Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Whats app group

Featured Replies

Geplaatst:

Whatsapp group voor moestuin forumleden, mocht je toegevoegd willen worden handynr per pb zodat je toegevoegd kan worden..

aangepast door Gast

Geplaatst:

Whatsapp werkt ook goed van op de PC maar de telefoon moet verbinding hebben.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Wat is het doel achter de groep? Informatief en elkaar snel vragen kunnen stellen met fotootje erbij etc of hoofdzakelijk gezellig kletsen?

Geplaatst:
  • Auteur

Daar heb ik geen ervaring mee Willy, wil wel graag een nieuwe ipad met kaart en dan whats app. Maar eerst sparen en sparen en nog eens sparen.

Aan het forum is natuurlijk niet te toppen en is ook niet de bedoeling.

Whats app wordt het meeste gebruikt voor Even snel sms met bestanden. Wat de deelnemers willen schrijven is eigen keuzen, informatie, vragen en babbelen van alles en nog wat.

In een groep kunnen 100 en kan elk moment verlaten worden of toegevoegd, dus zal wel eens wisselen.

Geplaatst:

Ok dankuwel voor uw reactie

Geplaatst:
Daar heb ik geen ervaring mee Willy, wil wel graag een nieuwe ipad met kaart en dan whats app. Maar eerst sparen en sparen en nog eens sparen.

Aan het forum is natuurlijk niet te toppen en is ook niet de bedoeling.

Whats app wordt het meeste gebruikt voor Even snel sms met bestanden. Wat de deelnemers willen schrijven is eigen keuzen, informatie, vragen en babbelen van alles en nog wat.

In een groep kunnen 100 en kan elk moment verlaten worden of toegevoegd, dus zal wel eens wisselen.

kan ook via tablet zonder kaartje

https://web.whatsapp.com/

verder geen behoefte aan een whatsapp groepje. reageren kan net zo snel via het forum die ook prima mobiel werkt.

aangepast door Gast

Geplaatst:

Ik vind het een goed initiatief en heb me aangemeld, niet dat ik echt een chatteraar ben. Zelf denk ik het vooral te gebruiken als ik in de tuin ben en een probleempje zie, vlug een foto en even vragen. Meeste mensen reageren veel vlugger via whatsapp dan via een forum, waarschijnlijk sta je nog op je tuin en kun je het al aanpassen ( hoe diep deze groente planten, welk insect eet hier deze plant,waar heeft deze plant last van,...). Aangezien het minder permanent is dan een forum, ook meer mensen met suggesties wat het probleem zou kunnen zijn. Zelf zal ik meestal ook niet op een forum posten als ik niet zeker ben. Ik zal hierdoor ook niet veel minder het forum gebruiken.

Ik zie het als aanvulling van het forum. Discussies, nieuwe experimenten,ervaringen ... hou ik voor het forum want gemakkelijker opnieuw op te zoeken, uitgebreidere antwoorden en typen is vlugger achter een pc.

Belangrijkste vraag vind ik: heeft het een meerwaarde? Voor mij dus wel, voor anderen misschien niet. Mag het dan niet bestaan voor mensen die het wel een meerwaarde vinden? ( redelijk egoïstisch klinkt toch wel de negatieve commentaar op dit initiatief van sommige)

Geplaatst:

Startbericht is door topicstarter verduidelijkt en eerdere discussie over de onduidelijkheid van wie het initiatief afkomstig is opgeschoond. Het betreft een eigen initiatief om ook via een ander kanaal (buiten het forum, moestuinforumdag, fysiek bezoek, telefoon, facebook, etc) contact met elkaar te hebben.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.