Anna3 Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 (edited) Voor het geval ik vervoer voor de terugweg mocht vinden, maar vast een last-minute-lijstje. Vervoer is gelukt! Ik bied aanPeper- en paprikazaailingen:- Chupetinha- Hungarian Black- Aji Angelo- 1x Jalapeño Chichimeca- 1x Jalapeño Fooled You-2x Sweet Lilac Bell- 1x Earliest Red- 2x Blue Jay Tomatenzaailingen (al vrij fors):- 2x 1x Marmande- 1x Costoluto Fiorentino- 1x Red Sungold Select- 1x Black Pear- 1x Nadja- 1x Minibel- 1x Baby Fuzzy Wuzzy Overige plantjes/stekjes:- Chocolademunt Zaden van eenjarige bloemen: - Astrantia Giant White en Neeltje- Amaranthus Dreadlocks- Agastache After Eight- Eschscholzia californica Milky White (te zien op mijn avatar)- Mirabilis Lime Light- Papaver Yves (donkerpaarse papaver)- Verbascum chaixii Album (2-jarig)- Zaluzianskya capensis Zaden van pepers en paprika's: - Pimiento de padron- Numex Jalmundo- Aji Angelo- Serrano Monte d'Or- Peper Leutschauer Paprika- Sweet Cherry- Doux Tres Long des Landes- Yalova Yaglik- Paprika Healthy- Gogoșari (paprika uit Roemenië) Overige zaden:- Basilicum Blue Spice- Kaneelbasilicum- Komkommer Miniature White- Komkommer Chrystal Lemon Ik zoek- Appelmunt- Gembermunt- Citroenmunt- Grapefruitmunt- Zwitserse munt- stekje van citroenverbena- Groenbemester: winterrogge- Fruitstruiken (aparte soorten)- Mooie bloemen, vaste planten - Batobakken- Compostwormen...- Advies over kippen houden- Vermiculiet- Compost/mest AfsprakenWie / ik geef / krijgAngela / Black Pear, Jalapeño / oranje daglelie, witte passiebloemKim / Baby Fuzzy Wuzzy, zaad komkommer miniature white / paarse mizuna plantje, zaad thaise basilicumJasmin / zaad Verbascum chaixii / compostwormenCupcakeje / peper en paprika / wijnbesNasuada / zaad papaver Yves / appelmuntEstemy / geld / 4 batobakkenGoldfish / geld, geleisuiker, Costoluto Fiorentino / Siberische kiwi's, cranberry, liftBalkontuinder / Hungarian Black en Aji Angelo / Pipotomaat, appelbanaanmarmeladeGemma / Marmande / citroenverbenaPrettig gestoord / chocolademunt / platte perzikCiska / Chupetinha, zaad Agastache After Eight / roze aalbesBoervrouwe / zaad Agastache After Eight, zaad van Mirabilis jalapa Lime Light, zaailing van lavendula multifida / smeerwortel, longkruid, pimenta muntJorieke / koffie/keukenrol oid / venkelkruid, bonte eeuwige moesSuusP / paprika's (Earliest Red) / gember- en grapefruitmunt Edited April 30, 2015 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
balkontuinder Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 Lees ik goed dat die Hungarian Black en Aji Angelo niet zo pittig zijn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 Zou ik de black pear van je mogen?Kijk maar op mijn lijstje of er iets voor je tussen zit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 Oew, die baby fuzzy wuzzy is wel enorm schattig, daar heb ik wel oor naar! Kijk je even bij mij op het lijstje of je wat leuks ziet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 Compostwormen kan ik leveren voor je Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna3 Posted April 28, 2015 Author Share Posted April 28, 2015 (edited) Lees ik goed dat die Hungarian Black en Aji Angelo niet zo pittig zijn? Hoe pittig pepers worden is wel afhankelijk van het weer, bemesting, droogte etc. Maar in principe is Aji Angelo niet tot amper pittig. Van Hungarian Black durf ik het niet met zekerheid te zeggen, die teel ik ook voor het eerst. Ik ruilde het zaad onder het mom van 'milde pepers die bruikbaar zijn in de keuken', denk wel pittiger dan Aji Angelo. Zal ik er van beide een voor je apart zetten? Angela en Kim, ik noteer het! Dankje Jasmin! Wat wil je ervoor terug? Misschien nog goed om te weten, ik kan er in elk geval zijn tot 13u, later is afhankelijk van of iemand mij terug kan brengen. Edit: vervoer is geregeld! Edited April 28, 2015 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prettig gestoord Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 Mag ik van jou een stukje chocolademunt voor een rode kruisbes? Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 zou ik een peper stekje mogen en een paprika? ik kan rode framboos ? doornloze braam en wijnbes voor je meenemen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
