ouwe plant Geplaatst: 7 juni 2015 Geplaatst: 7 juni 2015 Heb in de loop van vele jaren volkstuinen een aantal lijsten gemaakt: poten zaaien en oogsten per maand van de meest gebruikelijke groenten. Ook een lijst van snoeien van fruit- en notenbomen. Ook veel andere info te verkrijgen. Intresse? Quote
geertlaurent Geplaatst: 7 juni 2015 Geplaatst: 7 juni 2015 Dus eigenlijk tuinantwoorden dan te lang/veel om hier neer te plakken waarschijnlijk? Lijkt me wel leuk als je er een overzicht van kan posten of de beste kan bundelen ofzo Quote
Heleen1963 Geplaatst: 7 juni 2015 Geplaatst: 7 juni 2015 er bestaat toch al een topic van :wat planten in welke maand ?? ik meen bij "huiskamer " Quote
Jane Doe Geplaatst: 7 juni 2015 Geplaatst: 7 juni 2015 Altijd handig info te verzamelen en te leren. Quote
Bit Geplaatst: 8 juni 2015 Geplaatst: 8 juni 2015 Vanzelf ja. En daar kom ik weer : gebruik ook eens de zoekfunctie rechtsboven. Info zát te vinden en ook een heleboel wat aanvulling kan gebruiken. Dus vanzelf : plaats her en der gerust aanvullende informatie / eigen ervaring bij de vele topics. Quote
ouwe plant Geplaatst: 8 juni 2015 Auteur Geplaatst: 8 juni 2015 als iemand interesse heeft in die plantlijst, hoe stuur ik die dan aan iemand toe? Quote
ouwe plant Geplaatst: 8 juni 2015 Auteur Geplaatst: 8 juni 2015 Zeker.wilt u de lijst ontvangen en hoe stuur ik u die toe? Quote
ouwe plant Geplaatst: 8 juni 2015 Auteur Geplaatst: 8 juni 2015 Natuurlijk. wilt u de lijst ontvangen en hoe stuur ik u die toe? Quote
ouwe plant Geplaatst: 8 juni 2015 Auteur Geplaatst: 8 juni 2015 Dus eigenlijk tuinantwoorden dan te lang/veel om hier neer te plakken waarschijnlijk? Lijkt me wel leuk als je er een overzicht van kan posten of de beste kan bundelen ofzowilt u de lijst ontvangen en hoe stuur ik u die toe? Quote
gerritr1955 Geplaatst: 8 juni 2015 Geplaatst: 8 juni 2015 Zeker.wilt u de lijst ontvangen en hoe stuur ik u die toe? Ik heb een Prive Bericht aan je gestuurd met mijn mailadres. Quote Hortus est amicus meus.
gerritr1955 Geplaatst: 10 juni 2015 Geplaatst: 10 juni 2015 Ik heb de lijst ontvangen.Eén lijst met veel nuttige informatie van een doorgewinterde moestuinierder TOP TOP TOP Quote Hortus est amicus meus.
hansc8 Geplaatst: 23 juli 2015 Geplaatst: 23 juli 2015 Graag zou ik ook in aanmerking willen komen voor zo'n lijst Quote
Flup Geplaatst: 23 juli 2015 Geplaatst: 23 juli 2015 Daar ben ik ook wel in geïnteresseerd, maar is het niet handiger om die informatie op dit forum te posten in een paar topics? Dan heeft iedereen er wat aan. Quote
Bit Geplaatst: 24 juli 2015 Geplaatst: 24 juli 2015 Dat bedoelde ik ook ja. Daar is dit forum voor he ? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.