Geplaatst: 16 december 201510 j Auteur De operatie is geslaagd! Een aantal weggenomen aangetaste delen worden nader onderzocht in het lab en hij heeft helaas zijn gevreesde hopelijk tijdelijke stoma toch gekregen. Maar vooralsnog dus gematigd positief nieuws. Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 17 december 201510 j Een te lage bloeddruk houdt mij nog een dag op de IC. Voor de rest gaat het herstel tot nu toe goed. Wel spannend wat het lab over een week vindt van t weggehaalde weefsel. Zaten duidelijk tumoren in. Dank voor jullie support!
Geplaatst: 17 december 201510 j Fijn je weer te lezen, respect dat je kan schrijven.Rust en herstel, laat je goed verzorgen en verwennen.
Geplaatst: 18 december 201510 j Goede reis naar huis vandaag GoldFish. Ik ben blij voor je dat de operatie goed gegaan is.
Geplaatst: 18 december 201510 j @balkontuinder: zal pas na kerst naar huis kunnen. Vanmorgen zal ik de Intensive care mogen verlaten.
Geplaatst: 20 december 201510 j Dat is nou nog eens kerst vieren, in het ziekenhuis Wens jou en je gezin toch een fijne kerst toe, met jullie positieve instelling zal jullie dat ook lukken
Geplaatst: 20 december 201510 j Auteur Hmm we kunnen natuurlijk ook ons visje bedelven onder de (kerst) kaartjes oid IN het ziekenhuis. Hij moet aankomen, heeft geen eetlust en. Ik heb via de whatsapp gisteren nog meegewerkt aan de regressie door een hapje voor oma, en een voor opa te spelen. Zelfs het vliegtuigje de hangar in koste moeite.. Ideetje?! Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 20 december 201510 j Als je dan even de gegevens plaatst waar de kaarten naartoe moeten weet ik zeker dat er mensen zijn die een kaartje willen sturen.
Geplaatst: 20 december 201510 j Auteur Degene die een kaartje willen sturen kunnen mij een pm sturen voor mijn adres, dan verzamel ik alles en stuur het door naar Vincent. Daar geeft hij de voorkeur aan. Ik kan het eventueel ook nog naar zijn huisadres sturen, maak ik er een mooi pakket van Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 23 december 201510 j Misschien een leuk idee een pakketje te sturen en de kosten te delen? Kom op Vincent je moet op krachten blijven en aansterken, probeer meerdere keren kleine beetjes te eten
Geplaatst: 1 februari 201610 j Afgelopen zaterdag ontving ik een pakketje van Prettig Gestoord met daarin de kaarten die zij verzameld had, chocoladerepen en diverse meloen-, peper- en paprikazaden! Allemaal hartelijk bedankt daarvoor! Met mij gaat het naar omstandigheden goed, want de operatie is -met een paar kleine kanttekeningen zoals een stoma- erg geslaagd en ik ben goed aan het herstellen. Zo goed dat ik vervroegd heb kunnen beginnen aan het (hopelijke) sluitstuk van mijn behandeling: een serie van 4 chemokuren van elk drie weken. De laatste pillen slik ik 12 april, zodat de kans bestaat dat ik de 16de april naar de MTFD kan komen. 1 februari 201610 j aangepast door Gast
Geplaatst: 1 februari 201610 j Geweldig nieuws Vincent! Super, ga zo door, wij blijven nog even duimen We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 1 februari 201610 j Klinkt goed en vol perspectief! We willen je hier echt niet kwijt! In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.