steve ballan Posted August 16, 2015 Share Posted August 16, 2015 Hoi ik heb verschillende soorten pepers en alles gaat goed buiten 1 plant.De soort is carliston mild een turkse peper die in groene fase gegeten word of opgelegd.Nu komen er op bepaalde pepers zwarte strepen zou dit door teveel direct zonlicht kunnen zijn of iets anders? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted August 16, 2015 Share Posted August 16, 2015 Wss beginnen ze te rijpen maar een foto zegt meer dan woorden. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
steve ballan Posted August 16, 2015 Author Share Posted August 16, 2015 Hier 2 fotos van de pepers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steve ballan Posted August 16, 2015 Author Share Posted August 16, 2015 hier 2 foto's van pepers met zwarte strepen normaal verkleurt deze naar rood Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted August 17, 2015 Share Posted August 17, 2015 mi toch een rottinkje omdat er ook wat vlekjes bij de stengelknoop zittenvraag anders eens bij de buurtjes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aluapje Posted August 17, 2015 Share Posted August 17, 2015 Nee, volgens mij gewoon rijping. Zie ook geen rotting of je zou de verdorde bloempjes voor rotting moeten hebben aangezien. Quote Ik kweek regenwormen in mijn compostbak Link to comment Share on other sites More sharing options...
suus76 Posted August 17, 2015 Share Posted August 17, 2015 Dat is inderdaad gewoon rijping, als je ze zou laten hangen kleuren ze donkerrood. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted August 17, 2015 Share Posted August 17, 2015 ik denk: hou ze toch maar in de gatennormaal rijpen deze zo:Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted August 17, 2015 Share Posted August 17, 2015 Ik denk gewoon rijping maar ik denk dat dit een ander kleurtje word paars of zwart? Was het gekocht zaad? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suus76 Posted August 17, 2015 Share Posted August 17, 2015 Ik heb ook pepers die eerst die strepen krijgen, en ook paprika's die op die manier opkleuren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts