SamanthaP Geplaatst: 2 oktober 2016 Geplaatst: 2 oktober 2016 Ik heb van Mellie nog steeds niks gehoord, dus ik heb AnnVisse om t adres gevraagd. Dan kan d envelop in elk geval door! Quote
AnnVisse Geplaatst: 2 oktober 2016 Geplaatst: 2 oktober 2016 Yes! Ik heb mijn adres teruggestuurd Quote Stil aanwezig... Informatie opzuigend.
Ylona Geplaatst: 2 oktober 2016 Geplaatst: 2 oktober 2016 Spannend!!! Ik kijk er weer zoooooo naar uit!! Quote
Enjoy! Geplaatst: 3 oktober 2016 Geplaatst: 3 oktober 2016 Gaat envelop B alweer op pad?Zin om te snuffelen Quote
Ylona Geplaatst: 4 oktober 2016 Geplaatst: 4 oktober 2016 Jaaa ik ook enjoy!!! Ik hoop eigenlijk dat hij vrijdag bij mij kan zijn, dan komt mijn vriendin en kunnen we lekker samen snuffelen! Maar ik weet niet of hij intussen al naar Ann is verstuurd Quote
SamanthaP Geplaatst: 4 oktober 2016 Geplaatst: 4 oktober 2016 Ik heb de envelop gister verstuurd dus hij zal vandaag of morgen aankomen. M'n bericht aan mellie staat overigens nog steeds in postvak uit. Zou t bericht misschien niet verzonden zijn? Quote
loes Geplaatst: 4 oktober 2016 Geplaatst: 4 oktober 2016 Postvak uit is verzonden maar nog niet gelezen. Â Gaat envelop B alweer op pad?Zin om te snuffelen ik denk dat je envelop A bedoelt Quote
AnnVisse Geplaatst: 4 oktober 2016 Geplaatst: 4 oktober 2016 @samanthap van wat iemand anders mij verteld heeft blijft hij daar staan tot hij gelezen wordt. Dus hij is nog steeds niet gelezen. Â De envelop is bij mij aangekomen!! In goede orde ontvangen. Dus ik zal daar vanmiddag eens eventjes lekker in sneupen Quote Stil aanwezig... Informatie opzuigend.
SamanthaP Geplaatst: 4 oktober 2016 Geplaatst: 4 oktober 2016 Dat is snel! Veel plezier vanmiddag Quote
timvk2000 Geplaatst: 4 oktober 2016 Geplaatst: 4 oktober 2016 Hey allemaal Aangezien de envelop afgelopen keer lang bij mij is blijven hangen, omdat ik op vakantie ging, dacht ik laat ik mijn excuus even aanbieden. Dus bij deze. T was een samenval van verschillende problemen die hiervoor hebben gezorgd. Ik vind dit dan ook erg jammer. Zeker omdat ik voor de samentuin veel kon ruilen en daarvoor veel zaden heb geoogst. Helaas kan ik die nu niet ruilen. Het spijt me van deze vervelende situatie.Groetjes tim.PS. Ik kan me herinneren dat in 1 envelop aardamandelen zaten. Ik heb er ooit 3 uit gehaald en vind ze fantastisch. Is er iemand die deze toevallig met me wil ruilen. Quote
CherryCharlie Geplaatst: 4 oktober 2016 Geplaatst: 4 oktober 2016 Envelop C in goede staat ontvangen! Quote Schrijft over outdoor, groene en duurzame lifestyle op http://www.cherrycharlie.nl (shameless plug)
charissa.terhors Geplaatst: 4 oktober 2016 Geplaatst: 4 oktober 2016 Bijna aan de beurt !!! Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk Quote
Enjoy! Geplaatst: 4 oktober 2016 Geplaatst: 4 oktober 2016 Postvak uit is verzonden maar nog niet gelezen.  Gaat envelop B alweer op pad?Zin om te snuffelen ik denk dat je envelop A bedoelt  Die bedoel ik idd. Automatisch aangenomen (en dus niet goed gelezen ) dat het eerste rijtje A, het tweede rijtje B en het derde rijtje C zou zijn. Quote
Enjoy! Geplaatst: 4 oktober 2016 Geplaatst: 4 oktober 2016 Dan geldt m'n vraag dus voor envelop A.... Gaat die alweer op pad Quote
AnnVisse Geplaatst: 6 oktober 2016 Geplaatst: 6 oktober 2016 Envelop B is onderweg naar Ylona als het goed is komt hij morgen aan. Quote Stil aanwezig... Informatie opzuigend.
balkontuinder Geplaatst: 6 oktober 2016 Geplaatst: 6 oktober 2016 Envelop C is onderweg! Morgenmiddag weer lekker snuffelen. Quote
Ylona Geplaatst: 7 oktober 2016 Geplaatst: 7 oktober 2016 Yeah!!! Envelop B is binnen!!! Vanavond lekker snuffelen! Quote
Else Geplaatst: 7 oktober 2016 Geplaatst: 7 oktober 2016 PS. Ik kan me herinneren dat in 1 envelop aardamandelen zaten. Ik heb er ooit 3 uit gehaald en vind ze fantastisch. Is er iemand die deze toevallig met me wil ruilen. De aardamandelen zaten in envelop B, tenminste toen ik hem had in juni zaten die er nog in. Quote
AnnVisse Geplaatst: 8 oktober 2016 Geplaatst: 8 oktober 2016 Yeah!!! Envelop B is binnen!!! Vanavond lekker snuffelen! Yay veel plezier  En ja de aardamandelen zitten in envelop B Quote Stil aanwezig... Informatie opzuigend.
balkontuinder Geplaatst: 8 oktober 2016 Geplaatst: 8 oktober 2016 Ik heb ze in Envelop C ook gezien. Quote
timvk2000 Geplaatst: 8 oktober 2016 Geplaatst: 8 oktober 2016 Bedankt voor de informatie.Groetjes tim Quote
Ylona Geplaatst: 9 oktober 2016 Geplaatst: 9 oktober 2016 Envelop B is weer op weg naar Charissa! Quote
Enjoy! Geplaatst: 9 oktober 2016 Geplaatst: 9 oktober 2016 Gaat envelop A al opweg of is er een probleem mee? Quote
japie101 Geplaatst: 9 oktober 2016 Geplaatst: 9 oktober 2016 Nee hoor, geen probleem, is klaar om morgen naar Jenneke gebracht te worden. Quote als het niet kan zoals het moet, dan moet het zo als het kan
Enjoy! Geplaatst: 9 oktober 2016 Geplaatst: 9 oktober 2016 Leuk! Wellicht is het handig om de openingspost op pag. 1 bij te werken...daar lijkt het alsof de envelop nog steeds op het eerste adres is Nu kan ik m'n brievenbus ook bijna in de gaten gaan houden Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.