Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Even Voorstellen!

svvoorden

Recommended Posts

Hallo,

ik ben Sjaak van Voorden, woonachtig in Woerden en heb bijna mijn eerste jaar moestuin erop zitten. Ik heb een tuin van 180 m2 die de jaren hiervoor niet best bijgehouden was en kreeg de tuin pas in januari waardoor ik het hele jaar achter gelopen heb omdat het in januari ook nog eens erg nat was. Spitten kon dus pas vanaf februari. De tuin stond vol met heermoes en op plekken ook haagwinde en kweekgras dus nog werk genoeg de komende jaren om dit in te dammen. daarnaast nog een plaag van Woelmuizen

Ik mag graag wat apartere dingen kweken naar natuurlijk ook de gangbare groenten en fruit. Ik heb een klein kasje van 11m2 voor mijn tomaten, pepers en paprika's.

Hieronder een paar foto van een tuin waar ik nog jaren werk heb om op orde te krijgen aangezien ik gewoon fulltime werk en twee kinderen heb van 6 en 8.

Ik hoop hier het een en ander op te steken en veel te lezen en wellicht ook zelf iets toe te voegen aan items!

Groeten Sjaak

Hoi Sjaak,

Welkom op het forum.

Wat leuk om met je kinderen aan de slag te gaan in je tuin.

Hebben ze een eigen hoekje met plantjes/bloemen?

Heb je trouwens, ondanks al het onkruid en de natte start, toch nog lekker kunnen oogsten?

Succes met je tuin.