Wortel Geplaatst: 30 juni 2016 Geplaatst: 30 juni 2016 Misschien dan toch voor elke ronde opnieuw opgeven? Quote
Nadi Geplaatst: 30 juni 2016 Geplaatst: 30 juni 2016 Opzich een goed idee om iedere rond opnieuw aan te melden toch. Is het weer lekker fris en de mensen die verdwenen zijn zijn gelijk gefilterd Quote
Jenneke Geplaatst: 30 juni 2016 Geplaatst: 30 juni 2016 Ik kreeg net een berichtje van Balto, door drukte schiet het forum er even bij in en ze wil dus liever even overgeslagen worden. Door HQ is mij gevraagd de envelop (B) nu naar Enjoy te sturen. Die heb ik vanmorgen een pb gestuurd, echter nog geen antwoord. Hopelijk hoor ik snel iets want ik heb morgen tijd om naar de post te gaan. Quote
Enjoy! Geplaatst: 30 juni 2016 Geplaatst: 30 juni 2016 Gelukkig is het vandaag nog gelukt... Nou oké, nog net Dank voor je bericht! Heb veel zin om te snuffelen! Dan kan de envelop daarna gelijk weer door! Quote
CherryCharlie Geplaatst: 1 juli 2016 Geplaatst: 1 juli 2016 Dan gaat er en mailtje naar balkontuinder! Quote Schrijft over outdoor, groene en duurzame lifestyle op http://www.cherrycharlie.nl (shameless plug)
Jenneke Geplaatst: 1 juli 2016 Geplaatst: 1 juli 2016 Envelop B is tussen de middag op de post gegaan naar Enjoy, pb met track&tracecode is ook al verstuurd. Quote
balkontuinder Geplaatst: 1 juli 2016 Geplaatst: 1 juli 2016 Yaaaay! Maar zaterdags op de post is jammer genoeg pas dinsdag bezorgt. Stephanie zal dus nog even geduld moeten hebben. Ik heb wel alvast een PB gestuurd om haar adres te vragen, dan schiet dat in ieder geval op volgende week. (envelop A) Quote
Enjoy! Geplaatst: 2 juli 2016 Geplaatst: 2 juli 2016 Envelop B is binnen! Dit weekend snuffelen en maandag weer op pad. De snelheid zit er weer in Quote
CherryCharlie Geplaatst: 2 juli 2016 Geplaatst: 2 juli 2016 Envelop a is verstuurd naat Balkontuinder. Quote Schrijft over outdoor, groene en duurzame lifestyle op http://www.cherrycharlie.nl (shameless plug)
Enjoy! Geplaatst: 2 juli 2016 Geplaatst: 2 juli 2016 Groentjuh zou jij jou adresgegevens naar mij willen sturen? Zie pb van woensdag...Dank je! Quote
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 3 juli 2016 Auteur Geplaatst: 3 juli 2016 Groentjuh is sinds 15 mei niet meer online geweest, ik vermoed dat we die kunnen overslaan. En de envelop naar Monika kan. Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Enjoy! Geplaatst: 3 juli 2016 Geplaatst: 3 juli 2016 Ik had Monika gisteren uit voorzorg al een pb-gestuurd. Quote
Enjoy! Geplaatst: 4 juli 2016 Geplaatst: 4 juli 2016 Pakketje B is weer op weg. Met een beetje geluk komt die morgen aan bij Monika.Er wordt geen post bezorgd op maandag maar wel verwerkt. Mooie verzameling zaden overigens! Zelf had ik gehoopt op wat meer verschillende tomatenrassen...die zitten er nu overigens wel in Mocht iemand specifiektomatenzaden over hebben dan houd ik mij aanbevolen Quote
Niika Geplaatst: 4 juli 2016 Geplaatst: 4 juli 2016 oohh bijna... nog maar 2 voor me haha, spannend Quote
balkontuinder Geplaatst: 5 juli 2016 Geplaatst: 5 juli 2016 Envelop A ontvangen en doorgestuurd naar Stephanie777. Quote
Stephanie777 Geplaatst: 6 juli 2016 Geplaatst: 6 juli 2016 Envelop in goede aarde ontvangen van Balkontuinder. Al uitgezocht en aangevuld, maar waar moet ie nu naartoe? Naar de eerste in de rij weer? Quote
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 6 juli 2016 Auteur Geplaatst: 6 juli 2016 Je mag de envelop bewaren, tot ergens in september de nieuwe ronde ingaat.Of je mag de envelop naar mij sturen. Dan bewaar ik die tot de volgende ronde start. Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Stephanie777 Geplaatst: 6 juli 2016 Geplaatst: 6 juli 2016 Ik stuur hem liever naar jou. Veel te bang dat ie zoekraakt hier! Ben aan het verbouwen Quote
Enjoy! Geplaatst: 8 juli 2016 Geplaatst: 8 juli 2016 Envelop A is echt als een speer gegaan. Top! Is het een idee om die door te sturen naar bijv. de een na onderste van rij B? Dan kan die lijst ook snel rond komen. Quote
Monika Geplaatst: 9 juli 2016 Geplaatst: 9 juli 2016 Envelop B is goed ontvangen, uiterlijk dinsdag gaat deze op weg naar Wortel Quote
Nadi Geplaatst: 9 juli 2016 Geplaatst: 9 juli 2016 Envelop c gaat vandaag door naar Ralf. Had een beetje een hectische week dus lukte telkens niet. Maar vandaag lukt het wel Quote
Groentjuh Geplaatst: 9 juli 2016 Geplaatst: 9 juli 2016 Jeetje, zolang mn mail niet gecheckt, schandalig. Blame it on the baby. Wij willen wel gewoon mee blijven doen in de toekomst btw. Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.