Brendaps Geplaatst: 20 maart 2015 Geplaatst: 20 maart 2015 De andere winkels spelen er handig op in http://www.intratuin.nl/acties/gratis-moestuinpotjes/?utm_source=Social&utm_medium=Facebook&utm_content=moestuin_actievoorwaarden&utm_campaign=thema3-2015 Quote
Deborah Geplaatst: 20 maart 2015 Geplaatst: 20 maart 2015 Ook Hak haakt in met bonen: http://www.hak.nl/moestuintje-met-bonen-erbij/ Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
GTman Geplaatst: 20 maart 2015 Geplaatst: 20 maart 2015 Geniaal dat antwoord van hak op de moestuintjes Quote
Winters Geplaatst: 21 maart 2015 Geplaatst: 21 maart 2015 Haha ja superleuk!De komkommer had er op zich ook goed tussen gepast. Quote
kleinvrouwtje Geplaatst: 21 maart 2015 Geplaatst: 21 maart 2015 Ben ik de enige gek die bij sommige soorten de zaadstripjes door midden knipt. Soms zitten er zoveel zaadjes zo dicht op elkaar. Quote
minie Geplaatst: 21 maart 2015 Geplaatst: 21 maart 2015 ik heb al die zaadjes ook los eruit gepeutert Quote
Almond Geplaatst: 21 maart 2015 Geplaatst: 21 maart 2015 Nee hoor, ik peuter alle zaadjes los en stop dat deel wat ik overhoud in een gripzakje voor een volgende keer Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
kleinvrouwtje Geplaatst: 21 maart 2015 Geplaatst: 21 maart 2015 Per stuk los heb ik niet gedaan maar ik knip tussen de zaadjes door en vul er dan meerdere potjes mee of bewaar het. Quote
Zaaier Geplaatst: 21 maart 2015 Geplaatst: 21 maart 2015 Yeey, ik zie daarnet dat mijn bosaardbei aan het ontkiemen is . Heb hem 9 maart gezaaid. Quote
Deborah82 Geplaatst: 22 maart 2015 Geplaatst: 22 maart 2015 Woohoo!!! Mijn broertje heeft net een 2e bak voor ons gemaakt. Nu een bak van 90x50 cm en een bak van 90x90 cm. Volgende week gaat hij weer verder met de volgende bak. Net zolang tot mijn gereserveerde tuin volstaat en het hout is opgebruikt!Van de week even genoeg grond halen en dan kijken wat er naar buiten kan! Ik hoop dat ik straks wel genoeg bakken heb! Want ik wil nog wel het een en ander gaan zaaien wat nu nog niet is gezaaid. In ieder geval wil ik nog bloemkool, Chinese kool, komkommer, augurk, mini-tomaat, peultjes, stamslaboon, watermeloen en parijse worteltjes zaaien en als het nog lukt dan nog wat andere dingen. Scheelt wel dat je het kunt wisselen in de MM-bakken! Mijn broertje zei net tegen zijn dochter dat we slim bezig zijn, als er geen eten te koop is of het zou heel duur zijn dan hebben we altijd nog bij je tante te eten! Vraag me wel af wat de mensen van die grote kas van de Lidl vinden, ze hebben er namelijk ook bij het tuincentrum in dezelfde prijsklasse en zit er aan te denken om daar de tomaten in te zetten. Dan moet manlief wel eerst een aantal keer met iemand naar het stort rijden, zodat ik weer extra plek heb! Quote
Gast Geplaatst: 22 maart 2015 Geplaatst: 22 maart 2015 Deborah82Ik heb de Lidl kas nu al een aantal weken staan en bevalt me erg goed.Dus daarvoor hoef je de kas niet te laten staan. En ook lekker veel ruimte heb je erin.Wens je veel plezier met je moestuin bakken. Quote
Deborah82 Geplaatst: 22 maart 2015 Geplaatst: 22 maart 2015 Voor wie het leuk vind: Bij de Intratuin hebben ze nu ananas-aardbei, kauwgombalaardbei en framboosaardbei. 2 plantjes voor € 5,-Weet iemand misschien hoe ze smaken? Wij zijn gek op de gewone aardbei, maar misschien is het wel leuk om deze erbij in de tuin te zetten. Quote
jootje Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 Misschien smaken ze wel naar ananas, kaugomballen en framboos? Quote
Infinite Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 MIJN AUBERGINES KOMEN OP!!!!! happyhapyhappy Quote To plant a garden is to believe in tomorrow.
Winters Geplaatst: 23 maart 2015 Geplaatst: 23 maart 2015 Nee, geen idee Deborah81, maar ik ben nu wel nieuwsgierig geworden Leuk infinite! Bij ons hebben: radijs, veldsla, rucculo en broccoli hun kopjes boven de grond uitgestoken. Quote
sugarlevi Geplaatst: 25 maart 2015 Geplaatst: 25 maart 2015 Voor wie het leuk vind: Bij de Intratuin hebben ze nu ananas-aardbei, kauwgombalaardbei en framboosaardbei. 2 plantjes voor € 5,-Weet iemand misschien hoe ze smaken? Wij zijn gek op de gewone aardbei, maar misschien is het wel leuk om deze erbij in de tuin te zetten. Bedankt voor de tip trouwens, ik kon het niet laten, en twee Bubbleberry plantjes gehaald. Zal mij benieuwen. Quote "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
Winters Geplaatst: 25 maart 2015 Geplaatst: 25 maart 2015 Ik ook Alleen heb ik 1 bubbelberry-aardbei en 1 ananasaardbei gekocht.Ik ben zo benieuwd! Quote
Annew Geplaatst: 26 maart 2015 Geplaatst: 26 maart 2015 Die plantjes van die aardbeien klinken wel erg lekker, haha!Ik was laatst nog bij de intratuin, maar had ze niet gezien. Blijven dat gewoon kleine plantjes die je in een pot kun houden dat jullie weten? Terug naar het topic: Bij mij is bijna alles al uitgekomen, alleen de andijvie niet (zal ook niet meer gebeuren denk ik, staan erin vanaf 17-02) en de paprika en krulpeterselie nog niet. Hopelijk gaan die nog wel uitkomen.Hoe staat het er bij jullie bij? Quote
Nynkef Geplaatst: 26 maart 2015 Geplaatst: 26 maart 2015 Ik heb alles van AH buiten in de koude bak staan, onder glas, gaat prima De paprikaatjes staan natuurlijk nog wel binnen, maar buiten staan dus worteltjes, prei, tijm en veldsla. Quote
Deborah82 Geplaatst: 5 april 2015 Geplaatst: 5 april 2015 Zo bijna alles staat nu buiten. Een klein deel in een moestuinbak voor mijn zoontje en een heel groot deel in een folie kas van de Intratuin. Die was trouwens maar € 34,95!!! We hebben nu nog een pluktomatenplantje met tomaatjes eraan binnen staan. Een kweekbak waar we vanmorgen zaadjes in hebben gedaan en een houten kistje met 9 tomatenplantjes die we morgen cadeau doen aan mijn vader. Zie wel dat het niet zo snel groeit als ik bij andere zie. Misschien hebben ze het bij anderen wel beter. Zelfs plantjes die op hetzelfde moment zijn uitgekomen zijn verschillend qua grootte en aantal blaadjes! Zodra ik mijn foto's van mijn tel heb afgekregen, zal ik ze hier plaatsen! Quote
Deborah82 Geplaatst: 5 april 2015 Geplaatst: 5 april 2015 De moestuinbak voor mezelf De moestuinbak voor mijn zoontje Mijn kleine kas! Zo is mijn kas nu ingericht. Kas staat nog niet op de uiteindelijke plaats, maar manlief wilde graag alle plantjes uit de woonkamer hebben Quote
Deborah Geplaatst: 5 april 2015 Geplaatst: 5 april 2015 Oh, jouw AH bosaardbeitjes zijn al veel groter dan die van mij, hoe doe je dat? Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Deborah82 Geplaatst: 5 april 2015 Geplaatst: 5 april 2015 Deborah, dat zijn gewone aardbeiplantjes uit de winkel, maar ze zijn al wel een stuk gegroeid en de eerste uitlopers en aardbeien zitten er al aan! Quote
Deborah Geplaatst: 5 april 2015 Geplaatst: 5 april 2015 Dat had ik al wel door hoor... Die bosaardbeien geven geen uitlopers, ik heb ze vorig jaar al eens gezaaid. Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Wuppie_84 Geplaatst: 6 april 2015 Geplaatst: 6 april 2015 Ook wij hebben ze gespaard. Alle drie de kids hadden hun eigen plaat. We hebben ze alle drie compleet gekregen. Ik merk wel dat ze niet allemaal omhoog zijn gekomen. De bosaardbei bij alle drie niet. Vorig jaar de kinderen een eigen moestuintje beloofd, dus deze actie kwam goed uit. Voor buiten ieder een grote speciekuip gekocht om ze daarin te zetten. Willen ze er alleen aardbei erin . Ik vind het de leukste actie tot nu toe van AH. Groetjes,Wuppie_84 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.