porcupine Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 Hallo allemaal, Mijn naam is Michel Homminga en ik ben 36 jaar en kom uit een klein dorpje gelegen in Friesland.Ik ben gescheiden en heb 2 prachtige dochters van 9 en 11 jaar,en die komen 1x in de 2 weken bij mij.In het dagelijkse leven ben ik Sound Engineer,eigenlijk heb ik van mijn hobby m`n werk kunnen maken.En ik ben denk ik 1 van de weinige bofkonten die dat kan zeggen..Ik werk nu nog vanuit huis in mijn eigen studio.Mijn werkzaam heden zijn het mixen en masteren van bands.D.W.Z als een band een demo of cd heeft opgenomen in de studio,ze hun muziek naar mij toe sturen zodat ik er een mooi eind product van kan maken.In augustus heb ik m`n eigen pand waar ik dan vanuit zal opereren.Want het valt nu niet mee om werk (hobby) en prive gescheiden te houden.Ben nu dagelijk een dikke 15 uren aan het werk omdat ik m`n einde niet kan vinden.. Maar goed,ik ben sindskort ook m`n eigen kleine moestuintje begonnen.Eigenlijk meer om te proberen maar ik heb hier zo`n aardigheid aan dat het uit de hand loopt.Ik heb er inmiddels alweer een paar tegels uitgehaald om uit te breiden;-)Ik ben dus een absolute beginner...en hoop veel hier te leren. In mijn moestuintje staan een aantal aarbeien plantjes,een bramenstruik,kropsla,rode pepers,een snack komkommer plant,Tomaten plant,en een blauwe bes en rode bessen struiken. Verder heb ik in een pot nog wat radijs gezaaid.Bovenstaande zijn trouwens gekochte planten.Mijn eerste aardbeien heb ik al op een beschuitje gehad,heerlijk...En de kropsla kan er met een week of 2/3 ook wel uit.Het is kropsla maar het groeit als kool;-) Ik zal binnen kort even wat foto`s plaatsen. Grtzzz Michel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 Hallo Michel en welkom op dit forum!Hier zul je idd heel veel informatie vandaan kunnen halen. Alsmede een beetje gezelligheid en gesprekken over koetjes en kalfjes Heb je een vraag, gewoon stellen en je krijgt altijd wel antwoord. Wel is het handig eerst even de 'zoekmachine' (rechtsboven) te gebruiken zodat er niet van 1 onderwerp 4 topics komen Veel plezier met je moestuintje, je dochters en je hobby/werk Hoe groot is eigenlijk je moestuintje en heb je die achter t huis? Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 Hoi en Welkom!! Voor mensen met een drukke baan is het ontstressen in de tuin een zegen... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
porcupine Posted June 5, 2011 Author Share Posted June 5, 2011 Hoe groot is eigenlijk je moestuintje en heb je die achter t huis? Hoi Helly,bedankt,mijn moestuintje is momenteel nog iets van 4 meter breed en 2,5 m diep,en staat idd achterhuis.Maar ik heb de mogelijkheid om fors uit te breiden aangezien m`n complete achtertuin 12 meter diep is en 6 meter breed.. Ik vergat nog te zeggen dat ik in m`n voortuin nog een kersenboompje heb staan.Er zit nu welgeteld 1 kers aan....Als de vogels `m niet wegroven heb ik tenminste dit jaar 1 kers mmm wat een vetpot..Ik denk dat er dit jaar ook niet zoveel kersen aankomen.Ben van plan om de kersen boom naar m`n achtertuin te verplaatsen want daar heb ik de hele dag de zon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
porcupine Posted June 5, 2011 Author Share Posted June 5, 2011 Hoi en Welkom!! Voor mensen met een drukke baan is het ontstressen in de tuin een zegen... Zo is het Jasmin,ik kom helemaal tot rust als ik daar mee bezig ben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 Welkom, Geweldige hobby, euhm baan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rommert Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 welkom in welk dorp woon je dan? ik in ferwert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
porcupine Posted June 5, 2011 Author Share Posted June 5, 2011 Welkom, Geweldige hobby, euhm baan Thanx Jorg,en idd ik heb zeker een geweldige hobbybaan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
porcupine Posted June 5, 2011 Author Share Posted June 5, 2011 welkom in welk dorp woon je dan? ik in ferwert. Hoi Rommert, Dus op de klaai ,Ik woon in Scharsterbrug (1km vanaf Joure).Ik heb ooit eens een vriendinnetje gehad die uit Hallum kwam,dat ligt ook vlakbij Ferwert...Fryslan Boppe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peet van oosten Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 welkom hier . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rommert Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 welkom in welk dorp woon je dan? ik in ferwert. Hoi Rommert, Dus op de klaai ,Ik woon in Scharsterbrug (1km vanaf Joure).Ik heb ooit eens een vriendinnetje gehad die uit Hallum kwam,dat ligt ook vlakbij Ferwert...Fryslan Boppe ja echt wel.hoe heette die? (als ik vragen mag) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolette Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 Hartelijk welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted June 6, 2011 Share Posted June 6, 2011 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted June 6, 2011 Share Posted June 6, 2011 Welkom!Heb je ook een porcupine? Of vind je ze gewoon leuk? Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
porcupine Posted June 6, 2011 Author Share Posted June 6, 2011 Welkom!Heb je ook een porcupine? Of vind je ze gewoon leuk? Hoi Jorieke, Hahahaha nou eeeh mijn favoriete band heet Porcupine Tree,en aangezien ik zelf als haardracht stekels heb,past die nickname wel bij me.Maar ik vind de beestjes ook erg leuk hoor;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
porcupine Posted June 6, 2011 Author Share Posted June 6, 2011 welkom in welk dorp woon je dan? ik in ferwert. Hoi Rommert, Dus op de klaai ,Ik woon in Scharsterbrug (1km vanaf Joure).Ik heb ooit eens een vriendinnetje gehad die uit Hallum kwam,dat ligt ook vlakbij Ferwert...Fryslan Boppe ja echt wel.hoe heette die? (als ik vragen mag) Ik denk niet dat jij haar kent,ze is nu 32 jaar en woont al heel lang niet meer in Hallum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted June 6, 2011 Share Posted June 6, 2011 Oh, je bent er zelf 1 Ik vind het 1 van de leukste Engelse woorden Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
rommert Posted June 6, 2011 Share Posted June 6, 2011 Ik denk niet dat jij haar kent,ze is nu 32 jaar en woont al heel lang niet meer in Hallum. oke ik ken sowiezo haast geen hallumers alleen een paar bij mij op school die uit hallum komen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rommert Posted June 6, 2011 Share Posted June 6, 2011 @ jorieke boppe is niet engels of had je het daar niet over? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted June 6, 2011 Share Posted June 6, 2011 Haha ik weet wel dat boppe geen Engels is Ik had het over Porcupine's gebruikersnaam. Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
porcupine Posted June 6, 2011 Author Share Posted June 6, 2011 Oh, je bent er zelf 1 Ik vind het 1 van de leukste Engelse woorden Ja ik ben er zelf een hahahaha...Porcupine is een prachtig woord,zeker als je hoort hoe ze het in Liverpool uitspreken.Ik ben in maart in Liverpool geweest omdat ik een groot Beatlesfan ben,moet je Liverpool bezocht hebben want daar is het allemaal voor The Beatles begonnen...Maar toen ik aan iemand mijn hyvespagina gaf moest ie lachen om m`n nickname en sprak dat toen zo prachtig uit.Liverpools is een kruising tussen iers en engels ....schitterend... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted June 6, 2011 Share Posted June 6, 2011 Amper te verstaan zonder ondertitel Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts