Geplaatst: 8 uren geleden8 u 17 uren geleden, henkg zei:Gouwe -> minder openingen.Ondanks dat er minder openingen zijn, heb ik blijkbaar wel pech, want de brug is weer open..
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Balen, zowat alle kersen zijn gebarsten hier op zichtbare hoogte bij de hoogstam en de enkele die nog goed zijn zullen aangetast worden door de andere vooraleer ze goed kunnen uitrijpen, teveel regen op een verkeerd moment. Dit weekend ga ik toch even de lange ladder uithalen, met hoop dat er bovenaan nog enige goede zijn met het warme weer van de komende dagen.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Heel de middag verknalt. Ik had een afspraak bij een orthopeed. En wij moesten 5 kwartier rijden, maar in de krant gelezen dat een heleboel wegen afgezet waren, dus een andere weg gezocht en wij deden er 1½ uur over.Wij kwamen daar net hijgend op het laatste nippertje aan, na navragen en parkeren.Dus wij komen daar bij de receptie: niemand aanwezig. Ik ga dan de gang in en vraag het een arts. Die stuurde ons de verkeerde afdeling op. Toen een andere arts gevraagd en die stuurde ons de juiste afdeling op.Ik gelijk mij verdedigen bij de receptie dat wij iets later waren. Zegt ze: je bent 2 uur te laat en de dokter is al weg.Tja, een telefonische afspraak geweest een aantal maanden geleden. Ik heb toen drei Uhr verstaan, maar ze had gezegd dreizehn Uhr. Dat is bij mij in het verleden weleens verkeerd gegaan. Want dan dacht ik als eerste 3 uur. Maar tegenwoordig weet ik dat wel en meestal herhaal ik het nog een keer en zeg: oh om 3 Uhr.Gisteren had ik ze nog aan de telefoon en zij had de afspraak nog even kunnen bevestigen, wat de meeste meiden hier wel doen. Nu dus niet.Wij konden weer terug, wel de gewone route, want de wegen waren niet meer afgezet, dus een kwartier korter.Maar ja, niets in de tuin gedaan, vanmorgen alleen water gegeven. Want ik moest nu de keuken in met mijn Sauerbraten en ik ga ook nog koeken bakken want mijn Kefir is over de datum.Ik ging nog even wat bramen plukken en liep ermee naar binnen. Gaat er een steekvlieg uitgebreid zitten steken in mijn hand. Dus aan het eind van de dag kan ik beter binnen blijven, want dan komen die krengen weer tevoorschijn. Gisteren had ik al 3 grote bullen op mijn bovenbeen. Gewoon door mijn broek heen gestoken. Lager ging niet, want ik had mijn steunkousen aan.Dus nu de keuken maar in. 1 uur geleden1 u aangepast door Petrasmoestuin
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.