Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Wie/wat loopt er 's nachts in je moestuin??

MartinH

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of dit de juiste plek voor dit item is, maar ik kon zo gauw geen betere plek vinden.

Maar vragen jullie je nooit af wie of wat er 's nacht in je moestuin rondloopt?? Ik wel en toen ik zag dat de Aldi een niet te dure wildcam in de aanbieding had, heb ik die gisteren meteen gekocht.

download38461436700503.jpg

Uiteraard de camera meteen opgesteld en de eerste nacht was het al raak, een vos die langs m'n kippenren sluipt.

Een jaar geleden heeft hij kunnen toeslaan en heeft toen al m'n kippen meegenomen. Nu heb ik een nieuwe sterkere ren gebouwd en kan hij alleen nog maar naar die lekkere kippen kijken

Ik ben benieuwd wat er de komende nachten nog langs komt.

IMAG001274881436700358.JPG

De datum/tijd was ik vergeten in te stellen, vandaar de wat vreemde tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super!... Jammer dat de Aldi vandaag dicht is...

Maar wat vraagjes over de cam... hoeveel uur kan ie opnemen? Werkt ie op bewegingssensor?

Edit: vragen zijn al beantwoord: Review: http://www.diskidee.nl/2014/01/09/aldi-verkoopt-infrarood-wild-en-bewakingscamera-met-bewegingssensor/34464/

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk zeg! Wat een goeie vangst

Van de Aldi-site:

"Buitencamera op batterijen en met SD-geheugen.

Ideaal voor foto’s van dieren in hun natuurlijke omgeving.

Dankzij de 3 sensoren drukt de camera precies op tijd af zonder onnodig aan te staan.

Infrarood leds voor nachtelijke opnamen."

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super!... Jammer dat de Aldi vandaag dicht is...

Maar wat vraagjes over de cam... hoeveel uur kan ie opnemen? Werkt ie op bewegingssensor?

Edit: Review: http://www.diskidee.nl/2014/01/09/aldi-verkoopt-infrarood-wild-en-bewakingscamera-met-bewegingssensor/34464/

Hoeveel uur je kunt opnemen? Ik zou zeggen tot je kaartje vol is of de batterijen leeg zijn. Er zit standaard een 4GB kaartje bij maar hij kan kaartjes tot 32GB aan.

Er zitten drie bewegingssensoren op die de camera activeren als er iets in de buurt komt.

Ik weet niet hoe je kennis van het Duits is, maar dit is een hele uitgebreide review http://www.wildkamera-test.com/test-aldi-maginon-wk3-hd-wildkamera/382

De review die jij noemt gaat over de Maginon WK 1, bij de ALdi ligt nu de WK 3 HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn link gaat o.a. ook over de WK3...

Maar mijn Duits is goed dus ga zo die review lezen.

Het is maar goed dat het zondag is want anders werd het een impulsaankoop want de verleiding is groot... en nu kan ik nog bedenken of ik er überhaupt wat aan zal hebben. Dat er reeën lopen weet ik al...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 year later...

Ik heb hem gekocht, maar ga reclameren.

Is wel een leuk speeltje, maar de navigatieknopjes gaan geheel hun eigen gang en ook kan de PC het kaartje geregeld niet uitlezen.

Verder is de kwaliteit van de foto's niet zo best. Op zich niet zo'n punt, maar de flits houdt geen rekening met de afstand, dus veel foto's zijn zo ernstig overbelicht dat ik niet kan zien welke kat daar nou eigenijk loopt

Ook zat de riem er niet bij, noch de batterijen.

Ik heb wel meer slechte recensies gelezen.

Eens kijken hoe het met die garantie gaat.

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

eentje voor het grote miskopen topic?

grote-miskopen-topic-t20935.html

gr Adriaan

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou nee, wat mij betreft niet. Heb nog geen klachten (behalve dat 1 van de klemmetjes gelijk afbrak).

Heb prima kunnen zien dat er alleen muisjes in mn huisje wonen en er geen steenmarter rondspookt.

De merels in de morgen waren ook gelijk gekiekt.

Voor waar ik hem voor wil gebruiken vind ik hem goed genoeg.

Ondervind ook geen problemen met het SDkaartje of de navigatieknopjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...