Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

van Haarlem naar Zelhem 2 plekken beschikbaar

mee terug kan niet want we gaan door naar vrienden

edit: onverwacht komen we toch niet naar Zelhem helaas.....

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Geplaatst:

Vanuit Diemen heb ik een plek over. En daarbij kunnen nog eventueel 2 kleine mensjes op de achterbank, voor grote mensen niet comfortabel

Geplaatst: (aangepast)

Aangeboden voor 2 personen (en heel misschien 3, hangt van de hoeveelheid ruilspullen af en of ik met mijn eigen auto rij of de stationwagon van een vriend) een lift langs de A12: Gouda - Utrecht - Arnhem - Zelhem. Kleine omweg geen bezwaar.

Ik kom niet als allervroegste aan op de MTFD maar vertrek wel als een van de laatsten........

EDIT: inmiddels twee Utrechtse lifters geregeld (en piepende vracht op de terugweg) dus ik heb weer genoeg gezelligheid aan boord van de stationwagon.

aangepast door Gast
Geplaatst:

Update: ik heb een auto tot mijn beschikking (jeej), maar vind het wel gezellig om samen te rijden. Dus, als er iemand niet te ver van het traject Berlicum - Zelhem wil worden opgepikt: ik kan nog 1 a 2 mensen extra meenemen. Of 1 iemand met niet ál teveel ruilgoed.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

• 4 weeks later...
Geplaatst:

Hi Goldfish,

Zou je vanuit Jorieke misschien een doos loopeendkuikens bij mij in Utrecht willen bezorgen? Ik woon vanaf de snelweg gezien heel handig bereikbaar. Je hoeft niet ingwikkeld de stad door e.d..

Alvast veel dank voor je moeite en bericht.

Gwen

Geplaatst:

Hi Goldfish,

Super, ik stuur je PM!

Ja namen, goh, daar heb ik nog nieteens over nagedacht. Bij deze beloof ik dat eentje de naam van de brenger krijgt. En eentje de naam van de broedster

Gwen

Geplaatst:
Charly, ik weet nog helemaal niet zeker of ik kan, maar stel dat ik kan, zou je dan langs Rotterdam rijden?

Hi Pippi,

Weet je al of je gaat? If so: over Rotterdam rijden is me net een stukkie te ver om.

Maar als we op n station ergens kunnen afspreken? Den- Haag, Gouda, Leiden?

Dat is maar n klein stukje om.

Groetjes!

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:
Excuus, ik had wat eerder moeten laten weten dat ik niet naar de MFD ga.

No worries! Volgend keer beter toch.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

wees bevriend met kleine dingen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...