Scout Posted August 19, 2015 Share Posted August 19, 2015 Beste moestuiniers, Bij deze wil ik mij voorstellen.Ik ben Scout, woonachtig in de Krimpenerwaard.Al 3 jaar heb ik een bescheiden moestuin van 50m2.In deze drie jaar veel geleerd, heb fouten gemaakt en deze verbeterd in de jaren die volgde.Elk jaar heb ik meer dan 40 soorten groente kunnen telen op deze moestuin met een hoge en soms tegenvallende opbrengst. Maar, sinds deze zomer ben ik verhuist.Naast vooruitgang qua woning ook vooruitgang qua moestuin.De woning staat op 11.000m2 grond.Hierdoor is er ruimte voor 6.500 m2 aan moestuin, boomgaard en mogelijkheden voor klein vee.Samen met drie andere bewoners zal ik dit perceel onderhouden. Ik heb zelf al een aantal ideeen voor het volgende seizoen (2016).In oktober wil ik gaan starten met de voorbereidingen hiervoor.Onder het kopje "moestuin seizoen" zal ik dit verder omschrijven. Alvast bedankt voor de goede gesprekken die zullen volgen!Scout Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted August 19, 2015 Share Posted August 19, 2015 welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted August 19, 2015 Share Posted August 19, 2015 Welkom, leuk dat je ook dit forum gevonden hebt.Ben wel benieuwd naar de anderen 3 bewoners, je hebt bewoners geschreven en niet gezinsleden vandaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scout Posted August 19, 2015 Author Share Posted August 19, 2015 Wellicht verkeerd verwoord, het zijn gezinsleden. Maar ik ben zelf wel de touwtrekker. Naast mijn vrouw hebben de andere gezinsleden (schoonvader en zwager) geen ervaring qua moestuin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted August 19, 2015 Share Posted August 19, 2015 Ah zo, leuk een moestuingezin! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 20, 2015 Share Posted August 20, 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
petersmit Posted August 21, 2015 Share Posted August 21, 2015 Hallo Scout, leuke verbetering van het aantal meters grond , nu nog proberen om het allemaal bij te houden, dat is vaak de kunst! succes in ieder geval! Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted August 23, 2015 Share Posted August 23, 2015 Leuk dat je na bijna 2 jaar alnog een voorstel ronde doet . En we zijn gek op foto's. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scout Posted August 23, 2015 Author Share Posted August 23, 2015 Ha! Bedankt voor het welkom heten!Ik zal snel wat meer foto's maken van het terrein op dit moment.Maar vooral als ik straks alles op zal bouwen zal ik dit met jullie delen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna3 Posted August 26, 2015 Share Posted August 26, 2015 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaupyOnRide Posted September 12, 2015 Share Posted September 12, 2015 Welkom op het MTF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts