Jos Dekkers Posted August 18, 2015 Posted August 18, 2015 Wie heeft ervaringen met "Hertshooi" als haagje?? Quote
RobO Posted August 19, 2015 Posted August 19, 2015 ja, mooie plant, wel lange tijd kaal: in de winter, en dit jaar liet ie al in juli zijn blad vallen Quote
Heleen1963 Posted August 19, 2015 Posted August 19, 2015 Mijn ervaring is dat een klein struikje gigantisch groot kan worden ,ik weet niet of er verschillende soorten hertshooi zijn ,maar ik kan het me niet als een haagje voorstellen . Quote
aalterse-willy Posted August 19, 2015 Posted August 19, 2015 Als de haag een meter of meer breed mag worden dan wel ja maar ik vind het daarvoor niet geschikt, heb het wel als struik in de tuin gehad, redelijk moeilijk terug kwijt te geraken. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Jos Dekkers Posted August 19, 2015 Author Posted August 19, 2015 Ik wens het te gebruiken als perkafbakening. Quote
Paksoi Posted August 19, 2015 Posted August 19, 2015 Waarom zou he niet als haag kunnen?alleen de term 'haag' is iets ander ingevuld.Ik zou hem jaarlijks afzetten tot op de grond in het voorjaar, ziet er mooi uit hoor! Ik lees iets over blad verliezen, daar zit een oorzaak aan! Quote
Bit Posted August 19, 2015 Posted August 19, 2015 Er zijn ook nogal wat soortjes en ook in de handel. Koop je de voor jou geschikte soort kwa maat, kan dat als haagje of haag ja. Quote
Recommended Posts