Geplaatst: 19 juni 201114 j Er zijn 97 volgers op moestuinforumtwitter. Wie wordt de 100-ste?Van wie is die twitter-account eigenlijk?#tochnieuwsgierig Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 20 juni 201114 j Er zijn 97 volgers op moestuinforumtwitter. Wie wordt de 100-ste?Van wie is die twitter-account eigenlijk?#tochnieuwsgierig Er zijn wel 276 followers (volgers) Moestuinforum volgt zelf 97 mensen, Luc (die volgens mij het account beheert) zal dus nog 3 mensen moeten volgen voor de 100! VeuvecoudercDe weduwe in 2012 Blog
Geplaatst: 20 juni 201114 j Auteur Er zijn 97 volgers op moestuinforumtwitter. Wie wordt de 100-ste?Van wie is die twitter-account eigenlijk?#tochnieuwsgierig Er zijn wel 276 followers (volgers) Moestuinforum volgt zelf 97 mensen, Luc (die volgens mij het account beheert) zal dus nog 3 mensen moeten volgen voor de 100! Och jee, weer eens met mijn neus gekeken.Dan zit Luc er natuurlijk achter. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 21 juni 201114 j Ik moet zeggen dat het best leuk is dat twitteren, tweeten of hoe het ook mag heten . Er zitten best wel wat professionele kwekers op twitter dus het is goed om daar een beetje contact mee te houden. Ook lees je zo de niet alle daagse en interessante berichten over de moestuin / tuin. Helaas ben ik er de afgelopen weken niet aan te gekomen maar het streven is om elke week wel een aantal leuke tips (die hier worden geplaatst op het forum) te publiceren. Ik heb wel het idee dat er in tegenstelling tot het voorjaar niet zo heel veel meer over de #moestuin gepraat wordt op twitter... Veuvecouderc volg ik al maar wat is jou account bonnief?
Geplaatst: 21 juni 201114 j Auteur IIk moet zeggen dat het best leuk is dat twitteren, tweeten of hoe het ook mag heten . Er zitten best wel wat professionele kwekers op twitter dus het is goed om daar een beetje contact mee te houden. Ook lees je zo de niet alle daagse en interessante berichten over de moestuin / tuin. Helaas ben ik er de afgelopen weken niet aan te gekomen maar het streven is om elke week wel een aantal leuke tips (die hier worden geplaatst op het forum) te publiceren. Ik heb wel het idee dat er in tegenstelling tot het voorjaar niet zo heel veel meer over de #moestuin gepraat wordt op twitter... Veuvecouderc volg ik al maar wat is jou account bonnief?Luc, ik luister alleen naar het getweet en getwitter. Ik maak zelf geen geluid. Maar het is een leuk speelgoedje om leuke en leerzame mensen en onderwerpen te volgen. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 21 juni 201114 j Ik ook niet, ik word oud denk ik Heb ook echt geen zin om me er in te verdiepen. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 21 juni 201114 j Hm het is met net gelukt om follower te worden Wie weet ga ik het nog wel eens leuk vinden
Geplaatst: 21 juni 201114 j Twitter... ik vind het maar een kansloos iets eigenlijk, als je het echt even neutraal bekijkt... Wat stelt het voor? Beetje stom berichtjes sturen... Is een chat/mailbox ook voldoende... > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 22 juni 201114 j Twitter... ik vind het maar een kansloos iets eigenlijk, als je het echt even neutraal bekijkt... Wat stelt het voor? Beetje stom berichtjes sturen... Is een chat/mailbox ook voldoende... Dat doe je hier toch ook Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 22 juni 201114 j Eigenlijk is dat wel het gene waar heel het internet op gebouwd is... Berichtjes sturen... > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 22 juni 201114 j Auteur Je kunt twitter een beetje gebruiken als een forum, maar dan alleen lezen. Ik volg alleen zaken en mensen die ik interessant of leuk vind. Femke Halsema, Wouke Scherrenberg, nrc. Maar ook bijv. Sara Kroos en het moestuinforum.Ik gebruik het ook om het nieuws een beetje te volgen. Dat komt er vaak niet van. Het stelt allemaal niet zo heel veel voor en het is zeker niet noodzakelijk. Maar dat zijn veel dingen in het leven niet en we doen het toch.... Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 22 juni 201114 j En op twitter kan je nog mensen blokkeren of niet volgen dat wordt hier moeilijk (he dennis met ruim 2100 kwaliteits berichten in 4 maanden). 22 juni 201114 j aangepast door Gast
Geplaatst: 22 juni 201114 j facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 22 juni 201114 j En op twitter kan je nog mensen blokkeren of niet volgen dat wordt hier moeilijk (he dennis met ruim 2100 kwaliteits berichten in 4 maanden). Gemiddeld aantal berichten per dag daalt nog altijd hoor > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 8 mei 201213 j Voor iedereen die hier zegt dat twitter onzin is: ik leer soms meer op twitter dan op moestuinforum Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.