dvdmeer Geplaatst: 14 augustus 2011 Geplaatst: 14 augustus 2011 Ik zal binnenkort ook weer eens een foto plaatsen, het natte weer maakt me daar alleen niet enthousiast voor Quote
appelvrouw Geplaatst: 14 augustus 2011 Geplaatst: 14 augustus 2011 Beter een voetbal! Hier mijn radijs, nu ongeveer een cm of 4 doorsnee: - afbeelding - leuk dat poppenhuis liniaaltje... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
henkg Geplaatst: 14 augustus 2011 Geplaatst: 14 augustus 2011 Scherpe foto's maken lukt wel. Grote radijzen telen lukt me minder:Nog maar 3,5 cm. (Een pingpongbal is 40 mm) Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Koert Geplaatst: 14 augustus 2011 Geplaatst: 14 augustus 2011 Beter een voetbal! Hier mijn radijs, nu ongeveer een cm of 4 doorsnee: leuk dat poppenhuis liniaaltje...Ssssst....spelverderver! Quote Even a broken clock is right twice a day
jootje Geplaatst: 14 augustus 2011 Geplaatst: 14 augustus 2011 Mijn radijs....het lukt me niet om die rolmaat met cm er goed op te krijgen. Maar goed, pingpongballetje ligt er naast! Quote
Jorieke123 Geplaatst: 14 augustus 2011 Geplaatst: 14 augustus 2011 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
dvdmeer Geplaatst: 14 augustus 2011 Geplaatst: 14 augustus 2011 En hierbij die van mij: Met een punaise ter referentie. Quote
Lisa Geplaatst: 15 augustus 2011 Geplaatst: 15 augustus 2011 Grrr... Hier een foto van mijn grootste radijs, een schamele 3 cm groot. I'm doomed... Quote http://www.hobbyzaden.nlZaden te koop al vanaf 0,25 €.
appelvrouw Geplaatst: 15 augustus 2011 Geplaatst: 15 augustus 2011 (aangepast) PLAY BALL!!! -afbeeling- EDIT: Huh, is de foto nu weg??Wie heeft dat gedaan???!!! 26 september 2011 aangepast door Gast Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Miquel-nature Geplaatst: 15 augustus 2011 Geplaatst: 15 augustus 2011 Succes iedereen! Ik kan helaas niet meedoen omdat ik dit niet gelezen had Maarja, is dit volgend jaar weer? Wat kun je winnen? Quote Kweker sinds 2010
Borsalino Geplaatst: 15 augustus 2011 Geplaatst: 15 augustus 2011 Wat kun je winnen? Een 14 daagse heen en terug zwemreis naar Aruba, verblijf op het strand Nee graptje.Ofwel eeuwige roem Of het kan ook eeuwige schaamte worden Quote
Koert Geplaatst: 16 augustus 2011 Geplaatst: 16 augustus 2011 Succes iedereen! Ik kan helaas niet meedoen omdat ik dit niet gelezen had Maarja, is dit volgend jaar weer? Wat kun je winnen?Volgens mij is de wedstrijd nog tot oktober(kijk 't maar even na, voorin dit topic), als je dat genoeg tijd vind om een poging te doen wil ik je wel nog wat zaad opsturen! Quote Even a broken clock is right twice a day
jootje Geplaatst: 16 augustus 2011 Geplaatst: 16 augustus 2011 Dilemma.......ga ik mijn best wel grote radijs eruit halen, en hem op de foto zetten en " insturen" voor de wedstrijd..of....laat ik hem nog 2 weken staan tot na mijn vakantie, met het risico dat ik mijn kans op eeuwige roem verspeel? Heb overigens wel mensen die mijn tuin gaan bewateren hoor, maar toch....ik weet het nog niet.. Quote
appelvrouw Geplaatst: 16 augustus 2011 Geplaatst: 16 augustus 2011 Absoluut eruit halen Jootje..eruit halen Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
jootje Geplaatst: 16 augustus 2011 Geplaatst: 16 augustus 2011 Grinnik........dat is duidelijk, appelvrouw! Quote
appelvrouw Geplaatst: 16 augustus 2011 Geplaatst: 16 augustus 2011 Ik zet hem er gewoon nog een keer op: Mijn Radijs..Nu Al Zo Groot Als Een Honkbal! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 16 augustus 2011 Geplaatst: 16 augustus 2011 Zie je..er is hier sprake van een complot... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Gast Geplaatst: 16 augustus 2011 Geplaatst: 16 augustus 2011 Of het kan ook eeuwige schaamte worden Dat zal het hier wel worden, maar leuk toch? Quote
henkg Geplaatst: 17 augustus 2011 Geplaatst: 17 augustus 2011 Lang kwijt, en eindelijk gevonden!Wat: het zakje met de wedstrijdzaadjes (ik zocht wat anders -niet gevonden trouwens- , en toen ...)Gelijk maar een 2e zaai gedaan, bij de eerste zaai zit waarschijnlijk niet de winnaar. Die eerstelingen (in de witte emmer), ook recent meer in het licht gezet, mogen het nog wel blijven proberen.Nu geen fratsen: in een gewone bloembak (de zwartgrijze bak met het rode touwtje), in gewone potgrond, meer in het licht en de wind, en alleen maar (laten) watergeven.Zo, hiermee dit even vastgelegd voor later, dat jullie je niet afvraagt waar pas 15 oktober om 22:59 uur mijn enorme radijzen vandaan komen. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Kruidje Geplaatst: 17 augustus 2011 Geplaatst: 17 augustus 2011 Die van mij is net boven. Denk niet dat ik nog ga winnen. Nou ja, dochter wil hem waarschijnlijk toch opeten. Quote Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
greetje11 Geplaatst: 17 augustus 2011 Geplaatst: 17 augustus 2011 De twee grootste radijzen zijn beide aangevreten door slakken Quote
jasmin Geplaatst: 17 augustus 2011 Geplaatst: 17 augustus 2011 Volgens mij gaan die dingen bij mij niet door naar de volgende ronde.... het zijn gewoon grote radijzen, maar niet mega.... ik ga ze maar opeten, voordat ze voos gaan worden, denk ik.... eh... ik gok dat de grootste iets minder van 3 cm doorsnede is.... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Jorg Geplaatst: 17 augustus 2011 Geplaatst: 17 augustus 2011 Hier zijn helaas al twee mogelijke kandidaten opengescheurd Quote
Koert Geplaatst: 18 augustus 2011 Geplaatst: 18 augustus 2011 ahhhhhhhh wat jammer voor je! Quote Even a broken clock is right twice a day
freggel Geplaatst: 18 augustus 2011 Geplaatst: 18 augustus 2011 De mijne gaan redelijk goed, maar geen record denk ik als ik de andere foto's zo zie. Quote blog/freggel/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.