Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Als je met iemand mee wilt rijden of er kan iemand met jou mee rijden meld het dan even hier aub!

carpool43901452610490.png

Gevraagd:

Nathanya: Dronten of (Lelystad of Kampen) naar Zelhem

Loes: Groningen naar Zelhem

Erny: Groningen naar Zelhem

MaupiOnRide + vriendin: Capelle/Krimpen aan den IJssel naar Zelhem

Alice777: Weert naar Zelhem

Aangeboden:

Reina: Diemen (Amsterdam) naar Zelhem

Yuras: Nijmegen naar Zelhem (plaats voor 3)

Nynkef: Rotterdam naar Zelhem (alleen heen!)

Mijnunbiet: Noordoostpolder plaats voor 2

RobO: Haarlem naar Zelhem (alleen heen!)

aangepast door Gast
Geplaatst:

Ha, dank je wel Angela.

Wel, ik kom uit Dronten, en zou heul graag met iemand meerijden.

Dus als je uit de buurt komt (Lelystad of Kampen is ook te doen) dan graag.

• 4 weeks later...
  • 1 maand later ...
Geplaatst:

Ik kom uit de noordoostpolder (Marknesse), dus ik zou best even over Dronten kunnen rijden om Nathanya te chaufferen; ik hou dan zelfs plaats over voor nog een persoon.

Wat je ook doet is van geen enkel belang, maar het is erg belangrijk dát je het doet

Geplaatst:
Ik weet nog niet helemaal zeker of ik ga, maar zijn er meerdere mensen uit (west) brabant die gaan?

Wel uit Brabant, wij blijven wel in de buurt van Zelhem wss. Maar op de heen weg hebben we eventueel vervoer?

Geplaatst:

RobO, ik stuur jou even een PB, goed? Wie weet kunnen wij ergens boven/bij Utrecht in de buurt afspreken?

Ik zou met de trein gaan van Utrecht naar Nijmegen en daar opgepikt worden door Yuras, maar nu blijkt dat er die dag geen treinen rijden tussen Utrecht en Nijmegen. Wordt anders een hele vermoeiende bedoening met al die zware tassen.

Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir

Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com

Geplaatst:
Ik weet nog niet helemaal zeker of ik ga, maar zijn er meerdere mensen uit (west) brabant die gaan?

Wel uit Brabant, wij blijven wel in de buurt van Zelhem wss. Maar op de heen weg hebben we eventueel vervoer?

Erg lief van je, maar helaas erg lastig voor mij alsnog.

Geplaatst: (aangepast)

Ik rij definitief vanaf Gouda over Utrecht via de A12 naar Arnhem en daarna Zelhem. Er is plek over voor twee personen en een omweg van een half uurtje is geen probleem.

Mijn doel is om voor 11 uur in Zelhem te zijn en als het goed gaat met mijn energie dan verwacht ik tot het einde (16u) te blijven plakken.

aangepast door Gast
Geplaatst:
Joyce, waar in Brabant? Ik ga via Tilburg en Breda. Als je niemand anders kunt vinden kun je met ons (mij en Kim) mee. Dan moet ik wel zeggen dat we extra vroeg gaan en dat we nooit heel veel ruimte over hebben

Dankjewel voor het aanbod, maar ik zie er toch van af. Wordt lastig aanstaande zaterdag. Moet redelijk op tijd terug zijn en vind Zelhem sowieso een erg lange reis. Hoe laat wilden jullie vertrekken en tot hoe laat blijven jullie meestal?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...