Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

witte eitjes venster + NU FOTO

benetton

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik vraag me toch iets af... sinds enkele dagen zie ik op verschillende ramen in het huis, aan de buitenkant, een groep witte eitjes... deze hingen ook aan mijn wasdraad, maar die heb ik wel verwijderd...

Sinds deze morgen was er een lieveheersbeestje 1 groepje eitjes aan het opeten... Nu zie ik bij dat ene groep eitjes, de overgebleven eitjes uitkomen en er komen allerlei hele kleine rupsjes uit...

Wie weet wat dit is en als ik dit het best verwijder of niet? Ik vind het zo raar dat dieren hun eitjes leggen op niet-natuurlijk materiaal...

Dank je!

aangepast door Gast

Een ware prutser/beginneling :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie weet wat dit is en als ik dit het best verwijder of niet?

Ik zou ze eerst eens even mooi laten zitten. Waarom moet dat nou weer weg

Dat hoort gewoon bij de natuur en bovendien zijn de lieveheersbeestjes er kennelijk gek op. Ik zou er dus maar heel zuinig op zijn.

Als je dit 'verwijdert', moet je volgend jaar niet klagen dat je luizen hebt

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zeg niet dat ik dit zal verwijderen e.. Ik vroeg het me gewoon af.. Ik vind het zo raar, ik heb vandaag al 5 zo'n eierhoopjes gevonden op mijn ramen..

Het waren inderdaad overduidelijk larven die eruit kwamen..Ik dacht misschien aan vlinders/rupsen?

2015082720265388701440701700.jpg

Een ware prutser/beginneling :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee, die heb ik ook al eens op het forum gezet! Daar kwam toen geen reactie op en er kwamen inderdaad piepkleine rupsjes uit.

Ik tel geloof ik maar 4 paar buikpoten, dus het zullen wel vlindertjes zijn geworden. De mezen waren er blij mee

(sluipwesplarfjes hebben 5 paar buikpoten)

DSCF4081-266001440704266.JPG

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later ...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...