Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Hoog bezoek, tuin ziet er niet uit ... Help!

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

Willy wij hebben echt niets in huis, maar zal voor jullie een uitzondering maken. Hoe de smaak is kan ik niet zeggen, dat zullen jullie moeten proeven. zal verschillende halen, hebben jullie verschillende smaken.

De tuin is nooit klaar, maar dit jaar is het wel heel erg

Gras maaien wil mijn betere helft, onkruid trekken neem ik voor mijn rekening.

En de gaten gooi ik maar snel dicht voor de tijd, hopelijk stopt Sultan dan met graven

Geplaatst:

We zullen dat dan maar best zelf meebrengen zeker hé? Ben ik tenminste gerust als ik er eentje proef.

Maar een bosmaaier breng ik niet mee zulle, ik kom uwen hof niet doen hé!

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

geef toe; Willy lijkt ook wel een beetje op sinterklaas

Geplaatst:
  • Auteur
We zullen dat dan maar best zelf meebrengen zeker hé? Ben ik tenminste gerust als ik er eentje proef.

Maar een bosmaaier breng ik niet mee zulle, ik kom uwen hof niet doen hé!

Willy wat schrijf je me nu Ik heb nergens geschreven je aan het werk te zetten en al helemaal niet met een bosmaaier, het tegendeel juist. Neem maar voor de zekerheid mee, voor het geval jullie de Duitse verrassing niet vinden smaken.

Geplaatst:

Hoe is het afgelopen met het "hoog bezoek "? Ben zeer benieuwd en wat vonden zij van de tuin ??

Geplaatst:
  • Auteur

Heleen van het weekend is het zo ver, heb gister nog wat in de voortuin kunnen doen. Nu kunnen de auto's weer normaal in en uit. Moet alleen vandaag nog opruimen en vegen, was gister te laat.

Hopelijk kom iknog aan een beetje onkruid trekken toe. Maar in huismoet ook veel gebeuren.

Het is zoals het is, een zooitje a la tijd tekort en teveel werk.

De tuin hebben ze al gezien, nu in extreme verwaarlozing.

Vandaag verschillende soorten Duits bier halen, gister niet aan toegekomen. Wat niet op komt, kunnen beide mee naar huis nemen. Zal hun vast wel smaken, proost.

Geplaatst:

OOOOhh het is pas dinsdag Jane , ik dacht dat het afgelopen weekend al was .

Je gasten nemen vast geen witte handschoentjes mee om over de plinten te vegen en

je ramen te controleren (als zij dat wel doen - wat ik me niet kan voorstellen-zegt

het meer over de gasten dan over jou hoor . Als het er voor het oog maar netjes uitziet en gezellig

dat is het belangrijkst , en het plezier ! Houd moed en verheug je op hun komst .

Geplaatst:

Hopelijk is het gazon gemaaid, anders zitten we daar helemaal in de brousse te midden van de wilde beesten.

Maar..... als ge een bosmaaier hebt wil ik wel wat onkruid afdoen, kan ook op maandag hé.

toch al goed dat we de auto niet op straat moeten parkeren

Geplaatst:
  • Auteur

Dank je wel Heleen, beide zijn schatten van mensen dus we zullen het allen weer naar ons zin hebben. Met Loraine is ons clubje weer compleet en extra gezellig.

Oei dan zullen de witte handschoenen niet schoon blijven En we kunnen nog maar net door de ramen kijken

Of manlief het nog gaat redden het gras te maaien ..., neem maar lieslaarsen voor de zekerheid mee Willy en bazin Voor jullie auto vinden we wel een plekje (bij de buren ...), des noods parkeer ik mijn auto bij de buren Maar dat stukje is ook op de fiets te doen, wie weet fiets ik wel een stukje mee

Geplaatst:

Mijn botten staan in den auto, voor alle zekerheid hé!

Moeten we ook ne parachute voorzien? Met al die valkuilen daar?

Liggen er ook schietgeweren?

Geplaatst:
  • Auteur

De kuilen gooi ik morgen dicht ...

Hondnmijnen bedoel je met schietgeweren, of wat anders? Ga ze morgen wel onscherp maken.

Gras maaien is mijn betere helft niet aan toegekomen, maar wie weet komt er nog wat van dit weekend.

Het is zoals het is, een zooitje ongeregeld. Morgen grof huishouden, we zien wel wat we gedaan krijgen.

Veel plezier morgen met mtfd en tot morgen Willy en bazin!

Geplaatst:

Ik hoop dat jullie allen een fantastische dag zullen hebben met elkaar

Geplaatst:
  • Auteur

Dank je wel Heleen, het was heel erg gezellig. We hebben heel wat gebabbeld en gelachen.

Willy en bazin bedankt en tot de volgende keer, ook in België!

Geplaatst:

En veel te veel gegeten bij die Mongolen, zegt mijn Bazin.

Maar lekker.

Geplaatst:

....mongolie geweest zeker....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.