Ienekje Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 Hallo, Ik ben opzoek naar eeuwig moes/splijtkool/duizendknoppige kool of hoe die dan ook genoemd wil worden.Iemans in de buurt van Apeldoorn of Nijmegen in het bezit van een plant waar ik stekjes van kan overnemen? Duimerdeduim... Ik beloof dat ze een mooi plekje zullen krijgen en een goed leven tegemoet gaan Groetjes Ineke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio-fee Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 Oooh die zoek ik ook nog steeds, de stekjes die ik eerder had gekregen, zijn allemaal dood gegaan... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 Als je begin mei naar de Moestuinforumdag komt, dan zijn er vast genoeg mensen die stekjes voor je hebben. moestuinforum-dag-f73.html Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
jojet Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 Oooh die zoek ik ook nog steeds, de stekjes die ik eerder had gekregen, zijn allemaal dood gegaan... ehhh...eeuwig moes dood gegaan..is eeuwig niet geheel eeuwig Ben wel nieuwsgierig geworden, maar een even googlenedit: had ik dus echt nog nooit van gehoord! Interessante kooplant!!Vandaag weer wat geleerd Quote Doe wat je zegt, dan lieg je niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio-fee Posted February 28, 2015 Share Posted February 28, 2015 Helaas, ik kan niet naar de forumdag komen... Ja zo eeuwig waren die stekjes dus niet... het zal vast ook niet meegeholpen hebben, dat ze in de zomer tijdens mijn vakantie ietwat te weinig water gehad hebben... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jdw Posted March 1, 2015 Share Posted March 1, 2015 Voor de liefhebbers: ik heb er nog wel zaadjes van (eeuwig moes thousand head), niet moeilijk te kweken, gewoon zoals kool. Tegen postzegelvergoeding. Graag een pb-tje bij belangstelling. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts