Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Even voorstellen


Saar1987

Aanbevolen berichten

Hoi lieve Moestuinders,

Mijn naam is Saar, ik ben 28 jaar oud en heb net een nuts tuin in Amsterdam gekregen.

Ik hou ontzettend veel van de natuur en heb al een tijdje een orchideeën collectie.

Ik heb nog niet zoveel ervaring met groente en fruit kweken dus heb ik besloten om eerst met een kleine tuin van 50 vierkante meter te beginnen.

Het is nu helaas al te laat in het seizoen om buiten te beginnen met kweken dus ben ik nu druk bezig met de voorbereidingen voor volgend jaar. Ik heb er zoooo ontzettend veel zin in

Ik lees al een paar maanden met jullie mee op het forum en dacht dat het nu eens tijd werd om mij voor te stellen.

Ik heb alvast de helft van de tuin voorzien van houten bakken en op de andere helft heb ik bessen en druiven geplant. (Foto's zullen snel volgen)

 

Ik verheug me op vele interessante verhalen, tips en discussies met jullie in de toekomst,

 

Groetjes Saar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...