Geplaatst: 21 uren geleden21 u Fijne planning zo vlak voor de zoveelste hittegolf van dit jaar: vanmorgen ging ons zonnescherm kapot. We zitten nu achter plastic, totdat het ding gerepareerd wordt.
Geplaatst: 21 uren geleden21 u Zoveelste hittegolf?Hier in het westen (Boskoop) is er pas 1 geweest, en deze maand niet eens,
Geplaatst: 20 uren geleden20 u Hier (Midden) tellen we nummer 5. Jullie hebben geluk daar in Boskoop.@Arja Wat een ellende! Heb je bij dat raam geen raambekleding?
Geplaatst: 20 uren geleden20 u Er zijn vijf regionale hittegolven geweest, dus niet overal in NL. In Limburg enzo wel. Geen idee of wij er vijf hadden, ik houd het niet meer bij, het was wel heel vaak heel warm.Ik heb veel grote ramen, en deze zijn op het zuiden. Aan de binnenkant zit een rolgordijn, maar ik wil vooral ook buiten de zon tegenhouden. Gelukkig viel eea nog net binnen de garantie (jubel!), en wordt het binnenkort gerepareerd. Tot die tijd is het hier blauw.
Geplaatst: 20 uren geleden20 u Hoi Arja, wij houden de zon op deze manier van de raam met schaduwdoeken. Misschien zou dat een tijdelijke oplossing kunnen zijn.
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Ik heb mijn week niet. Eerst tuimel ik over een metalen hek met mijn lijf in de speciebak waar de pepers en pompoen staat. Gelukkig de laatste ongedeerd.Gisteren wat ik met een bak bezig, heel veel munt eruit gehaald en toen dacht ik: de rest ga ik ook mulchen en ik trek wat onkruid verderop eruit. Ik stond aan de verkeerde kant van de bordjes die midden in de bak staan. Zie ik later dat ik er een paar spinazie zaaiingen eruit heb getrokken.Gisteravond op slakken jacht, zie ik dat mijn pompoen Flat White Boer naar beneden is gevallen, afgebroken.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Wij zijn onze windbreker kwijt, ze hebben de hennep geoogst.Wat maakte dat een verschil!Gelijk weer die koude, harde wind, jammer hoor.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u @Micemouse thx, we hebben nu plastic zeil voor het raam, ik zal daarmee de hitte van de komende dagen wel overleven.@Petrasmoestuin die Flat White Boer is groot en zwaar, ik vroeg me al af of je die ging ondersteunen ofzo. @Rookie misschien dat je de komende dagen juist blij gaat zijn met verkoeling?
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Koude wind, zou je daar een paar zakken mee willen vullen en kunnen opsturen?😂Al een tijd weinig gepost hier. De tuin heeft minder aandacht gekregen, want zenuwpijn in het gezicht helpt niet echt mee. Vind het zo zonde van al het werk wat er in gestoken is. Maarja.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u 1 uur geleden, Arja zei:ondersteunen ofzo.Had maar gezegd. Maar de 2 muscaatpompoenen en 1 vijg en spaghetti pompoen zijn veel zwaarder. Hoe kan ik die het beste ondersteunen? Bij die ene muscaat kan ik zeker niet bij zonder trap en de ander zit verstrikt tussen stammen.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Oei @Dashbro , dat is echt erg.Ik heb gordelroos gehad in mijn gezicht en daar heb ik nu jaren later, nog steeds zenuwpijn van.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.