RobO Geplaatst: 15 januari 2017 Geplaatst: 15 januari 2017 (aangepast) hmmm, heb er zin an! moet nog even goed kijken naar wat er over is straks maar alvast: aanbod:gewortelde stekken zwarte bes (voor Jet)gewortelde stekken roze bes (voor Jet)gewortelde stekken witte besgewortelde stekken rode besbolletjes mombretia goudgele bloemen 40 cm hoogonder voorbehoud van kiemen: plantjes kurkumasaffraankrokus (stuur ik later naar je op ivm pas oogst in juni/juli) (voor Weknow, voor Henkg, er zijn er nog genoeg...)citroenboontjes (ogenboontjes)stekjes smeerwortel bocking 14 gevraagd:walnotenhazelnotensnijbloemen: iets donkerroods edit: jammer, jammer, jammer, we kunnen toch niet naar Zelhem 8 aprilik zal proberen de gedane wensen alsnog te vervullen 21 januari 2017 aangepast door Gast Quote
appelvrouw Geplaatst: 16 januari 2017 Geplaatst: 16 januari 2017 Ik had helaas niet zo`n goed walnotenjaar en heb die dus niet voor je. Is er nog iets anders waar ik je blij me kan maken? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
weknow Geplaatst: 16 januari 2017 Geplaatst: 16 januari 2017 Safraankrokus zou ik graag eens proberen Robo. Ik heb nog geen ruillijstje gemaakt....duurt nog even voordat ik wat duidelijker heb wat "aan"is en wat voldoende ontwikkeld en over.Maar in ieder geval heb ik enkele gewortelde stekken van hazelaar Spaanse Lange (syn =Welsh cob) die op het lijstje komen...allemaal ca. 60 cm en er zit al vrouwelijke bloei in. Kun je binnen niet al te lang zelf noten plukken. (Heeft wel een ander ras als bestuiver nodig)...is dat iets? Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
RobO Geplaatst: 17 januari 2017 Auteur Geplaatst: 17 januari 2017 dank voor het aanbod maar helaas geen plaats voor Quote
henkg Geplaatst: 18 januari 2017 Geplaatst: 18 januari 2017 Rob, het lijkt me leuk om saffraankrokus te gaan proberen. Ik ben dus geinteresseerd.Heb jij interesse in een mini-potje sambal van Habanero orange? Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
RobO Geplaatst: 18 januari 2017 Auteur Geplaatst: 18 januari 2017 ja, top, ruilen we edit: jammer, jammer, jammer, we kunnen toch niet naar Zelhem 8 aprilik zal proberen de gedane wensen alsnog te vervullen Quote
koolrabi Geplaatst: 15 maart 2017 Geplaatst: 15 maart 2017 Kan ik nog mee in het vervullen van wenslijstjes? Ik zoek Russische smeerwortel en zou graag een of meerdere stekjes hebben. Wie weet valt er nog iets te ruilen. Ik zal er ook niet zijn op de moestuinforumdag, maar Ciska wil wel iets voor me meenemen. Ik hoop dat het lukt. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
Ciska Geplaatst: 15 maart 2017 Geplaatst: 15 maart 2017 Hey RobO, heb je misschien nog een paar bolletjes van de saffraan krokus voor mij? Wil je dat ik de jampotjes voor je bewaar voor de MTFD in het najaar? Er zijn toch geen gegadigden voor....ik heb er zon 75 stuks, misschien wel wat meer..... maar bij dat getal ben ik gestopt met tellen.... het zijn twee dozen. Of tijdens een tour door Friesland even langs om op te halen....het kan allemaal Quote
RobO Geplaatst: 15 maart 2017 Auteur Geplaatst: 15 maart 2017 lieve jongens en meisjes we kunnen helaas niet komen maar ik zal jullie eea opsturen als eea geschikt is, Koolrabi wat bocking, binnenkort, Saffraan komt in juli/auguststuur ff een pb met adresGRob Quote
koolrabi Geplaatst: 16 maart 2017 Geplaatst: 16 maart 2017 @RobO: Heel fijn dat je wat bocking voor me hebt. Ik heb je een pb gestuurd. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.