frezeke Posted August 18, 2016 Share Posted August 18, 2016 Hallo, Ik heb tot nu toe enkel mannelijke courgette bloemen aan mijn courgetteplanten staan. Heb dus nog geen enkele vrucht gezien dit jaar? Mijn spaghetti pompoen die ernaast staat doet het wel heel goed. Iemand een idee wat fout gaat of met ik nog wat geduld hebben tot de vrouwelijke bloemen er zijn? Groetjes,Frezeke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted August 18, 2016 Share Posted August 18, 2016 wanneer heb je de plant gezaaid? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frezeke Posted August 18, 2016 Author Share Posted August 18, 2016 Ik kocht ze als plantjes. Ik kan niet meer zeggen wanneer precies? Ze zijn nu al best groot. Ik zet er een foto bij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kleintje75 Posted August 20, 2016 Share Posted August 20, 2016 Ik heb het met m'n pompoen, slechts 1 vrucht, en m'n watermeloen, ook 1 vrucht, slechts een paar vrouwelijke bloemen gehad.Denk dat t een pechvol toeval is dit jaar.Courgette juist in overvloed bij mij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saar1987 Posted August 21, 2016 Share Posted August 21, 2016 Heb ik heelaas ook. 10 verschillende pompoen planten en tot nu toe maar 2 vruchten Planten zijn gewoon in april gezaaid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anja247 Posted August 24, 2016 Share Posted August 24, 2016 Ik heb ook voor het eerst een mis-oogst van courgettes. Tussen de naaktslakken plaag en de mannelijke bloemenshow heb ik nog geen een courgette gezien. Ik heb verschillende soorten geplant. Pampoenplanten doen het uitstekend. Het is mij een raadsel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koolrabi Posted August 24, 2016 Share Posted August 24, 2016 Ik heb al een aantal courgettes gehad, toen een poos niets, behalve manlijke bloemen en nu zie ik toch veel courgettes komen....Dat zal ook wel van het weer afhangen. Nu het warm is geworden ineens veel groei van courgettes. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts