Emmy Posted August 29, 2010 Share Posted August 29, 2010 Fijn dat ik eindelijk dit forum met gelijkgestemden heb gevonden.Mijn naam is Emmy, ik ben 52 jaar en behalve een kleine tuin bij mijn huis ben ik in het gelukkigge bezit van een moestuin van 3 are op het mooiste complex van Lelystad.Het is een milieuvriendelijk complex met heel veel groen en een dierenweide.Ik verbouw vooral groenten maar heb ook ruim plek voor fruit en bloemen.Op dit moment oogst ik behalve heel veel bonen en komkommers vooral ook pompoenen en kallebassen.De komkommers en ook de boontjes maak ik in in het zoet-zuur.De pompoenen en kallebassen, en ook de ingemaakte groenten zijn voor zover ik ze niet zelf gebruik voor de oogstmarkt die op 2 oktober op ons complex wordt gehouden.Als jullie meer willen weten hoor ik het wel. Groetjes Emmy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kustlijn Posted August 29, 2010 Share Posted August 29, 2010 Welkom op dit forum Emmy. Quote Onze nieuwe habitat : https://youtu.be/BapOVa6jPgg Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 29, 2010 Share Posted August 29, 2010 Welkom!Ik zou wel wat van je favoriete recepten willen lezen! Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVL Posted August 29, 2010 Share Posted August 29, 2010 Welkom op het forum Emmy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emmy Posted August 29, 2010 Author Share Posted August 29, 2010 Wat wil je dat ik er op zet Jorieke? Chutney met groene tomaten? Zoet-zuur van spercie boontjes? Pompoen met gember zoet-zuur? Courgette soep? Het lijkt mij wel een goed idee om bij de recepten rubriek ook ideeen over wat te doen met de enorme hoeveelheden die je soms hebt. Groetjes Emmy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wouttie75 Posted August 29, 2010 Share Posted August 29, 2010 Welkom Emmy, ik ben zelf ook een beginnende tuinder en ben erg benieuwd naar de recepten en ervaringen met het lang bewaren van de diverse oogsten Wout Quote People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
LucV Posted August 29, 2010 Share Posted August 29, 2010 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 Zoet-zuur van sperzieboontjes lijkt me lekker Emmy. Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 Hoi Emmy, ik lees graag de recepten waar je zelf dol op bent! Inderdaad vooral met overschotten zoals tomaten, courgettes en boontjes. Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts