Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Sla met aardappelsmaak


buitenvogel

Aanbevolen berichten

Na een hele tijd te zoeken vind ik de sla niet die ik ooit bij iemand geproefd heb! Het is een paarse sla, geen krop eerder het uitzicht van rucola en het smaakt volledig naar aardappels! Wie o wie kan me zeggen welke soort het is en waar ik dit kan kopen?

 

alvast bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel zo prettig en correct. Iemand stuurt een vraag in verschillende richtingen uit en laat ook weten als het antwoord uit een andere hoek komt.

 

@Jan Lokman, nogal wiedes, als je de naam eenmaal weet, dan is er genoeg te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het zijn professionele kwekers die het verkopen aan sterrenrestaurants is zeer jong stadium en toen smaakte het idd naar aardappel. En ze kopen het zaad ook aan. En binnen mizuna heb je ook soorten, dus misschien verschillende smaken ook?

 

en waarom met aardappelsmaak, gewoon omdat ik het eens leuk vind iets anders. Je hebt ook ananassalie, tomaat met strepen, paarse boontjes,.. is dat dan allemaal verboden voor in jullie tuin? En in de natuur smaken dingen ook naar elkaar vb daslook smaakt ook naar look. en de plant look-zonder-look ruikt ook naar look en is geen famillie van look. mag dit dan ook niet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geniaal topic!

 

Buitenvogel, rustig aan. Niemand pleit hier voor een verbod op sla met aardappelsmaak.

Lijkt mij juist handig om te serveren met smakeloze supermarkt aardappelen

Of, als je helemaal gek bent op aardappels. Maar af en toe ook eens iets anders moet eten.

“To plant a garden is to believe in tomorrow.”

― Audrey Hepburn

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn vriend is gek op aardappelen dus daarom vind het een erg leuk iets om te proberen ! ik heb het zaad gekocht dus als het groot genoeg is zal ik wel zien of het nu idd zo smaakt zoals ik het toen geproefd heb. En het lijkt me ook leuk om mee te doen tussen de boterham!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben wel benieuwd, dus laat ons weten wat er uit de smaaktest komt.

 

Persoonlijk ben ik nog op zoek naar sla die naar spaghetti Bolognese smaakt. Dan krijg ik de kinderen misschien eindelijk zover om eens flink sla te eten. Of tuinbonen met pannekoekensmaak. Of aardappels met frietsmaak. Onee.. wacht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Buitenvogel,

Mijn opmerking waarom je in vredesnaam sla met aardappelsmaak wilt hebben was beslist niet vervelend bedoeld. Ik vraag het me wel af, maar heb zelf ook genoeg gekke dingen geprobeerd, dat is alleen maar leuk! Dus lekker doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...