henkg Geplaatst: 18 januari 2017 Geplaatst: 18 januari 2017 Als je met iemand mee wilt rijden of er kan iemand met jou mee rijden meld het dan even hier aub! Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
RobO Geplaatst: 18 januari 2017 Geplaatst: 18 januari 2017 van Haarlem naar Zelhem 2 plekken beschikbaarmee terug kan niet want we gaan door naar vriendenedit: onverwacht komen we toch niet naar Zelhem helaas..... Quote
Charly Geplaatst: 3 februari 2017 Geplaatst: 3 februari 2017 Heb vanuit de bollenstreek 3 plekken over wss (want vader noch lief lijken te porren - de sjaken!)Heen en terug Quote wees bevriend met kleine dingen
pippi Geplaatst: 4 februari 2017 Geplaatst: 4 februari 2017 Charly, ik weet nog helemaal niet zeker of ik kan, maar stel dat ik kan, zou je dan langs Rotterdam rijden? Quote
SuusP Geplaatst: 2 maart 2017 Geplaatst: 2 maart 2017 Suusp doet een gooi naar auto-delen, met de belofte zich in te houden met het ruilen van (groot) plantgoed Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
reina Geplaatst: 2 maart 2017 Geplaatst: 2 maart 2017 Vanuit Diemen heb ik een plek over. En daarbij kunnen nog eventueel 2 kleine mensjes op de achterbank, voor grote mensen niet comfortabel Quote
Goldfish Geplaatst: 2 maart 2017 Geplaatst: 2 maart 2017 (aangepast) Aangeboden voor 2 personen (en heel misschien 3, hangt van de hoeveelheid ruilspullen af en of ik met mijn eigen auto rij of de stationwagon van een vriend) een lift langs de A12: Gouda - Utrecht - Arnhem - Zelhem. Kleine omweg geen bezwaar. Ik kom niet als allervroegste aan op de MTFD maar vertrek wel als een van de laatsten........ EDIT: inmiddels twee Utrechtse lifters geregeld (en piepende vracht op de terugweg) dus ik heb weer genoeg gezelligheid aan boord van de stationwagon. 30 maart 2017 aangepast door Gast Quote
CherryCharlie Geplaatst: 2 maart 2017 Geplaatst: 2 maart 2017 Gezocht: Carpoolplekje vanuit Enschede / Hengelo / die buurt Zo niet, dan doe ik weer een poging met de bus Quote Schrijft over outdoor, groene en duurzame lifestyle op http://www.cherrycharlie.nl (shameless plug)
Goldfish Geplaatst: 2 maart 2017 Geplaatst: 2 maart 2017 @CherryCharlie, niet vergeten dat wanneer je de bus neemt er genoeg mensen bereid zijn om je op te halen bij die bushalte in de middle of nowhere. Quote
CherryCharlie Geplaatst: 2 maart 2017 Geplaatst: 2 maart 2017 Lief! Zal ik aan denken Quote Schrijft over outdoor, groene en duurzame lifestyle op http://www.cherrycharlie.nl (shameless plug)
SuusP Geplaatst: 5 maart 2017 Geplaatst: 5 maart 2017 Update: ik heb een auto tot mijn beschikking (jeej), maar vind het wel gezellig om samen te rijden. Dus, als er iemand niet te ver van het traject Berlicum - Zelhem wil worden opgepikt: ik kan nog 1 a 2 mensen extra meenemen. Of 1 iemand met niet ál teveel ruilgoed. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Gwen Geplaatst: 28 maart 2017 Geplaatst: 28 maart 2017 Hi Goldfish, Zou je vanuit Jorieke misschien een doos loopeendkuikens bij mij in Utrecht willen bezorgen? Ik woon vanaf de snelweg gezien heel handig bereikbaar. Je hoeft niet ingwikkeld de stad door e.d.. Alvast veel dank voor je moeite en bericht. Gwen Quote
Goldfish Geplaatst: 28 maart 2017 Geplaatst: 28 maart 2017 Doe ik. PM je adres maar en whatsapp om te laten weten wanneer ik verwacht langs te komen op de terugweg Quote
Jorieke123 Geplaatst: 28 maart 2017 Geplaatst: 28 maart 2017 Ha Gwen, dan heb je bij deze al een naam voor 1 van de eenden Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Gwen Geplaatst: 28 maart 2017 Geplaatst: 28 maart 2017 Hi Goldfish, Super, ik stuur je PM! Ja namen, goh, daar heb ik nog nieteens over nagedacht. Bij deze beloof ik dat eentje de naam van de brenger krijgt. En eentje de naam van de broedster Gwen Quote
Goldfish Geplaatst: 31 maart 2017 Geplaatst: 31 maart 2017 Mijn auto (het is de Stationwagon geworden) zit inmiddels vol met passagiers waaronder een stel eendenkuikens dus mijn aanbod vervalt. Quote
Cupcakeje Geplaatst: 31 maart 2017 Geplaatst: 31 maart 2017 Ik rij vanuit siebengewald ( noord Limburg ) via Duitsland naar Zelhem. Zonder veel ruilen kunnen er nog twee mensen op de achterbank. Quote
Nat74 Geplaatst: 6 april 2017 Geplaatst: 6 april 2017 Ik rij vanuit Tilburg. Wel pas om 12.30/13.00 [WINKING FACE] Verstuurd vanaf mijn SM-N7505 met Tapatalk Quote
Charly Geplaatst: 7 april 2017 Geplaatst: 7 april 2017 Charly, ik weet nog helemaal niet zeker of ik kan, maar stel dat ik kan, zou je dan langs Rotterdam rijden?Hi Pippi, Weet je al of je gaat? If so: over Rotterdam rijden is me net een stukkie te ver om.Maar als we op n station ergens kunnen afspreken? Den- Haag, Gouda, Leiden?Dat is maar n klein stukje om. Groetjes! Quote wees bevriend met kleine dingen
pippi Geplaatst: 7 april 2017 Geplaatst: 7 april 2017 Excuus, ik had wat eerder moeten laten weten dat ik niet naar de MFD ga. Quote
Charly Geplaatst: 7 april 2017 Geplaatst: 7 april 2017 Excuus, ik had wat eerder moeten laten weten dat ik niet naar de MFD ga.No worries! Volgend keer beter toch. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote wees bevriend met kleine dingen
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.