Bit Geplaatst: 4 januari 2017 Geplaatst: 4 januari 2017 Dag dag. Denk voor het eerst sinds een maand of 9 weer eens hier. Ex-mod. Hebben ze me er uit geknikkerd, en terecht Was wel al jaren fanatiek aanwezig, maar min of meer zonder aankondiging ben ik uit het zicht verdwenen. A: begon ik me te storen aan de topics, wat me de lol ontnam B: Werd het in rl gewoon te druk ( ben hovenier geworden , als kleine zelfstandige, na jarenlange loondienst ( das opeens hard werken ) C: gewoon zelfs geen tijd voor mijn eigen tuin. Geen drama hoor, maar als je eigen tuin eigenlijk je lust en leven is en je zelfs dáár geen tijd meer voor kan vinden, dan is het aanwezig zijn online wel zeker geen prioriteit. Kortom. Bén er weer. Maar zonder verplichtingen, en zonder belofte ( geeft verplichting ) én zonder taak. Lekker weer. En ja. Nú even vakantie, en druk op de tuin. Wie weet, ben ik er toch af en toe weer. ( ik ga zeker mijn seizoen-update's weer oppikken ) met groet ! Quote
marijke Geplaatst: 4 januari 2017 Geplaatst: 4 januari 2017 Fijn dat je er weer bent.Ik genoot altijd van je bijdragen aan het forum. Quote
weknow Geplaatst: 4 januari 2017 Geplaatst: 4 januari 2017 Tof! Â Miste je al lang Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
simke Geplaatst: 4 januari 2017 Geplaatst: 4 januari 2017 He bit wat een verassing. Ik heb soms ook van die momenten dat ik meer in de tuin en met ander zaken bezig ben dan hier aanwezig. Ik heb ook van die momenten dat ik weer aan de voordeur klop. Als je maar geniet van wat je doet dan ben je goed bezig. Maar welkom. En geniet van je vakantie. Groetjes simone Quote
bio-fee Geplaatst: 5 januari 2017 Geplaatst: 5 januari 2017 Ha Bit, welkom terug!Fijn dat je weer tijd voor ons hebt. Quote
paddestoelengek Geplaatst: 5 januari 2017 Geplaatst: 5 januari 2017 Hoi Bit, welkom terug.ik hoop dat je weer wat tijd hebt om Bit's Heaven een beetje up to date te houden  gr Adriaan Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
HuubvG Geplaatst: 5 januari 2017 Geplaatst: 5 januari 2017 Leuk dát je even van je laat horen, dat sowieso. Vraagtekens verdwijnen zo als sneeuw voor de zon. Veel plezier hier en in je eigen tuin. En dwing jezelfs eens wat vaker vakantie te nemen... Quote
speets Geplaatst: 6 januari 2017 Geplaatst: 6 januari 2017 Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
jootje Geplaatst: 7 januari 2017 Geplaatst: 7 januari 2017 Hee..Bit! Goed dat je er weer bent. En goed dat het eigen bedrijf goed gaat. Gewoon als je tijd hebt lekker op het forum, en anders weer effe niet. Moet wel relaxed blijven voelen allemaal! Goed tuinseizoen gewenst! Quote
Erny Geplaatst: 7 januari 2017 Geplaatst: 7 januari 2017 The Bit's back! Hoezee! Â Welkom terug bij het klootjesvolk. Onder je Avatar sta je nog wel als Moderator by the way. Quote
Bit Geplaatst: 8 januari 2017 Auteur Geplaatst: 8 januari 2017 Had ik eerst niet door, maar inderdaad ja. Ook prima hoor. Â Maar leuk om terug te zijn trouwens. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.