AnnVisse Geplaatst: 1 december 2016 Geplaatst: 1 december 2016 Nu wel Quote Stil aanwezig... Informatie opzuigend.
AnnVisse Geplaatst: 7 december 2016 Geplaatst: 7 december 2016 Mijn excuses voor de vertraging. Ik ben ziek geweest De envelop is ondertussen onderweg naar Ylona Zat erg veel leuks in! Maar heb zelf nog niet heel veel bio zaden. Dus er ook maar een heel klein beetje uit gehaald. Heb wel al inspiratie opgedaan voor de volgende ronde Quote Stil aanwezig... Informatie opzuigend.
Ylona Geplaatst: 9 december 2016 Geplaatst: 9 december 2016 Jeeeeh!!! De envelop is bij mij aangekomen!! Dat wordt lekker snuffelen het weekend Quote
Jill Geplaatst: 9 december 2016 Auteur Geplaatst: 9 december 2016 Super. Nog even en de envelop kan naar Belgie komen. Begin ook benieuwd te worden naar al wat er in zit. Quote www.biomoestuin.jimdo.com
Ann123 Geplaatst: 9 december 2016 Geplaatst: 9 december 2016 Ik ben ook super benieuwd. Is de eerste keer dat ik meedoe met zo'n envelop. Quote
Ylona Geplaatst: 15 december 2016 Geplaatst: 15 december 2016 Echt super leuke zaadjes zaten erin!!!De envelop is vandaag naar Flup verzonden!Veel plezier nog allemaal met snuffelen Volgende keer doe ik graag weer mee! Quote
Flup Geplaatst: 17 december 2016 Geplaatst: 17 december 2016 De envelop is hier aangekomen. Zit meer in dan ik had gedacht, leuk! Als alles meezit (ik zal zo een pb voor de adresgegevens sturen), dan kan de envelop maandag / dinsdag op de post. Quote
Jenneke Geplaatst: 18 december 2016 Geplaatst: 18 december 2016 Het lijkt me verstandig om met versturen te wachten tot na de kerstdrukte bij de post. Bovendien kan ik de envelop toch pas in januari weg gaan brengen naar Jill. Quote
Jill Geplaatst: 20 december 2016 Auteur Geplaatst: 20 december 2016 Goed idee! Quote www.biomoestuin.jimdo.com
Jenneke Geplaatst: 23 december 2016 Geplaatst: 23 december 2016 De envelop (ahum, is nu een dikke doos vol met allerlei spannends ) is veilig bij mij aangekomen. Flup had hem voor de zekerheid aangetekend verstuurd. Ik heb er vast even een blik in geworpen en hij zit nu echt boordevol. Nu even geen tijd en geen puf, lig uitgevloerd op de bank, na een enorm drukke dag op het werk. Tja, als je in een winkel werkt zijn dit de drukste dagen Helaas heb ik in januari pas gelegenheid om hem naar Jill te brengen, dus even geduld iedereen Quote
bio-fee Geplaatst: 23 december 2016 Geplaatst: 23 december 2016 Wat leuk dat dat wat als een kleine envelop begon, nu al is uitgegroeid tot een echte doos! Quote
Flup Geplaatst: 24 december 2016 Geplaatst: 24 december 2016 Haha, was verplicht om de envelop in een doos te stoppen, anders kon die niet aangetekend bezorgd worden. Maar de envelop zat al behoorlijk vol, dus wie weet wordt het straks wel een soort van bio-blijezadendoos. Ben blij dat de doos goed is aangekomen, veel plezier. Quote
bio-fee Geplaatst: 24 december 2016 Geplaatst: 24 december 2016 Huh je kunt een brief of buspakje toch ook gewoon aangetekend verzenden? Quote
Ann123 Geplaatst: 24 december 2016 Geplaatst: 24 december 2016 Wat leuk dat er al zoveel in zit! Quote
Flup Geplaatst: 24 december 2016 Geplaatst: 24 december 2016 Dat dacht ik ook, maar de postbeamte dacht er anders over. Geen probleem verder, de envelop paste toch al nauwelijks meer door de brievenbus en dan is een pakket toch al nodig. Quote
Jenneke Geplaatst: 9 januari 2017 Geplaatst: 9 januari 2017 Sorry mensen, het loopt allemaal een beetje in het honderd hier. Eigenlijk had ik de envelop gisteren bij Jill willen brengen, maar ik heb de griep te pakken helaas. Het nieuwe plan is nu aanstaande zondag, maar volgens Jill geven ze sneeuw op voor België. Als het weer te gek is ga ik het er natuurlijk niet op wagen. Even afwachten dus. Quote
AnnVisse Geplaatst: 10 januari 2017 Geplaatst: 10 januari 2017 Beterschap jenneke Quote Stil aanwezig... Informatie opzuigend.
Ann123 Geplaatst: 24 januari 2017 Geplaatst: 24 januari 2017 De doos is hier 5 minuutjes geleden aangekomen Wat. Een. MASSA. Zaden. Zo veel had ik echt niet verwacht. Ben er helemaal blij van. Quote
Ann123 Geplaatst: 26 januari 2017 Geplaatst: 26 januari 2017 De zadendoos is verzonden. Voor herhaling vatbaar Dank je, Jill, om dit in goede banen te leiden. Quote
Lavandula Geplaatst: 28 januari 2017 Geplaatst: 28 januari 2017 Komt er dit jaar weer een bio-zadenenvelop? Zo ja , doe ik graag mee. Quote
Jill Geplaatst: 31 januari 2017 Auteur Geplaatst: 31 januari 2017 Iedereen bedankt voor de verscheidenheid aan biozaden in de doos! Quote www.biomoestuin.jimdo.com
Jill Geplaatst: 31 januari 2017 Auteur Geplaatst: 31 januari 2017 Komt er dit jaar weer een bio-zadenenvelop? Zo ja , doe ik graag mee. Ja er komt zeker een nieuwe ronde. Quote www.biomoestuin.jimdo.com
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.