Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Als de organisatie niet weet dat de envelop is ontvangen dan valt er ook weinig bij te werken

Jappie is het vandaag gelukt met de envelop?

Dan wordt het lastig hè?! Fijn dat je weer op de hoogte bent

Geplaatst:

Ja fijn dat de envelop weer boven water is. Hopelijk komt de vaart er nu ook in bij envelop A want de andere enveloppen zijn al bijna aan het einde.

Bij deze kunnen er vanaf nu geen nieuwe aanmeldingen meer worden verwerkt. Volgend jaar nieuwe rondes, nieuwe kansen

^Loes

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Geplaatst:

Gaat vanavond hier ineens de bel. Ik: "Huh wat krijgen we nou weer". Is het Japie101 met de zadenenvelop

Het was me even ontgaan dat de envelop er alweer aan zat te komen. Leuke verrassing, ga hem morgen even lekker uitpluizen. Dan kan hij woensdag weer verder,

Geplaatst:

Hi!

Ik kreeg vandaag een bericht van Mellie. Ze wil toch graag de envelop ontvangen. Ik zag dat Mellie inmiddels van de lijst verwijderd is. Misschien kan de laatste in onze rij de envelop doorsturen?

Groetjes

Geplaatst:

Zou fijn zijn! Had geen notificatie gehad en was er even tussen uit. Dat was erg leuk, maar het missen van de envelop natuurlijk niet. Kan ik achteraan sluiten?

Geplaatst:

Hangt even er van af of charissa.terhors hem al verstuurd heeft, anders komt hij eerst nog naar jou toe. Daarna moet hij dan naar mij voor de winteropschoning.

Geplaatst:

Envelop A is binnengekomen. Snel even gekeken...er zitten veel verschillende zaden in. Leuk.

Rest van de dag is voor de kleinkids, vanavond kan ik er tijd voor nemen

Geplaatst:

Mellie was overigens niet van de lijst verwijderd maar op inactief gezet (tussen haakjes).

je kan email notificaties aanzetten voor priveberichten en eventueel dit topic zodat er geen belangrijke berichten over het hoofd worden gezien.

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Geplaatst:
Dat dan weer niet, maar ik ben bang dat de uitdrukking op mijn gezicht boekdelen sprak

ach, die arme Japie...

Haha, ach, de verbazing was absoluut zichtbaar, maar sloeg ook wel weer om in een voorzichtige lach toen duidelijk was waar het om ging.

als het niet kan zoals het moet, dan moet het zo als het kan

Geplaatst:
Ah fijn det Mellie nog mee kan doen. Ik voelde me al bezwaard dat ik de envelop door had gestuurd naar de volgende

Bezwaard voelen hoeft toch niet.Je hebt het hier gecheckt en het is volgens de regels gegaan

Wel fijn dat mellie hem alsnog krijgt!

Stil aanwezig... Informatie opzuigend.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...