Ga naar inhoud

Teeltwedstrijd Radijs Riesen von Aspern

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Even een update van mijn radijzen, kan beter zullen we maar zeggen

Onder de tomatenplanten.

DSCF0012.jpg

Onder het anti-insectengaas, Voor de regen van afegloepn week een walhalla voor de aardvlooien . Gelukkig komen ze die schade wel te boven.

DSCF0014.jpg

Binnenkort de sterkste plantjes laten staan en de rest uitdunnen.

En speciaal voor kardoen de radijs in bloembak:

DSCF0024.jpg

Geplaatst:

Zo Jorg, jij gaat goed.

Ik zou bijna wensen dat er maar wat extra onweersbuien boven Zeeland mogen vallen maar dat is zeker niet sportief!

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Mijn radijsjes in de pot doen de groeten aan die van Jorg...poeh ze zijn onder de indruk ( en ik ook)

De radijzen uit de tuin durven zich niet te laten zien...ze schamen zich..aangevreten kluifjes zijn het.

783_22420022040f7062192c68492f02ea87.jpg

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
Mijn radijsjes in de pot doen de groeten aan die van Jorg...poeh ze zijn onder de indruk ( en ik ook)

De radijzen uit de tuin durven zich niet te laten zien...ze schamen zich..aangevreten kluifjes zijn het.

783_22420022040f7062192c68492f02ea87.jpg

Ach maak je niet druk, er borrelen allerlei spreekwoorden bij mij boven, iets met Hardlopers en Schone Schijn en De Eersten en Laatsten. Alhoewel ik best plezier heb van het proces geldt voor de deelnemers toch maar een ding: het resultaat bij de meet!

Veuvecouderc

De weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/

Geplaatst:
Ik praat natuurlijk tegen mijn radijzen, en ze praten terug..

Deze radijs heeft me net verteld hoe groot hij gaat worden..Zooo groot!!

783_21e499e1b84b640c155f9c560f703903.jpg

aah, geniaal ... Gewoon schattig

★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。​°*★*˚°。°*。°*★

Geplaatst:

Arme Henk, ik zie het al....

Veuls te weinig stikstof!

Allemaal kift, die van mij zijn bijna bezweken in de enorme stortbui van woensdagavond (de putdeksels kwamen in de straat naar boven)

Je kon zwemmen in de tuin....

Geplaatst:

pfffffffff ja die aardperen, drukte bij mij ook een bed boontjes uit hun voegen, terwijl ik dacht de aarperen daarin allemaal gerooid en verplant had.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Wauw! Die radijzen groeien al flink, henkg!

Tot dusver gaan ze hier ook goed, ik hoop dat het zo blijft gaan! Normaal gesproken vormen mijn radijsjes niet veel (of helemaal geen) knol, of de bladeren worden opgegeten...

Geplaatst:
Hier staan ze boven de grond, maar hoe het ervoor staat geen idee, veel te nat en veel te koud om te gaan kijken.

Brr daar ook al? Hier is het 11 graden...het voorjaar kwam vroeg, de herfst ook al dus..

Geplaatst:

Oef die radijsjes hebben het koud Greetje!

Morgen zal ik eens foto`s maken van de NO Frans-groeiende winnende a.s. honkballen in mijn tuin!!!

Geplaatst:

Morgen zal ik eens foto`s maken van de NO Frans-groeiende winnende a.s. honkballen in mijn tuin!!!

Bluf... Pure bluf.

Eerst zien en dan geloven.

Geplaatst:

Ach wie weet volgende week wordt het hier eindelijk zomer, en dan zullen we zien wie de grootste radijsjes gaat telen.

Bij 1 van de grotere is al iets rosig te zien

Geplaatst:

Het heeft even geduurd maar hierbij de eerste foto's van de radijsjes in spe.

resized_656_233530bc1e6b1fb87afead88a15ce6d9.jpgresized_656_6faffa79d6ef96152f95684e86899dd6.jpg

P.S. Ze lijken nu heel groot maar dat valt best tegen hoor, ik zag gisteren pas voor het eerst iets roods verschijnen.

http://www.hobbyzaden.nl

Zaden te koop al vanaf 0,25 €.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...