Geplaatst: 7 augustus 20205 j 1 uur geleden, Mellie zei: ook een negatieve recensie Zeker ook nog een negatieve reactie op koekel review! Uit ons vroegere werk kenden wij ook wel dit soort types die hun eigen onvrede alleen op een ander kunnen afreageren. Heel naar! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 7 augustus 20205 j Ja was het ook.... kreeg zelf ook het gevoel alsof het een klein bedrijf is, maar de klantenservice mailt steeds met andere namen. Vanochtend wel moeder de vrouw gesproken. Zo klonk ze, geen idee of dat waar is natuurlijk. Ze heeft netjes mijn verhaal aangehoord en ik haar verhaal. ‘Iedereen wil geloofd worden’ zei ze treffend. Ik zei dat ik nog 3 getuigen had die het tegenovergestelde van hun chauffeur beweert. Zojuist de €50 teruggeboekt gekregen. Die kosten had de man overigens wel bij het bonnetje erbij laten schrijven, want hij wilde het zwart op wit hebben dat hij extra moest betalen. Geen excuses in het mailtje met overschrijving overigens. De chauffeur is onderweg, dus het bedrijf heeft zijn verhaal niet kunnen aanhoren. Ik ben benieuwd of dat nog komt. Zo maak je nog eens wat mee hè?! Had het wel kunnen missen als kiespijn hoor dit...
Geplaatst: 7 augustus 20205 j @Mellie O wow, wat een erge chauffeur. Gelukkig heb je de 50euro terug gekregen, ik had dat zelf niet betaald, ik had het gesprek opgenomen, en daarna weggestuurd. Heb zelf ook zoiets mee gemaakt, door ongeluk beide schouders uit de kom gehad, dus kon niks meer tillen. (nu 10jaar verder nog wekelijks last daaraan) Nieuwe bank besteld, aangegeven dat niemand kan tillen, 50euro berzorg kosten en 70euro extra betaald om het drie verdiepingen hoger afteleveren. Chauffeur was netjes op tijd, uit het raam zag ik twee mensen in de bus, maar kwam er maar één aan, en die weigerde het naar boven te brengen, ook al stond het op de pakbon. Dus heb ze weggestuurd, en boos terug naar de winkel. Heb me geld direct terug gekregen. Winkel eigenaar was ook geïrriteerd die belde in achter kamer nog naar de chauffeur, gesprek was half te horen bij de balie en dat klonk niet zo fijn.
Geplaatst: 7 augustus 20205 j Auteur Op 4-8-2020 om 11:16, appelvrouw zei: Maaimachine stuk. Staafmixer stuk. Schuurmachine stuk. Nieuw duur internet aangevraagd, wil nog niet werken. De beloofde regen Is niet gevallen. 😐 Hahaha, ja dat komt me bekend voor... Afwasmachien, wasmachien, maaimachien, en bosmaaier allemaal tegelijk stuk (de laatste is alweer heel gemaakt gelukkig, en de wasmachien heeft zelf bedacht weer goed te moeten gaan werken). Soms werkt al die apparatuur gewoon niet mee. En de natuur ook niet. @Mellie Zou het heel normaal vinden als je de naam van het bedrijf gewoon hier noemt zodat men dit bedrijf kan vermijden. Wat een belachelijke behandeling van de klant. Chauffeur gedraagt zich niet als werknemer. Wat een lul. Contact opnemen met Kassa... @rorror Ook belachelijke situatie gezien je het van te voren aangegeven hebt. Dat dat niet is gecommuniceerd met de daadwerkelijke bezorgers en die, begrijpelijk, nogal opzagen tegen die drie verdiepingen is jammer voor hen maar helaas. Ze hadden gewoon moeten sjouwen, dat is hun werk. Oja... klaagbaak... Daar ben ik omdat ik wat te klagen heb: Ik kan namelijk met deze extreme hitte niet naar de tuin... Daar is het altijd nog weer een paar graden heter, dan smelt ik en wordt ik permanent onderdeel van de tuin. Maar... er moet geoogst worden... de bramen hangen te koken... Wat nu? Moet ik maar 's avonds/ 's nachts heen gaan? Pfffffffffff.... 7 augustus 20205 j aangepast door Erny
Geplaatst: 7 augustus 20205 j Ik kan het ook bijzonder slecht tegen hoor Erny. Te heet, te felle zon. Ik doe het 's avonds, dan is het te doen.
Geplaatst: 7 augustus 20205 j Auteur Ja, @Arja dat is ook mijn plan maar dan is het blijkbaar nog minstens 28 graad... aaarrrgghhhh En dan ook nog 20 min fietsen heen en terug...
Geplaatst: 7 augustus 20205 j Oef en ook nog fietsen, dat is echt niet fijn nu het nog langer warm blijft. Gisteravond viel het me mee, vanavond kijk ik wel of ik nog iets moet doen wat niet uitgesteld kan worden. Waarschijnlijk water geven. Altijd verleidelijk om mezelf ook even af te spoelen. 🚿
Geplaatst: 7 augustus 20205 j Vanmorgen viel het me ook nog mee op de fiets. Als je savonds/snachts heen wil gaan zou ik dat de komende nacht doen want met de aanhoudende hittegolf worden de nachten steeds warmer.
Geplaatst: 7 augustus 20205 j Auteur Ja, @loes dat zag ik tot mijn schrik ook, had toch echt gisteren moeten gaan. En, @Arja we hebben een heerlijk meertje/plas bij het complex waar wij als leden wel mogen zwemmen dus denk dat ik het zweet na gedane oogstarbeid daar maar even moet afspoelen. Daar knapt een mens van op. En dan weer richting en door de hete stad fietsen... zucht. Dan komt je echt een warme föhnwind tegemoet... ulggghh. Jullie merken, ik kijk echt uit naar de komende onderneming vanavond. 7 augustus 20205 j aangepast door Erny
Geplaatst: 7 augustus 20205 j @Erny Stap lekker op de fiets als het begint te schemeren. Zolang je niet het werk in de volle zon hoeft te doen, valt de tempratuur nog wel mee.
Geplaatst: 7 augustus 20205 j Auteur Hihi Helaas @rorror de tuin ligt in een kom volledig in de volle zon te bakken. Maar denk om een uur of 8 te vertrekken.
Geplaatst: 7 augustus 20205 j 9 uren geleden, Erny zei: Maar... er moet geoogst worden... de bramen hangen te koken... Wat nu? Moet ik maar 's avonds/ 's nachts heen gaan? Pfffffffffff.... Een half uurtje vóórdat de zon opkomt begint het te koelen. Nou ja, koelen.... Dat betekent momenteel half 6 in de tuin zijn @Erny, je kunt dan maximale koelte pakken èn je bramen. 7 augustus 20205 j aangepast door Grork https://www.moestuinforum.nl/blogs/blog/379-grorks-blog/https://www.moestuinforum.nl/topic/23955-zij-en-heur-landleven/
Geplaatst: 7 augustus 20205 j Slakken aaarrhhh. Na dat de vorige groep zaailingen in 1 nacht verdwenen was zojuist toch maar eens even gekeken hoeveel slakken er uit de heg kwamen. In 5 minuten er al een goede 100 uit de tuin geplukt. Dat wordt de komende dagen voor het naar bed gaan toch maar even een slakkenronde maken. En eens nadenken hoe ik de eenden langs de heg kan laten lopen want dat is en blijft toch de beste oplossing tegen slakken.
Geplaatst: 8 augustus 20205 j Auteur Nou nog even verslag van het hitte oogst gebeuren. Het fietsen viel op zich mee omdat je je eigen wind creeërt... en ik, na door de hete stad te rijden, het groene parkgedeelte in ga waar het koeler is, de aankomst bij het huisje is dan wel weer puffen en zweten. Tegen de tijd dat de zon weg was naar de moestuin... echt wel warm en geen wind. Lijkt mee te vallen totdat je wat gaat doen. Dus zweten zweten... alles prikt op de bezwete huid... Bramen hebben zonnebrand en aantasting van die mijt waardoor stukjes rood blijven. Maar toch het eerste anderhalf yoghurtemmertje vol. Courgettes en augurken doen het goed in de hitte maar aaarghhh al dat prikkelblad... Terug naar het huisje... totaal nat bezweet, omkleden en afkoelen. En daarna... en dit is zeker geen klaag... naar het heerlijke meertje en zalig gezwommen met de buuv. Er was niemand anders, het meer was glad want geen wind en er waren sterren aan de hemel. Fantastisch. Het water precies goede temperatuur, warme laag boven, koude laag aan de voeten. Wat een genot en wat een heerlijke volledige afkoeling. Het terug fietsen naar de stad weer wat minder vanwege de warme winden die je tegemoet komen na de voorgaande heerlijke afkoeling. OT: Mijn klaag nu: dat ik dus die heerlijke plas niet hier naast mijn huis heb liggen...
Geplaatst: 8 augustus 20205 j Vreselijk. Moet er ijs gegeten worden want-de-vriezer-is-echt-echt vol! Nee, ik klaag niet over de opslagcapaciteit. Daar ga ik wat aan doen. Maar dat ijs hè. V-r-é-s-e-l-ij-k https://www.moestuinforum.nl/blogs/blog/379-grorks-blog/https://www.moestuinforum.nl/topic/23955-zij-en-heur-landleven/
Geplaatst: 10 augustus 20205 j Vannacht aan het pletten geweest. Dat is niet mijn klaag. Die is dat het geplette vanavond niet op het rooster van de bbq past. Kiepert ertussen. Takke-muggen. https://www.moestuinforum.nl/blogs/blog/379-grorks-blog/https://www.moestuinforum.nl/topic/23955-zij-en-heur-landleven/
Geplaatst: 14 augustus 20205 j @Mellie Zou het heel normaal vinden als je de naam van het bedrijf gewoon hier noemt zodat men dit bedrijf kan vermijden. Wat een belachelijke behandeling van de klant. Chauffeur gedraagt zich niet als werknemer. Wat een lul. Contact opnemen met Kassa.. We zijn 1 week verder en geen reactie meer gehad. Dat vind ik lang genoeg om ze een kans te geven om uit te vogelen hoe de vork in elkaar steekt en excuses aan te bieden. Niets van dat alles... aangezien dat niet is gebeurd, naam vangnet bedrijf en het advies vooral geen zaken met ze te doen. We hebben helaas ramen en 1 deur besteld bij HP bouwmateriaal uit Vorden. Ik kan absoluut niet aanraden om je deuren of kozijnen hier aan te schaffen. Klote service, onbeschoft en totaal niet in staat tot eerlijkheid. Wij aten met onze buren gisteren en toen kwam het onderwerp helaas weer op hen. De buurman zei dat hij nog nooit zoiets onbeschofts had meegemaakt. En wij ook. Het onvoorstelbare vind ik dat ze vinden dat de chauffeur gelijk heeft en wij het over onszelf hebben afgeroepen. Zie een stukje uit de mailconversatie. De inhoud is overigens complete onzin! De chauffeur kwam aan begon direct, zonder overdrijving, met schreeuwen en dat we hem naar het verkeerde adres hadden gestuurd. In 30+ graden 1 uur in de file staan is niet leuk, maar zelfs dan moet je je kalmte kunnen bewaren lijkt me. Maar goed. Daar heb ik al over geklaagd, maar vond dit wel typerend voor de grote blinde vlek van H Peters van HP bouwmateriaal. ‘Ik ben bang dat U een en ander op U zelf heeft afgeroepen. Onze chauffeur staat bekend als een zeer redelijke man die mensen graag wil helpen. Maar ja Als U zich tot 2 x toe niet aan afspraken houd .....