Jorieke123 Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 Ik werd net gebeld door iemand van Radio 5, ze zoeken iemand van het forum met enige kennis van zaken (gewoon uit eigen ervaring dit jaar) die wat wil vertellen over de oogst uit de moestuin. Wat wel goed ging, wat niet, enz. Kleine aanleiding is het bericht dat de wijnboeren in NL zeggen een goed jaar te hebben dit jaar. Snelle reactie is wel nodig... Het is vanmiddag al. Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 30, 2016 Author Share Posted August 30, 2016 Nou, ze hebben me omgepraat, ik ga het doen... Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 Vind jou ook de ideale persoon hiervoor, Jorieke (Misschien heb je een online-link of tijdstip naar de uitzending...? Erg leuk om even te luisteren...en te kunnen denken/zeggen...."Dat is Jorieke op de radio en die ken ik".... straalt jouw bescheiden beroemdheid ook een beetje op ons af ) Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 30, 2016 Author Share Posted August 30, 2016 Ze gaan me om 10 over 2 bellen. Jorg vond mij ook al DE persoon voor deze taak. Ik neem aan dat ik dat wel zie op mijn loonstrookje straks Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 Ojee, Jorieke wordt een media monster. Ben je al zenuwachtig...? Nog 40 minuutjes... Maf dat die wijnboeren zo positief zijn... maar ja, die verbouwen dan ook geen groentes.Ben benieuwd wat jouw reactie gaat zijn vanuit regenloos Zelhem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 30, 2016 Author Share Posted August 30, 2016 Tja, normaal zeg ik nee, als ze weer eens bellen om iets te filmen over onze varkens bijvoorbeeld. Mij niet gezien Maar goed, radio is dan nog wel te doen haha. Beetje zenuwachtig wel ja. Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 Nou... vertel vertel... hoe is het gegaan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 30, 2016 Author Share Posted August 30, 2016 Volgens mij wel goed, ik heb alleen niet kunnen vertellen over hoe nat het bij de meeste mensen van dit forum is geweest. Jammer, want daar hebben we het in het voorgesprek wel over gehad. Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 30, 2016 Author Share Posted August 30, 2016 Oh, het staat er al op: http://www.nporadio5.nl/gemist/audio/16275/het-is-oogsttijd-jorieke-van-moestuinforumnl-vertelt-over-de-oogst-van-dit-jaar En toen kwam er nog een vraag over paprika/tomaat en toen werd ik weer gebeld: http://www.nporadio5.nl/gemist/audio/16276/tomaten-aan-een-paprikaplant-kan-dat-wel-bij-mw-kalkhoven-12 Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 Haha... lachen die vent met zn moestuinFLORA... en Jorien... Maar verder leuk interview en goede reclame voor het forum. Is lekker vaak en duidelijk genoemd. En dan die tomaten uit paprikazaadjes... hoop dat we daar inderdaad foto's van gaan zien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pippi Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 Wat leuk Jorieke! Ik ben ook wel heel benieuwd naar die mevrouw met tomatenpaprika's. Ik hoop dat ze zich aanmeld en foto's laat zien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 Leuk zeg! De verklaring van die derde vrouw over die paprikazaden waar tomaten uit zijn gekomen (doordat de 'zaadjes teruggaan naar de tomatenonderstam') lijkt me onmogelijk. Er zal wel iemand een grapje uitgehaald hebben Zal wel een drukke mtfd worden Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Holland Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 Mooi stukje Quote Vriendelijke groeten, Holland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 Ja, dat dacht ik ook al, één van de kleinkinderen ofzo heeft de zaadjes verwisseld... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 Ik (ver)denk de schoonzoon Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pippi Posted August 30, 2016 Share Posted August 30, 2016 Zal wel een drukke mtfd worden Ik dacht ook wel even van 'Ojee', toen dat ter sprake kwam, want het werd een beetje gebracht alsof een toeloop van duizenden mensen geen punt zou zijn. Ik zou hier op het forum nog even heel duidelijk in het MTFD-topic zetten dat alleen mensen die zich aan hebben gemeld worden 'toegelaten', voordat je zo'n facebook-verjaardag zoals destijds in Haren krijgt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kibas Posted September 2, 2016 Share Posted September 2, 2016 Ik heb het nog niet beluisterd. Maar als het mogelijk een probleem zou kunnen zijn (onaangekondigde mensen), dan kan ook gewoon het adres weg worden gehaald (en mogelijk het kaartje) en die via pb dit keer aan mensen gestuurd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts