JannyH Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Slechts een dag staat mijn rabarberstek in een grote kuip en vanochtend al zag ik aangevreten bladeren ( en dat zijn er maar twee! )Ook de aalbes lijkt aangevreten. Moet ik nu al korrels strooien? DANK!GroetJanny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aalterse-willy Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 De slakken zijn al een tijdje bezig hoor.Korrels kunt ge strooien, een klein beetje in de pot maar vooral er rond want de slakken worden er door aangetrokken dus moet ge ze buiten uw potten zien te houden. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
koolrabi Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Je kunt er maar het beste op tijd mee beginnen. Ik ben in maart gestart met de slakkenbestrijding. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
JannyH Posted April 24, 2015 Author Share Posted April 24, 2015 Dankjulliewel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTman Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Anders een ouderwets biervalletje? Vanavond zou het gaan regenen, dan kun je eventueel veel slakken vangen. Uiteraard moet je dan wel je slakkenval afdekken met een dakje, anders gaat het inregenen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JannyH Posted April 24, 2015 Author Share Posted April 24, 2015 Hoe maak ik een ouderwets biervalletje??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 een bierval kan je zelf maken: zelfbouw-slakkenval-t3331.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JannyH Posted April 26, 2015 Author Share Posted April 26, 2015 Dankje Loes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts