Kruidenvrouwtje Geplaatst: 20 februari 2017 Geplaatst: 20 februari 2017 Wat een mooi uitgegroeid zaadje Gefeliciteerd Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
appelvrouw Geplaatst: 20 februari 2017 Geplaatst: 20 februari 2017 Gefeliciteerd moeder..mooie oogst ! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
JudithD Geplaatst: 21 februari 2017 Geplaatst: 21 februari 2017 Van harte gefeliciteerd Mellie en papa van Ender! Quote It ain't what you do, it's the way that you do it
Heylane Geplaatst: 21 februari 2017 Geplaatst: 21 februari 2017 Gefeliciteerd, wat een prachtig manneke Quote
Mellie Geplaatst: 24 februari 2017 Auteur Geplaatst: 24 februari 2017 Ben ook apetrots na 9 maanden broeden toch weer een goed gelukte spruit! Wat leuk al jullie lieve wensen, super! Tot binnenkort. Ik zal wat data in de groep gooien en dan zien we wat het meest haalbaar is. (Ik neig inmiddels wel naar april overigens!) Quote
Mellie Geplaatst: 14 maart 2017 Auteur Geplaatst: 14 maart 2017 (aangepast) Hallo moestuinierders! Ik geloof dat mijn kraamtijd voorbij is en ik weer met beide benen op de grond sta. Dus tijd voor een datum voor onze 020-moestuindag! Wat zeggen jullie van 7 mei zaterdag? Ik vrees dat het mij ervoor niet gaat lukken... later kan wel, maar misschien is dat wel erg laat in het seizoen? Ik laat me ook leiden door jullie voorkeuren. Jullie zijn in elk geval welkom vanaf 12 uur.Ik zorg voor een lekkere soep en Turks brood. Voel je vrij wat mee te nemen, maar geen varkensvlees aub! Ik woon in Landsmeer met man en 3 kinderen (en baby van dan bijna 3 maanden ook nog 2 dreumesen!) Landsmeer ligt vlakbij Amsterdam. Op de ring neem je afslag s117 en daarna is het nog zo'n 5 minuutjes rijden. Het is met ov 10 min vanaf Amsterdam cs, dus ook dat is prima te doen. Je kunt ook varend komen als dat je leuk lijkt We wonen aan open vaarwater. Ihet lijkt me superleuk jullie te ontmoeten en het eea te ruilen aan zaadjes/plantjes/stekjes en ander spul wat uit je tuin komt. 19 maart 2017 aangepast door Gast Quote
simke Geplaatst: 15 maart 2017 Geplaatst: 15 maart 2017 Leuk Een Goed idee ik ga kijken of ik kan. Gr simone Quote
Spitskool Geplaatst: 16 maart 2017 Geplaatst: 16 maart 2017 Daar sluit ik me bij aan. Ik heb de datum alvast in de agenda gezet. Leuk! Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Jenneke Geplaatst: 16 maart 2017 Geplaatst: 16 maart 2017 Zaterdagen zijn voor mij geen optie helaas, dan werk ik altijd. Dus helaas ook deze gaat aan mij voorbij Quote
Heylane Geplaatst: 17 maart 2017 Geplaatst: 17 maart 2017 Ik moet even kijken of ik die dag geen verplichtingen heb Zo niet, dan meld ik me opnieuw met een definitieve "ja" Quote
Mellie Geplaatst: 17 maart 2017 Auteur Geplaatst: 17 maart 2017 Heeey wat gezellig! (Had geen notificaties gekregen dat er nieuwe berichten waren. En ik maar balen dat niemand reageerde!) Ik heb er nu wel heel veel zin in!O en ik bedoelde wel echt zaterdag... . dat is blijkbaar 6 mei. Betekent dat dat jullie niet kunnen??? Neeeeeee Quote
Johmir Geplaatst: 17 maart 2017 Geplaatst: 17 maart 2017 Blij dat je zaterdag 6 mei bedoelde. 7 mei lukt mij namelijk niet. Quote
Mellie Geplaatst: 19 maart 2017 Auteur Geplaatst: 19 maart 2017 Wie O wie kan nog meer zaterdag 6 mei? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 19 maart 2017 Geplaatst: 19 maart 2017 Misschien is het makkelijker als je even een apart aanmeldtopic maakt? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.