Geplaatst: 30 maart 20223 j Ik heb meloen zaden gezaaid, alleen nu zijn ze gaan schimmelen. Wat moet ik nu doen?
Geplaatst: 30 maart 20223 j @RW5 opnieuw zaaien. Je bent nog ruimschoots op tijd voor watermeloen. Of nieuwe zaden halen als ze allemaal zijn aangetast. 30 maart 20223 j aangepast door Pomodori
Geplaatst: 30 maart 20223 j Ze zijn bijna allemaal aangetast. Dus haal ik maar nieuwe. Kan ik die nieuwe zaden wel weer in hetzelfde potje met potgrond doen?
Geplaatst: 30 maart 20223 j Als ze beschimmeld in het potje zaten zou ik dat niet doen, er kunnen altijd sporen van in de aarde achterblijven.
Geplaatst: 20 april 20223 j Ik heb nu meloenplantjes die iets ouder dan 1 week zijn. Kan ik deze al in een kas zetten?
Geplaatst: 20 april 20223 j @RW5 ik hou de meloenen 's nachts nog binnen, het kan nog best fris zijn. Eigenlijk probeer ik ze altijd boven de 10 graden te houden. Maar geen idee of dat echt noodzaak is of gewoon mijn gevoel.
Geplaatst: 21 april 20223 j Zou ik de jonge plantjes wel op de vensterbank voor de raam in de zon kunnen zetten? Ze hebben alleen kiemblaadjes.
Geplaatst: 21 april 20223 j Vanavond de Sugar Baby maar eens voorzaaien. Heeft iemand ervaring met het laten kruipen van de watermeloen onder tomaten? Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.