angela († maart 2025) Geplaatst: 10 april 2016 Geplaatst: 10 april 2016 Ik schop deze even naar de eerste pagina Quote
Jorieke123 Geplaatst: 10 april 2016 Geplaatst: 10 april 2016 Zijn er niet nog wat mensen die vorige keren zijn geweest, en die nu misschien hebben gemist dat er weer een MTFD is? Dat we die even een PB sturen o.i.d.? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 10 april 2016 Auteur Geplaatst: 10 april 2016 Kan Jorieke..ik heb er helaas geen tijd voor..ik ga al snel reizen en doe allen telefooninternetten.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 10 april 2016 Geplaatst: 10 april 2016 Zijn er niet nog wat mensen die vorige keren zijn geweest, en die nu misschien hebben gemist dat er weer een MTFD is? Dat we die even een PB sturen o.i.d.? Had je iemand in gedachten?Ik kan zo even niemand bedenken namelijk? Quote
Vlindermeisje Geplaatst: 11 april 2016 Geplaatst: 11 april 2016 Graag wil ik volgende week ook komen op de 16de. Maar is heel ingewikkeld hier en snap er niets van. Doe ik het nu goed? Kan het op de website nergens vinden... staat heel veel??? Hilke Maatman - Vlinder meisje graag bevestigen dat jullie mijn aanmelding hebben gekregen. Heb me intussen al 2 keer met verschillende mails aangemeld. Quote
Vlindermeisje Geplaatst: 11 april 2016 Geplaatst: 11 april 2016 Kan iemand mij hiervoor een adres - en tijd geven wanneer het volgende week is? Ik kan hier op de site echt niets goed vinden? Ben blond! Quote
Goldfish Geplaatst: 11 april 2016 Geplaatst: 11 april 2016 Oosterwijkweg 5, Zelhem. Voor de details zie topic Routebeschrijving naar de moestuinforumdag. Tijd... tja ik probeer meestal rond een uur of elf te komen aanzakken, maar dan zijn er al genoeg liefhebbers. Sommigen vertrekken rond een uur of 14u, andere die-hards blijven tot 1630 hangen. Ik denk dat gastvrouw Jorieke dit straks nog beter zal uitleggen. Het vermelden in dit draadje (wat je zojuist hebt gedaan) is genoeg om je aan te melden. Je krijgt ontvangt geen bevestiging etc. Leuk dat je komt! Quote
appelvrouw Geplaatst: 11 april 2016 Auteur Geplaatst: 11 april 2016 Vlindermeisje ik zet je erbij. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Salamandertje Geplaatst: 11 april 2016 Geplaatst: 11 april 2016 Helaas kan ik zaterdag niet meer.. maar Jootje neemt mijn ruilhandeltje waar Quote Bzzzz...
appelvrouw Geplaatst: 11 april 2016 Auteur Geplaatst: 11 april 2016 Jammer Sander! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 11 april 2016 Geplaatst: 11 april 2016 Jammer! Nog even over de ruiltafel: dat is een tafel waarop iedereen wat zaden of plantjes zet die hij/zij teveel heeft. Er staat geen ruil tegenover en er zijn geen afspraken over gemaakt. Weg=weg. Zorg dat de zaden al in kleine porties zijn verpakt, en zet er op wat er in zit Of verstrek zakjes en een stift/pen bij de grote zak met zaden zodat men zelf kan pakken. Ook bij plantjes hoort iets van een steker met de naam, soort, of wat-dan-ook. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 12 april 2016 Geplaatst: 12 april 2016 Het weer ziet er niet super fantastisch uit voor zaterdag, maar er kan nog veel veranderen. En meevallen, want de meeste regen waait hier vaak net over.In geval van regen hebben we onze grote kapschuur open en leeg, daar kunnen we dan even schuilen en daarna weer vrolijk verder. Geen geprop dus in onze woonkamer Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Nathanya Geplaatst: 14 april 2016 Geplaatst: 14 april 2016 Hoi Angela, Fleur heeft me net gevraagd om door te geven dat zij door omstandigheden zaterdag niet kan komen. Ze zal dus ook even niet op het forum komen. Quote
Goldfish Geplaatst: 14 april 2016 Geplaatst: 14 april 2016 Het goede nieuws is dat ik zelf zal kunnen rijden dus mijn komst is nu 98% zeker. Het slechte nieuws is dat mijn familie en medeforumlid Marijke (en mijn backup chauffeur wanneer ik te suf zou zijn om ver te rijden ,maar wel zou kunnen reizen) vanwege drukte thuis moet afhaken. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 15 april 2016 Geplaatst: 15 april 2016 Denken jullie aan iets van een bordje, spandoek, papier, etc. met jullie naam er op? Voor bij je plantjes die je ruilt? Dan kan je een eigen hoekje innemen, en als iemand wat voor je heeft maar hij kan je even niet vinden, dan kan dat plantje bij de rest worden gezet Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Goldfish Geplaatst: 15 april 2016 Geplaatst: 15 april 2016 MaupyOnRide komt helaas niet, weet ik via een PB Quote
Erny Geplaatst: 15 april 2016 Geplaatst: 15 april 2016 Iedereen morgen heel veel ruil- en andersoortig plezier!! Hoop dat jullie er een beetje goed weer bij hebben en vooral niet teveel wind. En vergeet ook vooral niet je overtollige zaden en plantjes mee te nemen voor de zaaitafel ! Degenen die voor mij iets meenemen kunnen dat aan Ciska afgeven. (Mocht er nog iemand een tijmplantje overhebben??? ) Quote
Aardpeer Geplaatst: 15 april 2016 Geplaatst: 15 april 2016 Morgen ben ik er ook bij in de ochtend. Quote
Mijnunbiet Geplaatst: 15 april 2016 Geplaatst: 15 april 2016 Beste tuinders, Tot mijn verdriet moet ik morgen helaas verstek laten gaan. Ik heb de hele week in het buitenland gezeten en er is zo ontzettend veel werk blijven liggen; mijn reisgezelschap heeft ook nog eens afgezegd dus het wordt mij toch echt een beetje te veel en te ver.... Tenslotte ben ik ook nog eens zo'n beginneling zonder allerlei begerenswaardig ruilmateriaal. Had me er wel erg op verheugd weer eens in Zelhem te komen, en mijn zoon heeft zelfs nog de forellen gerookt vandaag maar daar moeten we er dan volgend jaar maar wat van komen brengen. Ik hoop dat het een geslaagde dag wordt morgen, veel plezier en verder ook nog een voorspoedige teelt gewenst!! Quote Wat je ook doet is van geen enkel belang, maar het is erg belangrijk dát je het doet
spike Geplaatst: 15 april 2016 Geplaatst: 15 april 2016 hallo allemaal bij deze: Spike komt morgen ook weer neemt zijn broer mee. tot morgen allemaal. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.