MartinH Geplaatst: 12 juli 2015 Share Geplaatst: 12 juli 2015 Ik weet niet of dit de juiste plek voor dit item is, maar ik kon zo gauw geen betere plek vinden. Maar vragen jullie je nooit af wie of wat er 's nacht in je moestuin rondloopt?? Ik wel en toen ik zag dat de Aldi een niet te dure wildcam in de aanbieding had, heb ik die gisteren meteen gekocht. Uiteraard de camera meteen opgesteld en de eerste nacht was het al raak, een vos die langs m'n kippenren sluipt. Een jaar geleden heeft hij kunnen toeslaan en heeft toen al m'n kippen meegenomen. Nu heb ik een nieuwe sterkere ren gebouwd en kan hij alleen nog maar naar die lekkere kippen kijken Ik ben benieuwd wat er de komende nachten nog langs komt. De datum/tijd was ik vergeten in te stellen, vandaar de wat vreemde tijd. Quote mijn moestuin http://www.martinsmoestuin.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 12 juli 2015 Share Geplaatst: 12 juli 2015 (aangepast) Super!... Jammer dat de Aldi vandaag dicht is... Maar wat vraagjes over de cam... hoeveel uur kan ie opnemen? Werkt ie op bewegingssensor? Edit: vragen zijn al beantwoord: Review: http://www.diskidee.nl/2014/01/09/aldi-verkoopt-infrarood-wild-en-bewakingscamera-met-bewegingssensor/34464/ 12 juli 2015 aangepast door Gast Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
speets Geplaatst: 12 juli 2015 Share Geplaatst: 12 juli 2015 Leuk zeg! Wat een goeie vangst Van de Aldi-site: "Buitencamera op batterijen en met SD-geheugen. Ideaal voor foto’s van dieren in hun natuurlijke omgeving. Dankzij de 3 sensoren drukt de camera precies op tijd af zonder onnodig aan te staan. Infrarood leds voor nachtelijke opnamen." Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MartinH Geplaatst: 12 juli 2015 Auteur Share Geplaatst: 12 juli 2015 Super!... Jammer dat de Aldi vandaag dicht is... Maar wat vraagjes over de cam... hoeveel uur kan ie opnemen? Werkt ie op bewegingssensor? Edit: Review: http://www.diskidee.nl/2014/01/09/aldi-verkoopt-infrarood-wild-en-bewakingscamera-met-bewegingssensor/34464/ Hoeveel uur je kunt opnemen? Ik zou zeggen tot je kaartje vol is of de batterijen leeg zijn. Er zit standaard een 4GB kaartje bij maar hij kan kaartjes tot 32GB aan. Er zitten drie bewegingssensoren op die de camera activeren als er iets in de buurt komt. Ik weet niet hoe je kennis van het Duits is, maar dit is een hele uitgebreide review http://www.wildkamera-test.com/test-aldi-maginon-wk3-hd-wildkamera/382 De review die jij noemt gaat over de Maginon WK 1, bij de ALdi ligt nu de WK 3 HD. Quote mijn moestuin http://www.martinsmoestuin.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 12 juli 2015 Share Geplaatst: 12 juli 2015 Mijn link gaat o.a. ook over de WK3... Maar mijn Duits is goed dus ga zo die review lezen.Het is maar goed dat het zondag is want anders werd het een impulsaankoop want de verleiding is groot... en nu kan ik nog bedenken of ik er überhaupt wat aan zal hebben. Dat er reeën lopen weet ik al... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
angela Geplaatst: 12 juli 2015 Share Geplaatst: 12 juli 2015 Ik heb ze ook al en een paar keer gezien bij de Aldi en ik twijfel iedere keer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
paddestoelengek Geplaatst: 23 september 2016 Share Geplaatst: 23 september 2016 toevallig gezien gisteravond bij de Aldi in Arnhem gr Adriaan Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
speets Geplaatst: 23 september 2016 Share Geplaatst: 23 september 2016 Ik heb hem gekocht, maar ga reclameren.Is wel een leuk speeltje, maar de navigatieknopjes gaan geheel hun eigen gang en ook kan de PC het kaartje geregeld niet uitlezen. Verder is de kwaliteit van de foto's niet zo best. Op zich niet zo'n punt, maar de flits houdt geen rekening met de afstand, dus veel foto's zijn zo ernstig overbelicht dat ik niet kan zien welke kat daar nou eigenijk loopt Ook zat de riem er niet bij, noch de batterijen. Ik heb wel meer slechte recensies gelezen. Eens kijken hoe het met die garantie gaat. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
paddestoelengek Geplaatst: 23 september 2016 Share Geplaatst: 23 september 2016 eentje voor het grote miskopen topic? grote-miskopen-topic-t20935.html gr Adriaan Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 23 september 2016 Share Geplaatst: 23 september 2016 Nou nee, wat mij betreft niet. Heb nog geen klachten (behalve dat 1 van de klemmetjes gelijk afbrak).Heb prima kunnen zien dat er alleen muisjes in mn huisje wonen en er geen steenmarter rondspookt.De merels in de morgen waren ook gelijk gekiekt. Voor waar ik hem voor wil gebruiken vind ik hem goed genoeg.Ondervind ook geen problemen met het SDkaartje of de navigatieknopjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Flos Geplaatst: 23 september 2016 Share Geplaatst: 23 september 2016 Ik heb al 3 jaar zo een camera maar het is er nog niet van gekomen hem uit te testen. Nu is de garantie ook verstreken. Quote Laat ons een bloem en wat gras dat nog groen is.Vergeet voor een keer hoeveel geld een miljoen is. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
tuinLB Geplaatst: 29 september 2016 Share Geplaatst: 29 september 2016 Jammer genoeg hadden ze de wildcamera hier bij de aldi niet, ben er ook al een hele tijd aan het denken om er 1 aan te schaffen, zou wel eens willen weten wat hier allemaal rondscharreld in het donker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.