Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

mtfd 2015 ruillijst Esthe76R


Esthe76r

Aanbevolen berichten

Wil evt indien er vraag naar is langs Vreeken. Maar met een iets andere aanpak waarschijnlijk. Ik heb niet van iedereen mijn geld terug gehad en vind meerdere malen soebatten erg vervelend.

 

Lijstje volgt zo snel mogelijk... uitgebreider..

-Rode melde

-Melkkefir starter

-Artisjok

-Wilde marjolijn

-Goudsbloem zaad

-Zaad aspergette

-Canton dwarf, pak soi

-Palmkool, jagallo nero

-Bladbrocoli

-Pepersoort, weet niet meer welke.

-Pompoen, galeux d'eysines, maar vier zaadjes

-Boontjes, garden pea, prelude, bruine boon

-Snijsla

-Ronde courgette

-Beetroot, bietjes

-Radijs de dix huit jours

 

Rest volgt

 

Geef:

weknow: Hoor ik nog

Gemma:rabarber

Goldfish: Hoor ik nog

Suusp: grondbemester, gele mosterd

Estemy: hoor ik nog

Kibas:aspergette en daslook wanneer goed opgekomen

Kim: prelude boontjes en bladbrocoli

Berijl: hoor ik nog

 

Overige dingen.

Weckpotten ciska, vijf euro

Jet boeken tegen suiker ?

 

Krijg:

Angela meloen pepino

Jorieke: venkel

Yuras: fruitboompje, walnoot, aardbeitjes

Berijl: 3 liter geitenmelk, aardbeienplantjes

weknow: perkel

Kim: plantje tomatillo, golden pearls, ananaskers

Kibas: bietjes geel en wit, romasla, aardaker, wilde nepal spinazie, aardkastagne, goudsbloem twee soorten, winterwortel geel en wit.

Goldfish: cranberrie

Suusp: muntsoortjes, palmkool

Estemy: tomatillo soorten

Gemma: weckpotjes en zaaitray

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het jammer om te lezen dat je niet van iedereen je geld hebt terug gehad! Ik ga er voor zorgen dat dat met deze actie beter gaat: cadeautjes-voor-de-feestdagen-2015-t15943.html

Ik hoor namelijk vaker dat er zaken mis gaan op gebied van ruilen en geld. Erg erg jammer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

laat dit voor die mensen dan een vriendelijk verzoek zijn om alsnog te betalen.

anders aan de publiekelijke schandpaal.

 

Ik vind het jammer om te lezen dat je niet van iedereen je geld hebt terug gehad! Ik ga er voor zorgen dat dat met deze actie beter gaat: cadeautjes-voor-de-feestdagen-2015-t15943.html

Ik hoor namelijk vaker dat er zaken mis gaan op gebied van ruilen en geld. Erg erg jammer.

 

daar heb ik wel vertrouwen in. de makers ontvangen eerst het geld dus daar kan al niets mis gaan.

en de organisatie krijgt de persoonsgegevens van de makers dus dat komt ook wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Wat vervelend dat je je geld niet hebt gekregen. Voor zover ik weet heb ik jou betaald en ik heb in ieder geval ook geen herinnering van je gehad. Het laatste nog bewaarde bericht is van 15 augustus en toen heb ik om je rekeningnummer gevraagd. Het staat me echter bij dat je zei dat ik het maar op de MTFD moest betalen en dat ik dat toen in een envelope voor je heb gedaan. Mocht ik me vergissen en mocht ik niet betaald hebben, laat dan even weten.

 

Ik zou graag zaad van de aspergette hebben. Hier vind je mijn ruillijst: post258677.html#p258677

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Ik laat pas vrij laat weten of ik daadwerkelijk kom, maar ik heb op zich belang bij de pompoen zaadjes. Je hoeft ze niet voor me te reserveren, maar mocht er verder geen interesse komen en ik kom, dan hou ik mezelf zeker aanbevolen. Ik laat nog weten of het doorgaat.

Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.

Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay... dan is het wat mij betreft een beetje om het even wat je er voor terug geeft.

 

Geleisuiker past goed met bij mijn jam experimenten, maar ik vind het ook prima dat je een combi maakt van wat zaden die je goed kan missen. Of liever nog één of twee zaailingen die in de weg staan.

 

Ik laat mij graag verrassen met wat ik binnen krijg. Ik ben veel meer van het fruit normaal gesproken dus ben reuze benieuwd of ik met bonen of kolen (bv Palmkool, bladbroccoli of de aspergette klonken wel interessant) aan de slag kan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik zag dat je de melkkefir starter niet erbij had staan, als je niet hebt geeft dat niet hoor...maar als je het wel hebt moet ik speciaal daarvoor meenemen om het te vervoeren? Een pot of flesje of zo?

Ik was bezig mijn lijst te controleren..

 

Gr cis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...