Posted March 28, 201510 yr Heb mn zaden verzameling uitgedund en heb een partij zaden over. Deze zijn gratis omdat ik er niets meer mee kan en ik weet niet of ze nog houdbaar zijn. Het is van alles wat, van groenten tot pepers tot vaste planten. Graag wel een vergoeding voor de postzegels. De hele partij of niets. Stuur maar een pm. Omdat het kan.
March 28, 201510 yr stuur ze naar Jorieke zijn haar varkens ook weer blij. die eten graag plantjes van oude zaden. en zo is de kring loop ook weer rond.
March 28, 201510 yr Ik heb het idee dat varkens liever hetgeen hebben dat uit de zaden zal komen dan de zaden zelf. aan de varkens geven Hortus est amicus meus.
March 28, 201510 yr simke zegt dan ook "de plantjes van oude zaden". zo gek is dat helemaal niet gevraagd-oude-zaden-van-van-alles-eetbaars-t16158.html
March 29, 201510 yr als je ze over hebt wil ik best franco betalen, maar als Jorieke ze wilt is het ook prima.