( verkeerde adres en geen geld )Voor ons is dit bijzonder vervelend want de chauffeur heeft al gezegd dat hij niet meer naar dit adres ( wil ) gaan EN als dit soort geintjes te vaak gebeuren hij helemaal stopt met dit werkU kunt zich voorstellen dat wij met alle feitenkennis ook niet blij zijn hoe U dit heeft aangepakt. Wij als bedrijf houden ons aan alle regels en afspraken die we met U als klant maken. Jammer dat U eigenzinnig deze regels hebt willen veranderen.H PetersHP Bouwmateriaal’
Geplaatst: 14 augustus 20205 j EN als dit soort geintjes te vaak gebeuren hij helemaal stopt met dit werk Arme Mellie, en je bent niet de enige...Blijkbaar komt het vaker voor... Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 14 augustus 20205 j Joekel van een ontbijt gemaakt. Spek, ui, paprika, peper, tomaat en eieren gebakken en op vers gebakken brood gedrapeerd. Breekt een van de dooiers ongemerkt en het struif loopt van het bord af, het aanrecht op en via de keukenkastjes naar de vloer. Okay. Kan gebeuren. Geen paniek. Uiterlijk kalm pak ik een doekje om eea op te doen en de rand van het bord schoon te maken. Maar duw net iets te enthousiast ofzo, want het bord kukelt opsekop op de vloer - splet!! - Even flink wat interessante nieuwe krachttermen bedacht, en tegen lief getetterd dat er geen ontbijt is vanochtend. Hmpf. Er was er 1 die wel blij was. En nu vergenoegd ligt uit te buiken in haar mandje. Tssssk. @Mel, wat een verhaal! Dan valt ons verloren ontbijtje in t niet hoor. Pfff. Hoop dat je het los kunt laten. wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 14 augustus 20205 j Helemaal los gelaten nu. Ben er ook van onder de indruk Maarehm, zo’n ontbijt naar z’n grootje is ook niet mis. Was een goed ontbijt volgens mij! Blij dat er iemand nog van heeft gesmikkeld.
Geplaatst: 14 augustus 20205 j Mellie, heeft het bedrijf niet zelf het adres aan de chauffeur meegegeven? Dan kunnen ze toch heel makkelijk checken of dat het adres is waar de spullen zijn afgeleverd of dat de chauffeur inderdaad naar een totaal ander adres is gereden? Ook de afspraken van het contant betalen kunnen ze makkelijk nazoeken aangezien dat zwart op wit staat met een mailwisseling.
Geplaatst: 14 augustus 20205 j @Loes Is ook allemaal na te gaan en klopt voor geen meter. Dat is het ergerlijke aan de situatie. Chauffeur is verkeerd gereden en was 1 straat verderop. Alleen dat straatje mag kan geen oplegger inrijden. Hij zat muurvast en moest eruit geholpen worden. Adres staat op elke offerte en correspondentie goed. We weten waar we wonen [emoji57]Regels omtrent betaling zijn aanbetaling vooraf en dan wordt het besteld. De bezorgkosten contant. Restbedrag op het rekeningnummer voordat de chauffeur vertrekt. Restbedrag was niet gepind, alleen bezorgkosten. Chauffeur eiste toen alles want dat moest uit het niets, PLUS €50 want a) we hadden verkeerde adres opgegeven en b) we hadden alleen bezorgkosten contant. Heel apart allemaal....
Geplaatst: 18 augustus 20205 j Aaaargh die engerlingen in mijn moestuin!!! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 18 augustus 20205 j Oh gatver! Kippen zijn er gek op, maar die slopen en passant natuurlijk ook je planten.
Geplaatst: 18 augustus 20205 j Ja, ik heb er net weer 5 gevonden (onder aardbeienplanten die slap hingen/dood waren) en bij ze in gegooid en nu willen ze meer. Maar ik laat ze ze niet zelf zoeken nee facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.