Geplaatst: 2 uren geleden2 u Auteur Vandaag of morgen ga ik maar eens even een boel dumplings maken. Lekker binnen, met de ventilator aan. Die vries ik dan ook in zodat we een voorraadje hebben. Ik had van allerlei dingen bedacht om te maken met dit weer, maar bijna overal zijn pannen voor nodig die het huis dan weer warm maken. Nou ben ik ook met een pannetje jam bezig hoor, maar dat is al 1 pan teveel eigenlijk. (of 2, bedenk ik me nu, voor het uitkoken van de potjes )
Geplaatst: 2 uren geleden2 u 37 minuten geleden, Jorieke123 zei:dumplings makenVries je die dan rauw in? Ik ben eigenlijk alleen fruit aan het plukken en invriezen. Normaal zou ik nu ook vast wat gaan jammen, maar dat komt later wel.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Pfft ja die twijfel van dat warme werk heb ik ook. Ik dacht lekker veel brood bakken, het deeg rijst de pan uit nu😀maar nee, die oven.Welke vulling heb je in de dumplings?
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Auteur Ja, blijkbaar vries je ze rauw in. Ik heb geen ervaring hoor, met zelfgemaakte dan. Maar ik vond dit: https://miljuschka.nl/hoe-maak-je-zelf-dumplings-met-gehakt/ en dat ziet er wel geschikt uit voor een beginner Ik had liever bapaobroodjes gemaakt, maar die moeten dus wel gestoomd voor je ze invriest, en ik heb heeeel weinig zin om nu een boel stoompannen neer te zetten. (want ik wil er dan ook meteen leuk wat maken, als ik toch bezig ben, dat bevalt altijd wel)
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.