Geplaatst: 24 februari 201510 j Mijn naam is Jody en samen met mijn man en vader hebben wij een moestuin.We hebben nu 2 jaar een moestuin en zijn van de winter verhuist naar een ruimere moestuin van 700 m3. We zijn al begonnen met fruit bomen planten en een broeibak geplaatst. Ik wil gaan proberen om iedere week een stukje te plaatsen met wat we allemaal gezet hebben. En of het allemaal natuurlijk gaat groeien. Gr. Jody
Geplaatst: 24 februari 201510 j Je updates kan je op die speciale onderdeel kwijt in blogvorm: blog/ Â Dat is een aardig grote tuin
Geplaatst: 24 februari 201510 j Auteur Dat klopt er staan ook heel wat fruit bomen en bessen frambozen foto's volgen snel
Geplaatst: 24 februari 201510 j Welkom Zonder bijen geen leven..........!!! Groeten uit Friesland..!!
Geplaatst: 25 februari 201510 j Welkom. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.