Geplaatst: 10 mei 201312 j Chili (eigen tomaat en paprika en bonen en KNOFLOOK en kruiden) mmmmm lekker!!
Geplaatst: 11 mei 201312 j Babi pangang....net de saus gemaakt, vlees is bijna gaar dan even snel frituren op een hoog vuur en in de saus ermee en dan de bami maken.... Smakelijk allemaal ) MVG Danuta MVG Danuta
Geplaatst: 11 mei 201312 j haha grappig forum dit!! mijn huis ruikt naar vers getrokken vleesbouillonvoor zondagse soep en pas gebakken boterkoek voor zo bij de koffie (een ieder heeft zo zijn traditietjes he ??
Geplaatst: 12 mei 201312 j Naar citroensuikersiroop die ik aan het koken ben, en zo meteen ruikt het naar Striezel... (of in het Duits Butterzopf...) daarna naar de Revani die ik ga bakken en waar de siroop voor is en daarna naar Waldmeistergelee die ingemaakt gaat worden...no rest for the wicked...) MVG Danuta MVG Danuta
Geplaatst: 12 mei 201312 j Oei, hier ook naar tabaksrook...ik was in 2006 gestopt en op 19 december 2007 weer opgestart op de avond dat ik in het ziekenhuis hoorde dat mijn man ongeneselijk ziek was.... Nu wel weer een stuk geminderd maar die 7 tot 10 sigaretten per dag koester ik nog hevig.......... Tja eens een junkie..... MVG Danuta
Geplaatst: 12 mei 201312 j Nu ruikt het hier dus naar brood, revani, citroenen, OLV bedstro...........maar gelukkig is het allemaal klaar. Nu nog even afwassen en dan ruikt het naar afwasmiddel ) MVG Danuta
Geplaatst: 12 mei 201312 j Mijn huis ruikt heerlijk naar de Kiymali Ekmek, een turks gevuld broodje, erg lekker zie recept link!Voor een blonde kaaskop zijn mijn Turkse buren ernstig onder de indruk gnagna http://www.turksekok.nl/58/kiymali-ekmek Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 12 mei 201312 j Ach Huub wat zonde, ben ook bezig om te stoppen,maar lukt me nog niet helemaal wel stukken minder,dus hier ook nog ruiken naar sigaretten.
Geplaatst: 14 mei 201312 j Pannenkoeken met spek. Yum yum. Yeah we zijn in het bezit van een 100m2 moestuin!
Geplaatst: 14 mei 201312 j Tosti's! Speltbrood, bevroren, laagje kaas, plakje ardenner boterhamworst, laagje kaas, pan op het vuur met bertolli voor in de pan (fles), tosti erin, na 5 seconden omdraaien (dan heeft het brood vet gezogen), bruin laten worden, omdraaien, bruin laten worden, uit de pan, op een bord, diagonaal doormidden, kwak ketchup op het bord, tosti er doorheen halen, in je mond steken en genieten met je ogen dicht!
Geplaatst: 15 mei 201312 j vers gebakken volkoren-vijgen-walnoot brood en naar rabarbersap (dat zit zo: oude rabarber uit de vriezer gehaald en "even" weggelegd; die zakjes waren echt állemaal lek en het sap is vannacht over het aanrecht, in de wasmachine, in de bak met aardappels en uien en op de grond onder de mat gelopen....mag ik even schelden....%&*$^%#$$)^))^%$#%$#$#%$%$^%&*(*^^)(&_(&*^)*&^*)_))))&(*ÛYTTY^FE%$^%&^%!!!!!!!!!!)
Geplaatst: 17 mei 201312 j Afwas, een beetje rook van de net aangemaakte kachel...hier is het op het moment buiten redelijk fris dus de houtkachel maar aangemaakt..........kan daar ook eht brood in gebakken worden ) MVG Danuta
Geplaatst: 17 mei 201312 j Naar champignons.....voor het eerst aan het drogen in mijn droog apparaat..... Champignons veel te dik gesneden, dus duurt ook veeeeeeeeels te lang voordat ze droog zijn! Al doende leert men.....
Geplaatst: 18 mei 201312 j Leuk, je eigen gedroogde Champions. Ben ik wel benieuwd naar je droogapparaat, in verband met de toekomstige romatomaten die ik wil gaan drogen. Mijn huis ruikt naar de afwas van gisteren, die ik nu pas wil gaan doen. Shame on me...
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.