angela († maart 2025) Geplaatst: 12 januari 2016 Geplaatst: 12 januari 2016 (aangepast) Als je met iemand mee wilt rijden of er kan iemand met jou mee rijden meld het dan even hier aub! Gevraagd: Nathanya: Dronten of (Lelystad of Kampen) naar ZelhemLoes: Groningen naar ZelhemErny: Groningen naar ZelhemMaupiOnRide + vriendin: Capelle/Krimpen aan den IJssel naar Zelhem Alice777: Weert naar Zelhem Aangeboden:Reina: Diemen (Amsterdam) naar ZelhemYuras: Nijmegen naar Zelhem (plaats voor 3)Nynkef: Rotterdam naar Zelhem (alleen heen!)Mijnunbiet: Noordoostpolder plaats voor 2RobO: Haarlem naar Zelhem (alleen heen!) 29 maart 2016 aangepast door Gast Quote
Nathanya Geplaatst: 12 januari 2016 Geplaatst: 12 januari 2016 Ha, dank je wel Angela. Wel, ik kom uit Dronten, en zou heul graag met iemand meerijden. Dus als je uit de buurt komt (Lelystad of Kampen is ook te doen) dan graag. Quote
loes Geplaatst: 12 januari 2016 Geplaatst: 12 januari 2016 ook dit jaar weer een lift gevraagd van groningen/noord drenthe. zijn er noordelingen die naar de MTFD gaan?? Quote
Erny Geplaatst: 12 januari 2016 Geplaatst: 12 januari 2016 Wegens geen auto of rijbewijs zoek ik ook weer een lift vanuit (en terug naar) Groningen. Quote
pippi Geplaatst: 13 januari 2016 Geplaatst: 13 januari 2016 Ik weet nog niet of mijn zoon mee kan, en hij heeft de auto, dus is er iemand uit omgeving Rotterdam die gaat? Quote
reina Geplaatst: 18 januari 2016 Geplaatst: 18 januari 2016 ik heb nog plaats in de auto vanuit Diemen (amsterdam) Quote
MaupyOnRide Geplaatst: 14 februari 2016 Geplaatst: 14 februari 2016 Ik weet niet zeker nog of ik ga. Graag dan lift voor mij en me vriendin vanuit omgeving Capelle/Krimpen aan den ijssel heen en weer Quote
Yuras Geplaatst: 15 maart 2016 Geplaatst: 15 maart 2016 Vanuit Nijmegen en omgeving kan iemand meerijden.. (max 3 personen) Quote
Alice777 Geplaatst: 15 maart 2016 Geplaatst: 15 maart 2016 Ik heb ook een lift nodig, heb geen auto.Ik kom uit Weert. Quote
Nynkef Geplaatst: 17 maart 2016 Geplaatst: 17 maart 2016 Ik kom ook, alleen, uit Rotterdam, en kan 1 persoon meenemen. Maar ik blijf daar in de buurt overnachten, dus terug niet helaas. Quote
Mijnunbiet Geplaatst: 20 maart 2016 Geplaatst: 20 maart 2016 Ik kom uit de noordoostpolder (Marknesse), dus ik zou best even over Dronten kunnen rijden om Nathanya te chaufferen; ik hou dan zelfs plaats over voor nog een persoon. Quote Wat je ook doet is van geen enkel belang, maar het is erg belangrijk dát je het doet
angela († maart 2025) Geplaatst: 20 maart 2016 Auteur Geplaatst: 20 maart 2016 Heel mooi misschien kunnen jullie dat samen even regelen via pb? Quote
RobO Geplaatst: 24 maart 2016 Geplaatst: 24 maart 2016 hier nog 2 plekken van Haarlem naar Zelhem aangebodenwijzelf gaan daarna verder naar Ter Borg, dus het is een enkeltje Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 29 maart 2016 Auteur Geplaatst: 29 maart 2016 Ik schop deze even omhoog.Even voor de duidelijkheid het is wel de bedoeling dat jullie zelf onderling regelen/vragen of je mee mag/kunt rijden. Quote
Erny Geplaatst: 2 april 2016 Geplaatst: 2 april 2016 Nee... náár benéden... van Groningen naar Zelhem... Quote
Joyce12 Geplaatst: 3 april 2016 Geplaatst: 3 april 2016 Ik weet nog niet helemaal zeker of ik ga, maar zijn er meerdere mensen uit (west) brabant die gaan? Quote
Nadi Geplaatst: 3 april 2016 Geplaatst: 3 april 2016 Ik weet nog niet helemaal zeker of ik ga, maar zijn er meerdere mensen uit (west) brabant die gaan? Wel uit Brabant, wij blijven wel in de buurt van Zelhem wss. Maar op de heen weg hebben we eventueel vervoer? Quote
Raquette Geplaatst: 8 april 2016 Geplaatst: 8 april 2016 RobO, ik stuur jou even een PB, goed? Wie weet kunnen wij ergens boven/bij Utrecht in de buurt afspreken? Ik zou met de trein gaan van Utrecht naar Nijmegen en daar opgepikt worden door Yuras, maar nu blijkt dat er die dag geen treinen rijden tussen Utrecht en Nijmegen. Wordt anders een hele vermoeiende bedoening met al die zware tassen. Quote Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com
Joyce12 Geplaatst: 11 april 2016 Geplaatst: 11 april 2016 Ik weet nog niet helemaal zeker of ik ga, maar zijn er meerdere mensen uit (west) brabant die gaan? Wel uit Brabant, wij blijven wel in de buurt van Zelhem wss. Maar op de heen weg hebben we eventueel vervoer? Erg lief van je, maar helaas erg lastig voor mij alsnog. Quote
Goldfish Geplaatst: 12 april 2016 Geplaatst: 12 april 2016 (aangepast) Ik rij definitief vanaf Gouda over Utrecht via de A12 naar Arnhem en daarna Zelhem. Er is plek over voor twee personen en een omweg van een half uurtje is geen probleem. Mijn doel is om voor 11 uur in Zelhem te zijn en als het goed gaat met mijn energie dan verwacht ik tot het einde (16u) te blijven plakken. 14 april 2016 aangepast door Gast Quote
Estemy Geplaatst: 13 april 2016 Geplaatst: 13 april 2016 Joyce, waar in Brabant? Ik ga via Tilburg en Breda. Als je niemand anders kunt vinden kun je met ons (mij en Kim) mee. Dan moet ik wel zeggen dat we extra vroeg gaan en dat we nooit heel veel ruimte over hebben Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
angela († maart 2025) Geplaatst: 13 april 2016 Auteur Geplaatst: 13 april 2016 Misschien kun je beter een pb sturen Estemy? Quote
Joyce12 Geplaatst: 13 april 2016 Geplaatst: 13 april 2016 Joyce, waar in Brabant? Ik ga via Tilburg en Breda. Als je niemand anders kunt vinden kun je met ons (mij en Kim) mee. Dan moet ik wel zeggen dat we extra vroeg gaan en dat we nooit heel veel ruimte over hebben Dankjewel voor het aanbod, maar ik zie er toch van af. Wordt lastig aanstaande zaterdag. Moet redelijk op tijd terug zijn en vind Zelhem sowieso een erg lange reis. Hoe laat wilden jullie vertrekken en tot hoe laat blijven jullie meestal? Quote
Estemy Geplaatst: 14 april 2016 Geplaatst: 14 april 2016 8.30 uit Tilburg, 9.00 uit Breda. Ik wil rond 11.30 in Zelhem zijn (moet even nog ergens anders langs dat op de weg is). Meestal is MTFD van 11.00-16.00 (ongeveer) Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.