Geplaatst: 6 uren geleden6 u 3 uren geleden, HuubvG zei:Zijn zulke handschoenen makkelijk schoon te maken na (ieder) gebruik?Die op het werk zijn van gebreid materaal met kevlar geloof ik. Dus kunnen wel uitgewassen worden. Ik ga eerst testen met een wortel in de handschoen 😄
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Ik denk dat voor mij zo’n handschoen ook wel slim zou zijn bij mijn nieuwe mandoline..ik ben wel van het snijden of branden. Maar ( klaag!) ik vind het lastig om zo’n ding online te kopen en lees ook verschillende termen..snijvast of snijbestendig..dat laatste beschermt je hand maar je handschoen kan wel in gesneden worden? En dan de maat, ik heb smalle handen. En die maat aanduidingen geven vaak niet de juiste breedte aan voor mij..ik heb natuurlijk niets aan een slobberhandschoen. Enfin iemand tip en raad.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u 2 uren geleden, appelvrouw zei:Enfin iemand tip en raad.Eind deze week ben ik jarig en heb onderstaande voor mezelf besteld 😄.Hij is van hetzelfde merk als mijn lievelingsrasp, Microplane. Ik verwacht dan ook dat hij van dezelfde kwaliteit is. Komend weekend kan ik hier dus een review geven 😉. Ik heb wel normale handen, niet extra smal of zo. Maat 38 schoenen, ter vergelijk. Meestal is dat wel een indicatie, qua hand ook. Wordt vervolgd. 2 uren geleden2 u aangepast door Dahli
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.