Geplaatst: 30 oktober 20169 j Ik ben nog steeds aan het wachten op de laatste tour van de zadenenvelop
Geplaatst: 30 oktober 20169 j Blijven de enveloppen een beetje hangen? Dat zou erg jammer zijn. Overigens is de status van A nog niet bijgewerkt...
Geplaatst: 31 oktober 20169 j Hier wel in elk geval. Charlotte was ziek geweest, maar is inmiddels ook bijna 2 weken geleden. Hopelijk komt het een dezer dagen.
Geplaatst: 31 oktober 20169 j Envelop A ligt klaar voor verzending, ik wacht op een reactie van Monika. “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Geplaatst: 31 oktober 20169 j Ik zie trouwens `Wortel` bij 2 enveloppen staan. “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Geplaatst: 2 november 20169 j Wellicht is het handiger om de volgende op de lijst een pb te sturen Groentjuh?De afspraak is dat als iemand na twee dagen niet reageert dat de volgende dan aan de beurt is..Dat is dan wel zo leuk voor de anderen op de lijst lijkt mij.
Geplaatst: 3 november 20169 j Yep, eindelijk is de envelop is binnen! Maar... geen idee waar het naar toe moet. Zitten alleen zaden in, verder geen brief oid. Waar mag het naar toe?
Geplaatst: 3 november 20169 j Even op de eerste pagina van dit lijntje kijken. Daar staan de lijstjes. Als je het daar niet kan vinden kan je een pb sturen naar de beheerder van de zadenenvelop..Veel plezier met uitzoeken!
Geplaatst: 4 november 20169 j Wellicht is het handiger om de volgende op de lijst een pb te sturen Groentjuh?De afspraak is dat als iemand na twee dagen niet reageert dat de volgende dan aan de beurt is..Dat is dan wel zo leuk voor de anderen op de lijst lijkt mij. Ja dat lijkt me ook beter. Monika is al sinds 17 oktober niet meer op het forum geweest. Ik stuur Niika een pb. “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Geplaatst: 6 november 20169 j Envelop A is richting Niika, gisteren op de post gedaan. “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Geplaatst: 6 november 20169 j Envelop A is richting Niika, gisteren op de post gedaan. Jaaaa spannend
Geplaatst: 7 november 20169 j Veel plezier Niika! Dat zal vast wel lukken. Wachten duurt wel lang. PostNl ap zegt ' bezorgmoment nog niet bekend'
Geplaatst: 8 november 20169 j Als het nog mogelijk is dan zou ik graag meedoen met de zadenenveloppe. Ik ben woonachtig in Rotterdam en sinds afgelopen jaar moestuinder. Graag zou ik mijn zadencollectie verder willen verbreden. Voor mijn werk ben ik regelmatig in Den Haag en Oegstgeest. Hopelijk is er nog plek.
Geplaatst: 11 november 20169 j Ik heb de envelop binnen. Lekker genieten. Wortel wil jij je adres gegevens mailen naar mij?
Geplaatst: 16 november 20169 j Envelop A is op zijn overwinter bestemming! Helaas wel veel zakjes zonder datum, dus deze worden verwijderd. Aan iedereen nog een laatste oproep om hier op te letten!!
Geplaatst: 17 november 20169 j Mwah.... de deur is gedeeltelijk rot, dus dat scheelde aanzienlijk in de krachtuitoefening, maar leuk is anders! Was natuurlijk ook niet handig om de nieuwe deur van het tuinhuisje dicht te gooien met de sleutels binnen...! Maar opgelost gelukkig. Pakket zou morgen binnen moeten zijn, al deden ze wel erg moeilijk over het formaat. Het paste met geen mogelijkheid in de brievenbus en mocht dus officieel niet als brievenbuspost. Ze heeft een uitzondering gemaakt na mijn uitputtende relaas, maar misschien is het handiger om voor een volgende x een iets kleinere doos te kiezen..? De volgende postjuf zou zo maar iets minder mild kunnen zijn.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.