balkontuinder Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 Ik ben benieud Anna, lijkt me leuk! Waar moet je naartoe? Heb je er iets aan als ik je afzet op station Ede-Wageningen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna3 Posted April 28, 2015 Author Share Posted April 28, 2015 Prettig gestoord: een rode kruisbes heb ik al. Ik zal nog even op je lijstje kijken voor iets anders? Cupcakje: Welke soorten wil je? Of hoe heet mag de peper zijn? Ik zou er graag wijnbes voor willen Balkontuinder, bedankt voor het aanbod, maar het vervoer is inmiddels geregeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 de peper mag van mild tot halverwege heel heet zijn. Kijk maar wat je over hebt alleen madamme jeanet enzo zijn veel te heet voor mij ik hou een wijnbes voor je apart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 Hi, Heb je nog wat zaadjes van Papaver Yves (donkerpaarse papaver). Ik kan wat afsteken van de appelmunt voor je.Inmiddels komt er heel veel citroenmelisse en turkse munt op. Dus als je daar wat van wilt hebben? Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna3 Posted April 28, 2015 Author Share Posted April 28, 2015 (edited) Nasuada, ik heb er meer dan genoeg van zelfs! Graag voor appelmunt. Is turkse munt anders dan de marokkaanse? (Citroenmelisse heb ik.) Edited April 29, 2015 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted April 28, 2015 Share Posted April 28, 2015 hahaha sorry...het is natuurlijk marokaanse Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna3 Posted April 28, 2015 Author Share Posted April 28, 2015 Er bestaat ook Turkse zag ik net, maar Marokaanse munt heb ik ook! Ik ga voor de appelmunt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
balkontuinder Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 Balkontuinder, bedankt voor het aanbod, maar het vervoer is inmiddels geregeld. Oei, dan heb ik je weinig aan te bieden. Ik heb nog een Pipotomaat en een Explosive Ember peper (die erg langzaam groeit).Verder wat dingen die geen plantjes zijn, maar daarvoor zul je even in mijn overzichtje moeten kijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna3 Posted April 29, 2015 Author Share Posted April 29, 2015 Als je nog een pipotomaatzaailing hebt? Die van mij zijn niet gekiemd.. De appelbanaanmarmelade lijkt me ook lekker! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 Die paarse mizuna en zaadjes van thaise basilicum komen in orde! Zou je toevallig nog een paar zaadjes kunnen missen van de Komkommer Miniature White? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
balkontuinder Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 Komt in orde! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 (edited) Heb je al een roze aalbes? Ik heb hier wat gewortelde stekken...ruilen tegen een peper chupanita en wat zaadjes van de agastage after eight? Edited April 29, 2015 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 Ik heb nog een witte passie bloem als je op zoek bent naar vaste planten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna3 Posted April 29, 2015 Author Share Posted April 29, 2015 Kim, komkommerzaad is genoteerd. Ciska, een roze heb ik nog niet, leuk chupetinha en zaad agastache zijn voor jou. Angela, moet je die passiebloem in de winter naar binnen halen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 Nee hoor gewoon ergens tegen aan laten klimmen, ze geven heel veel witte bloemen. En ook af en toe vruchten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna3 Posted April 29, 2015 Author Share Posted April 29, 2015 In dat geval wil ik wel een poging wagen. Is er nog iets van je gading op mijn lijstje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 29, 2015 Share Posted April 29, 2015 Een van deze lijkt me wel leuk.1x Jalapeño Chichimeca1x Jalapeño Fooled You Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts