Geplaatst: 22 augustus 201510 j Heb je al bruine voeten, vroeg de buurman. Ik moest er vandaag om lachen, nog zo wit vergeleken bij de buurman!
Geplaatst: 22 augustus 201510 j Vandaag vallen ze wel mee. Het was niet stoffig in de tuin, en ook niet modderig.Heerlijk relaxed met kat er bovenop.... (foto nu ter plekke gemaakt) http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 23 augustus 201510 j Die van mij zien er aan het einde van de dag vaak zo uit: facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 23 augustus 201510 j Auteur aaah wat een heerlijke foto's ik dacht, op bericht zal ik wel geen reactie krijgen.. Hulde aan de moestuinvoeten!
Geplaatst: 23 augustus 201510 j We hebben er ooit geloof ik ook bij de foto opdracht een voeten thema bij gehad? Maar als ik ergens een hekel aan heb is het zand tussen mijn tenen zou er de kriebels van krijgen.Je zult mij dus nooit op slippers in de tuin zien.
Geplaatst: 23 augustus 201510 j Haha, wat leuk! Dit heb je op een balkon niet echt. Alleen als er iets nat is geworden krijg ik groene algenvlekken op m'n voeten. Maar als het nat is trek ik even m'n gympen aan want dat is spekglad!
Geplaatst: 23 augustus 201510 j Auteur o inderdaad, ik zie de voeten van Jorieke nu dubbel tof! foto-opdracht-ik-noem-het-onderwerp-jullie-plaatsen-foto-t13079-160.html
Geplaatst: 23 augustus 201510 j Ja, zo zagen ze er vorig jaar uit. Deze foto hieronder is nieuw hoor Zoek de verschillen. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 23 augustus 201510 j Auteur wauw meekje, hip en hihi Jorieke je teennagels zijn het in ieder geval niet
Geplaatst: 8 april 20241 j Aardappels gepoot... met mijn voeten? facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 8 april 20241 j Oh lol, wat jammer dat ik gisteren mijn voeten niet heb gefotografeerd 😂 * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 8 april 20241 j Blote voeten in de tuin, heerlijk!! maar ook af en toe even lekker omhoog. Ultiem genieten in onze Hof met de lente!
Geplaatst: 8 april 20241 j Er komen bij ons nog iets te vaak glasscherven naar boven… en daarnaast de hoge tekendichtheid, stekeltakken di bij het snoeien zijn gevallen en brandnetels…. Altijd schoeisel aan hier. Met je blot voeten in het gras is wel een onbetaalbaar gevoel. 8 april 20241 j aangepast door mdubbelm
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.