Geplaatst: 1 uur geleden1 u Fijne planning zo vlak voor de zoveelste hittegolf van dit jaar: vanmorgen ging ons zonnescherm kapot. We zitten nu achter plastic, totdat het ding gerepareerd wordt.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Zoveelste hittegolf?Hier in het westen (Boskoop) is er pas 1 geweest, en deze maand niet eens,
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Hier (Midden) tellen we nummer 5. Jullie hebben geluk daar in Boskoop.@Arja Wat een ellende! Heb je bij dat raam geen raambekleding?
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Er zijn vijf regionale hittegolven geweest, dus niet overal in NL. In Limburg enzo wel. Geen idee of wij er vijf hadden, ik houd het niet meer bij, het was wel heel vaak heel warm.Ik heb veel grote ramen, en deze zijn op het zuiden. Aan de binnenkant zit een rolgordijn, maar ik wil vooral ook buiten de zon tegenhouden. Gelukkig viel eea nog net binnen de garantie (jubel!), en wordt het binnenkort gerepareerd. Tot die tijd is het hier blauw.
Geplaatst: 50 minuten geleden50 min Hoi Arja, wij houden de zon op deze manier van de raam met schaduwdoeken. Misschien zou dat een tijdelijke oplossing kunnen zijn.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.