Geplaatst: 1 november 201411 j verf. nog steeds, ondanks dat de deuren en ramen vandaag open hebben gestaan.
Geplaatst: 4 november 201411 j Neuh, ik kwam thuis met dekens van hem en ik heb hooi achter de achterdeur opgeslagen . Nu ruikt mijn huis naar gebakken ei
Geplaatst: 4 november 201411 j Hmmmmmmm, ik denk dat mijn huis straks ook naar een gebakken eitje gaat ruiken
Geplaatst: 6 november 201411 j Naar mijn ontbijt van kip, gebakken aardappelen, groente, gestoofd peertje en gestoofde appel. (Zo, nu kan iedereen gaan gruwelen van zo'n ontbijt ) Sinds ik op advies ook 's morgens warm eet, wil ik niet meer anders. Het was de eerste weken wel even wennen, vooral voor mijn lichaam, maar nu bevalt het uitstekend.
Geplaatst: 6 november 201411 j Wasmiddel.Ik heb de hoezen van de bankkussens uitgewassen. Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 6 november 201411 j Auteur Gisteren naar appeltaart, vandaag eigenlijk nergens naar. Niets wat overheerst in ieder geval. Ook wel eens lekker Boven ruikt het naar brood, want er ligt weer een boel te drogen voor de varkens. facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 6 november 201411 j ik heb super hot pepers in de oven liggen, te drogen..en dat geeft een apart luchte in de keuken ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~
Geplaatst: 6 november 201411 j Ananas hot saus voor de kinderen en appeltaart man lief jarig. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 6 november 201411 j stoffige-hete-gaskachel lucht: brandt nu weer voor t eerst(waakvlammetje is wel geel, dat wordt schoonmaken...)
Geplaatst: 6 november 201411 j gefeliciteerd Thea! Houtrook, manlief stak het fornuis niet goed aan.... uche uche.
Geplaatst: 7 november 201411 j Gefeliciteerd Thea.Hier nu naar vers gebakken boterkoek. Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 7 november 201411 j O boterkoek heerlijk, moet ik ook weer eens bakken dit weekend. Bedankt Gemma Thea hoe was je man zijn verjaardag?Hier ruikt het weer naar lasagna, net rest gegeten.
Geplaatst: 7 november 201411 j Heb beetje een bak manie de laatste weken.Dus je vormen komen goed van pas Jane Doe Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 7 november 201411 j Jane Doe Bakken is lekker en leuk,Gemma.endaarna nog lekkerde. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 7 november 201411 j Dat doet ons deugd, hadden ook niet anders verwacht. Heel veel bakplezier en recept baklava stuur ik jenog per pb, heb nog wel meer lekkere recepten. Is wel veel werk, maar o zo lekker.Thea zo is dat, bakplezier alleen of gezamelijk.
Geplaatst: 7 november 201411 j Pompoentaart! Naar een recept van Jamie oliver, erg lekker al moet ik zeggen dat de taart meer de smaak van crème brulee heeft dan van pompoen.
Geplaatst: 11 november 201411 j niet meer naar stoffighetegaskachellucht want het waakvlammetje is weer schoon(potvrrrdrrrr...waarom maken ze die kachels zo dat je de hele kachel uit elkaar moet halen omdat het luchtgaatje van de waakvlambrander dwars gemonteerd zit achter de aansteekvonker )
Geplaatst: 11 november 201411 j Bananenbrood!! Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 11 november 201411 j Bananenbrood!! Heb je ook een recept Gemma? Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 12 november 201411 j Zal hem bij de recepten plaatsen. Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 12 november 201411 j Naar de munt en look die we bij de pasta gedaan hebben Onze website is http://www.ecotuinforum.be en je vindt ons als Ecotuinweetjes op Facebook
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.