 2015 Geplaatst: 28 april 2015 hey aan mijn oregano heb ik toch takjes met worteltjes gevonden dus kan ze toch stekken. Dus kan er ook eentje voor jou meenemen als je nog wilt?En de wijnbes die ik voor je meeneem staat ook nog niet op je lijstje;) Quote
Esthe76r Geplaatst: 28 april 2015 Auteur Geplaatst: 28 april 2015 Geweldig cupcake heel graag. En golfish. Sorry het blijft hierbij.. Quote
Goldfish Geplaatst: 29 april 2015 Geplaatst: 29 april 2015 Okay... dan is het wat mij betreft een beetje om het even wat je er voor terug geeft. Geleisuiker past goed met bij mijn jam experimenten, maar ik vind het ook prima dat je een combi maakt van wat zaden die je goed kan missen. Of liever nog één of twee zaailingen die in de weg staan. Ik laat mij graag verrassen met wat ik binnen krijg. Ik ben veel meer van het fruit normaal gesproken dus ben reuze benieuwd of ik met bonen of kolen (bv Palmkool, bladbroccoli of de aspergette klonken wel interessant) aan de slag kan! Quote
Ciska Geplaatst: 30 april 2015 Geplaatst: 30 april 2015 Hey, ik zag dat je de melkkefir starter niet erbij had staan, als je niet hebt geeft dat niet hoor...maar als je het wel hebt moet ik speciaal daarvoor meenemen om het te vervoeren? Een pot of flesje of zo?Ik was bezig mijn lijst te controleren.. Gr cis Quote
Indy Geplaatst: 30 april 2015 Geplaatst: 30 april 2015 Je krijgt van mij een valeriaan,staat klaar. Quote
Esthe76r Geplaatst: 1 mei 2015 Auteur Geplaatst: 1 mei 2015 Cus, melkkefir komt mee. Heb ik staan. . Indy je bent geweldig. Goldfish komt goed. Loop straks alles nog na. Niet alles staat in lijst genoteerd.. komt goed. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.